Про проведення конкурсу з визначення суб’єктів господарювання на здійснення операцій із збирання та перевезення рідких відходів в межах Сквирської міської територіальної громади
СКВИРСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
від 13 серпня 2024 року м. Сквира № 32/18
Про проведення конкурсу з визначення
суб’єктів господарювання на здійснення
операцій із збирання та перевезення
рідких відходів в межах Сквирської
міської територіальної громади
Відповідно до статті 30 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні“, статті 8 Цивільного Кодексу України, статей 4, 25 Закону України „Про житлово-комунальні послуги“, законів України „Про управління відходами“, „Про водовідведення та очищення стічних вод‟, Порядку проведення конкурсу на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.08.2023 № 918, на виконання рішення виконавчого комітету Сквирської міської ради від 10.07.2024 №13/15 «Про надання послуг з вивезення рідких відходів в межах Сквирської міської територіальної громади», з метою забезпечення належного санітарного стану, впорядкування та належної організації діяльності у сфері поводження з рідкими відходами на території Сквирської міської територіальної громади, виконавчий комітет Сквирської міської ради
В И Р І Ш И В:
1. Затвердити Порядок проведення конкурсу з визначення суб’єктів господарювання на здійснення операцій із збирання та перевезення рідких відходів в межах Сквирської міської територіальної громади (додаток 1).
2. Провести конкурс з визначення суб’єктів господарювання на здійснення операцій із збирання та перевезення рідких відходів в межах Сквирської міської територіальної громади.
3. Затвердити склад конкурсної комісії згідно з додатком 2.
4. Затвердити конкурсну документацію для проведення конкурсу з визначення суб’єктів господарювання на здійснення операцій із збирання та перевезення рідких відходів в межах Сквирської міської територіальної громади згідно з додатком 3.
2
5. Опублікувати оголошення про проведення конкурсу з визначення суб’єктів господарювання на здійснення операцій із збирання та перевезення рідких відходів в межах Сквирської міської територіальної громади на офіційному вебсайті Сквирської міської ради.
6. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міської голови Ігоря ЯРКОВОГО.
Голова виконкому Валентина ЛЕВІЦЬКА
Додаток 1
до рішення виконавчого комітету
Сквирської міської ради
від 13.08.2024 № 32/18
ПОРЯДОК
проведення конкурсу з визначення суб’єктів господарювання
на здійснення операцій із збирання та перевезення рідких відходів
в межах Сквирської міської територіальної громади
1. Цей Порядок визначає процедуру підготовки та проведення конкурсу з визначення суб’єктів господарювання на здійснення операцій із збирання та перевезення рідких відходів відповідно до Правил благоустрою території Сквирської міської ради (далі - конкурс).
2. Терміни, що використовуються у цьому Порядку, вживаються у такому значенні:
конкурсна документація - встановлені організатором конкурсу умови, за якими учасники конкурсу подають конкурсні пропозиції на конкурс;
конкурсна пропозиція - умови провадження суб’єктом господарювання діяльності із збирання та перевезення рідких відходів, що пропонуються учасником конкурсу та зазначені у поданій конкурсній документації;
об’єкт конкурсу - визначена організатором конкурсу територія певного розміру та меж, на якій планується здійснення операцій із збирання та перевезення рідких відходів;
організатор конкурсу - Сквирська міська рада;
очікуваний (прогнозний) економічно обґрунтований розрахунковий рівень тарифів на збирання та перевезення рідких відходів - рівень тарифів, який організатор конкурсу визначає шляхом аналізу діючих тарифів за попередній період з урахуванням індексу споживчих цін та/або дослідження з відкритих джерел інформації рівня тарифів в інших територіальних громадах на збирання та перевезення рідких відходів;
учасник конкурсу - суб’єкт господарювання, який в установленому порядку подав заяву та конкурсну пропозицію для участі в конкурсі.
Інші терміни, що використовуються у цьому Порядку, вживаються у значенні, наведеному в Законах України “Про управління відходами”, “Про житлово-комунальні послуги”.
3. Учасниками конкурсу можуть бути суб’єкти господарювання, установчими документами яких передбачено провадження діяльності у сфері управління рідкими відходами. Кількість учасників конкурсу не обмежується.
4. Підготовка та проведення конкурсу забезпечується організатором конкурсу.
2
Для розгляду конкурсних пропозицій та прийняття рішення про визначення переможця конкурсу організатор конкурсу утворює конкурсну комісію. Переможця конкурсу визначає організатор на підставі рішення конкурсної комісії.
Організація діяльності конкурсної комісії
5. Персональний склад конкурсної комісії затверджується виконавчим комітетом Сквирської міської ради. Головою конкурсної комісії призначається заступник міської голови.
6. До складу конкурсної комісії входять посадові особи Сквирської міської ради та можуть залучатися (за згодою) представники територіального органу Держпродспоживслужби, підприємств, установ та організацій, що надають житлово-комунальні послуги, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків та органів самоорганізації населення.
Повідомлення про утворення конкурсної комісії з пропозицією щодо долучення до її роботи осіб, зазначених в абзаці першому цього пункту, розміщується на офіційному веб-сайті організатора конкурсу не пізніше ніж за 15 днів до проведення конкурсу.
Особи, зазначені в абзаці першому цього пункту, які бажають взяти участь в роботі конкурсної комісії, повідомляють голові конкурсної комісії про цей намір не пізніше ніж за п’ять днів до дати проведення конкурсу в довільній формі шляхом повідомлення на електронну пошту чи засобами інформаційно-комунікаційних систем.
7. До складу конкурсної комісії не можуть входити учасники конкурсу, члени сім’ї та пов’язані з ними особи.
8. Основною формою роботи конкурсної комісії є засідання, які є відкритими та гласними.
Засідання конкурсної комісії веде голова конкурсної комісії, а у разі його відсутності - заступник голови конкурсної комісії.
Засідання конкурсної комісії є правоможним, якщо на ньому присутні не менш як дві третини її складу.
9. Підставами для проведення конкурсу є:
необхідність визначення вперше суб’єкта господарювання, що здійснює операції із збирання та перевезення рідких відходів за територіальним принципом;
необхідність повторного проведення конкурсу як такого, що не відбувся;
закінчення через три місяці строку дії договору на здійснення операцій із збирання та перевезення рідких відходів;
3
розірвання договору або припинення дії договору на здійснення операцій із збирання та перевезення рідких відходів відповідно до законодавства;
ліквідація суб’єкта господарювання, що здійснює операції із збирання та перевезення рідких відходів, або застосування до такого суб’єкта господарювання судової процедури банкрута.
10. Для проведення конкурсу організатор конкурсу готує конкурсну документацію, яка повинна містити таку інформацію:
найменування та місцезнаходження організатора конкурсу;
рішення організатора конкурсу про проведення конкурсу;
місце, дату і час проведення конкурсу, прізвище, ім’я та по батькові (за наявності), посаду, контактний телефон та адресу електронної пошти посадової особи організатора конкурсу, уповноваженої здійснювати комунікацію з учасниками;
очікуваний (прогнозний) економічно обґрунтований розрахунковий рівень тарифів на збирання та перевезення рідких відходів;
основні вимоги до учасників конкурсу з урахуванням кваліфікаційних вимог, визначених у критеріях відповідності конкурсних пропозицій кваліфікаційним вимогам згідно з додатком 1 (далі - кваліфікаційні вимоги);
орієнтовну дату початку здійснення операцій із збирання та перевезення рідких відходів;
вимоги до конкурсних пропозицій та перелік документів, які подаються учасниками конкурсу;
можливість проведення організатором конкурсу зборів його учасників з метою надання роз’яснень щодо змісту конкурсної документації та внесення змін до неї;
способи, місце та кінцевий строк подання конкурсних пропозицій;
опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками конкурсу не призведе до відхилення їх конкурсних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням конкурсних пропозицій та не впливають на зміст конкурсних пропозицій, а саме технічні помилки та описки;
характеристику об’єктів конкурсу, яка має містити інформацію про:
- обсяг збирання та перевезення рідких відходів, норми надання послуги з управління рідкими відходами, затверджені органом місцевого самоврядування;
- розміри та межі території, на якій здійснюватиметься операції із збирання та перевезення рідких відходів;
характеристику об’єктів утворення рідких відходів за джерелами їх утворення:
- одноквартирні (садибні) житлові будинки;
- підприємства, установи та організації;
місцезнаходження об’єктів оброблення відходів,
систему надання послуг із збирання та перевезення рідких відходів.
11. Передбачені конкурсною документацією умови проведення конкурсу є обов’язковими для конкурсної комісії та його учасників.
12. Організатор конкурсу оприлюднює конкурсну документацію, передбачену пунктом 10 цього Порядку, а також оголошення про дату, час та місце проведення конкурсу на своєму офіційному веб-сайті не пізніше ніж за 30 календарних днів до проведення конкурсу.
13. Організатор конкурсу має право не пізніше семи робочих днів до закінчення строку подання конкурсних пропозицій внести зміни до конкурсної документації, про що протягом трьох робочих днів оприлюднює повідомлення на своєму офіційному веб-сайті та надсилає учасникам конкурсу відповідні повідомлення на адресу електронної пошти чи іншими засобами інформаційно-комунікаційних систем.
Підставами для внесення змін до конкурсної документації є зміна:
прізвища, імені та по батькові (за наявності), посади, контактного телефону та електронної адреси посадової особи організатора конкурсу, уповноваженої здійснювати комунікацію з учасниками;
орієнтовної дати початку здійснення операцій із збирання та перевезення рідких відходів;
місця, дати, часу та процедури надання роз’яснень щодо змісту конкурсної документації та внесення змін до неї;
способу, місця та кінцевого строку подання конкурсних пропозицій.
Строк прийняття документів від учасників конкурсу може бути продовжено організатором конкурсу на сім робочих днів.
14. Організатор конкурсу має право прийняти до закінчення строку подання конкурсних пропозицій рішення щодо його продовження та/або зміну місця, дати та часу проведення конкурсу. Про таке рішення організатор конкурсу повинен повідомити всім учасникам конкурсу шляхом надсилання відповідного повідомлення на адресу електронної пошти чи іншими засобами інформаційно-комунікаційних систем не пізніше ніж за один робочий день до дати проведення конкурсу, зазначеними в конкурсній документації, та оприлюднити повідомлення на своєму офіційному веб-сайті.
15. Учасник конкурсу має право не пізніше ніж за сім календарних днів до закінчення строку подання конкурсних пропозицій письмово звернутися за роз’ясненням щодо змісту конкурсної документації до організатора конкурсу, який зобов’язаний надіслати йому протягом трьох робочих днів письмову відповідь.
16. У разі проведення організатором конкурсу зборів його учасників з метою надання роз’яснень щодо змісту конкурсної документації ведеться протокол, який надсилається протягом трьох робочих днів усім учасникам.
5
Подання заяви та конкурсних пропозицій
17. Для участі у конкурсі учасники подають заяву, яка повинна містити таку інформацію:
номер та назву об’єкта конкурсу;
найменування юридичної особи або прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) фізичної особи - підприємця;
ідентифікаційний код юридичної особи згідно з ЄДРПОУ або реєстраційний номер облікової картки платника податків для фізичних осіб - підприємців (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті, зазначаються серія та номер паспорта);
місцезнаходження суб’єкта господарювання, контактний номер телефону, адресу електронної пошти.
До заяви додається конкурсна пропозиція, яка включає:
перелік документів, передбачений конкурсною документацією;
запропоновані учасниками конкурсу тарифи на збирання та перевезення рідких відходів, розраховані відповідно до затвердженого Кабінетом Міністрів України порядку.
18. Конкурсна пропозиція подається особисто чи надсилається засобами поштового зв’язку конкурсній комісії у конверті, на якому зазначаються повне найменування і місцезнаходження організатора та учасника конкурсу, або подається в електронній формі на адресу електронної пошти організатора конкурсу чи іншими засобами інформаційно-комунікаційних систем.
19. Конкурсні пропозиції, що надійшли після закінчення строку їх подання, передбаченого конкурсною документацією, повертаються учасникам конкурсу без розгляду.
20. Конкурсні пропозиції реєструються організатором конкурсу протягом одного робочого дня з дати їх отримання в журналі обліку конкурсних пропозицій (далі - журнал обліку), про що повідомляється учасникам конкурсу на їх адреси електронної пошти, із зазначенням дати та порядкового номера реєстрації їх пропозицій.
21. Учасник конкурсу має право відкликати власну конкурсну пропозицію або внести до неї зміни (доповнення) до закінчення строку подання конкурсних пропозицій шляхом подання організатору відповідної заяви у письмовій чи електронній формі.
У разі відкликання конкурсної пропозиції учасник конкурсу подає заяву у довільній формі організатору конкурсу у письмовій чи електронній формі. Інформація про її отримання організатором конкурсу зазначається в журналі обліку протягом одного робочого дня після її отримання, про що повідомляється учаснику на його адресу електронної пошти.
6
У разі внесення змін (доповнення) до раніше поданої конкурсної пропозиції учасник конкурсу подає заяву про намір внесення змін і надсилає оновлену конкурсну пропозицію, яка реєструється організатором конкурсу в журналі обліку протягом одного робочого дня після її отримання, про що повідомляється учаснику конкурсу на його адресу електронної пошти.
Проведення конкурсу та визначення переможця
22. Інформація, подана учасником конкурсу в заяві, перевіряється організатором конкурсу протягом одного робочого дня з дати реєстрації конкурсної пропозиції в журналі обліку. Витяги з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань долучаються організатором конкурсу до конкурсних пропозицій учасників конкурсу у вигляді витягів у паперовій формі.
У разі зазначення учасником конкурсу недостовірної інформації в заяві така заява та конкурсні пропозиції відхиляються, про що організатор конкурсу повідомляє учаснику конкурсу протягом трьох робочих днів з дня прийняття рішення про відхилення заяви на його адресу електронної пошти.
Повторне подання заяви учасником конкурсу, заяву якого відхилено, протягом строку подання конкурсних пропозицій не допускається.
23. Конверти з конкурсними пропозиціями відкриваються у день проведення конкурсу під час засідання конкурсної комісії та розглядаються відповідно до конкурсної документації в порядку черговості їх надходження та реєстрації в журналі обліку.
24. Головуючий на засіданні конкурсної комісії оголошує присутнім інформацію про найменування та місцезнаходження кожного учасника конкурсу, про наявні матеріали і документи конкурсних пропозицій та запропоновані учасниками конкурсу тарифи на збирання та перевезення рідких відходів за об’єктом конкурсу.
Конкурсна комісія перевіряє наявність документів, подання яких передбачено конкурсною документацією.
25. У разі присутності учасників конкурсу на засіданні конкурсна комісія під час розгляду конкурсних пропозицій може звернутися до них за роз’ясненням щодо змісту їх пропозицій, провести консультації з окремими учасниками.
26. За результатами розгляду конкурсних пропозицій конкурсна комісія відхиляє конкурсні пропозиції з однієї з таких причин:
конкурсну пропозицію подано не в повному обсязі, що передбачений конкурсною документацією;
учасник конкурсу не відповідає кваліфікаційним вимогам, передбаченим конкурсною документацією;
учасник конкурсу припиняється в результаті ліквідації або його було припинено, або визнано у встановленому порядку банкрутом;
7
встановлення факту подання недостовірної інформації, яка впливає на прийняття рішення.
У рішенні про відхилення конкурсних пропозицій зазначається перелік учасників, конкурсні пропозиції яких були відхилені, та обґрунтування причин відхилення, і протягом п’яти робочих днів затверджується організатором конкурсу.
27. У разі прийняття конкурсною комісією рішення про відхилення конкурсних пропозицій всіх учасників конкурсу конкурс оголошується повторно протягом місяця.
28. Конкурс визнається таким, що не відбувся, у разі:
неподання конкурсних пропозицій;
відхилення всіх конкурсних пропозицій з підстав, передбачених абзацами другим - четвертим пункту 26 цього Порядку.
У рішенні про визнання конкурсу таким, що не відбувся, зазначаються причини, передбачені абзацами другим або третім цього пункту.
Протягом 10 робочих днів організатор конкурсу оприлюднює на своєму офіційному веб-сайті оголошення про дату, час та місце проведення повторного конкурсу та розміщує конкурсну документацію згідно з пунктом 10 цього Порядку.
29. Переможцем переможцями конкурсу визначається його учасник, що відповідає кваліфікаційним вимогам, за результатами розгляду конкурсних пропозицій.
30. Якщо декілька учасників конкурсу, які відповідають кваліфікаційним вимогам, мають однакові найменші запропоновані розрахункові тарифи на збирання та перевезення рідких відходів, переможцем визначається учасник конкурсу, який має більше переваг за основними кваліфікаційними вимогами.
31. Рішення конкурсної комісії приймаються більшістю голосів її членів, які беруть участь у засіданні та мають право голосу. У разі рівного розподілу голосів остаточне рішення приймає головуючий на засіданні.
Рішення конкурсної комісії оформлюються протоколом, який підписується головуючим, членами конкурсної комісії та її секретарем, і подається на затвердження організатору конкурсу.
Протокол засідання конкурсної комісії повинен містити інформацію про:
дату та місце проведення засідання конкурсної комісії;
прізвища, імена, по батькові (за наявності) та посади членів конкурсної комісії, які присутні на засіданні;
номер та назву об’єкта конкурсу;
перелік учасників конкурсу із зазначенням критеріїв відповідності їх конкурсних пропозицій кваліфікаційним вимогам (основним та у разі необхідності додатковим) та наявні переваги за ними;
запропоновані учасниками конкурсу тарифи на збирання та перевезення рідких відходів;
результати голосування членів конкурсної комісії;
8
32. Організатор конкурсу протягом 10 робочих днів від дати надходження протоколу конкурсної комісії приймає рішення про результати конкурсу.
Рішення про результати конкурсу та протокол засідання конкурсної комісії організатор конкурсу опубліковує на своєму офіційному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня прийняття такого рішення.
33. У рішенні про визначення переможця конкурсу зазначається строк, протягом якого переможець має право здійснювати операції із збирання та перевезення рідких відходів і який становить п’ять років з дати укладення договору на здійснення операцій із збирання та перевезення рідких відходів.
У разі коли в конкурсі взяв участь тільки один учасник і конкурсною комісією прийнято рішення щодо визначення його переможцем конкурсу або у випадку прийняття конкурсною комісією рішення про відхилення конкурсних пропозицій всіх учасників конкурсу, крім одного, строк, на який він визначається переможцем конкурсу на певній території територіальної громади, повинен становити 12 місяців, після чого організатором конкурсу проводиться новий конкурс.
34. Організатором конкурсу протягом 15 робочих днів після затвердження рішення про визначення переможця конкурсу встановлюються запропоновані у його конкурсній пропозиції тарифи на збирання та перевезення рідких відходів та укладається договір на здійснення операцій із збирання та перевезення рідких відходів з переможцем конкурсу згідно з примірним договором, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 25.08.2023 № 918 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів».
Коригування тарифів на збирання та перевезення рідких відходів, встановлених за результатами конкурсу, здійснюється не раніше трьох місяців з дати встановлення.
Начальниця відділу капітального
будівництва, комунальної власності та
житлово-комунального господарства Марина ТЕРНОВА
9
Додаток 1
до Порядку
КРИТЕРІЇ ВІДПОВІДНОСТІ
конкурсних пропозицій кваліфікаційним вимогам
Кваліфікаційні вимоги |
Критерії відповідності |
Критерії оцінювання (кількість балів) |
|
Основні кваліфікаційні вимоги |
|||
1. |
Наявність транспортних засобів спеціального призначення для збирання та перевезення рідких відходів |
1) достатня кількість транспортних засобів спеціального призначення, що забезпечують перевезення визначеного обсягу рідких відходів, які утворюються на об’єкті конкурсу, що підтверджується: |
- наявність власного транспорту спеціального призначення – 5 балів; - наявність орендованого спецтранспорту - 2 бали; - відсутність спецтранспорту – 0 балів |
довідкою-розрахунком про наявні транспортні засоби спеціального призначення для забезпечення перевезення обсягу рідких відходів за об’єктом конкурсу; |
|||
довідкою-характеристикою транспортних засобів спеціального призначення; |
|||
копіями свідоцтв про реєстрацію власних транспортних засобів спеціального призначення та/або договором про оренду таких транспортних засобів; |
|||
копіями протоколів перевірки технічного стану транспортних засобів спеціального призначення |
|||
2) перевага надається учасникові конкурсу, який має у власності більшу кількість транспортних засобів спеціального призначення, що можуть перевозити більший обсяг рідких відходів за об’єктом конкурсу |
|||
2. |
Підтримання належного санітарного стану транспортних засобів спеціального призначення для збирання та перевезення рідких відходів |
1) наявне власне або орендоване обладнання для миття транспортних засобів спеціального призначення, що підтверджується довідкою про наявне обладнання для миття транспортних засобів спеціального призначення або договором про надання відповідних послуг |
наявність власного обладнання для миття транспортних засобів – 5 балів; наявність орендованого обладнання – 2 бали; відсутність обладнання – 0 балів |
2) перевага надається учасникові конкурсу, який має у власності обладнання для миття транспортних засобів спеціального призначення |
|||
3. |
Зберігання транспортних засобів спеціального призначення для перевезення рідких відходів |
1) забезпечення зберігання транспортних засобів спеціального призначення здійснюється на власній чи орендованій території або на автостоянках, що підтверджується довідкою про зберігання транспортних засобів спеціального призначення на власній території, договором про оренду такої території або договором про зберігання транспортних засобів на автостоянках |
- наявність власної території для зберігання транспортних засобів – 5 балів - наявність орендованої території – 2 бали - відсутність місця для зберігання транспортних засобів – 0 балів; |
2) перевага надається учасникові конкурсу, який має власну територію для забезпечення зберігання транспортних засобів спеціального призначення |
|||
4. |
Щоденний контроль за технічним станом транспортних засобів спеціального призначення, виконання регламентних робіт з їх технічного обслуговування та ремонту |
1) забезпечення щоденного контролю за технічним станом транспортних засобів спеціального призначення, виконання регламентних робіт з їх технічного обслуговування та ремонту, що підтверджується: |
- наявність власної ремонтної бази та персоналу – 5 балів; - наявність орендованої бази для обслуговування транспорту – 2 бали; - відсутність бази для обслуговування транспорту – 0 балів
|
довідкою про наявність власної або орендованої ремонтної бази, транспортних засобів спеціального призначення; |
|||
договором про ремонтне обслуговування транспортних засобів спеціального призначення; |
|||
копією наказу на прийняття у штат персоналу з ремонту та технічного обслуговування транспортних засобів спеціального призначення |
|||
2) перевага надається учасникові конкурсу, який має у власності ремонтну базу та у штаті персонал з ремонтного обслуговування |
|||
5. |
Щоденний медичний огляд водіїв |
1) проведення щоденного медичного огляду водіїв медичним працівником та наявність спеціально відведеного приміщення для проведення щозмінних передрейсових та післярейсових медичних оглядів водіїв або отримання таких послуг на договірній основі, що підтверджується: |
- наявність у штаті медичного працівника та спеціального приміщення – 5 балів; - отримання послуг на договірній основі – 2 бали; - відсутній медичний огляд водіїв – 0 балів |
договором про медичне обслуговування; |
|||
копією наказу на прийняття у штат медичного працівника; |
|||
довідкою про оснащення постійного спеціального приміщення для проведення щозмінного передрейсового та післярейсового медичного огляду водіїв транспортних засобів |
|||
2) перевага надається учасникові конкурсу, який має у штаті медичного працівника та відведене спеціальне приміщення для проведення щозмінних передрейсових та післярейсових медичних оглядів водіїв |
|||
Додаткові кваліфікаційні вимоги |
|||
6. |
Наявність пристроїв автоматизованого геоінформаційного контролю та супроводу перевезення рідких відходів |
1) на транспортних засобах спеціального призначення, що забезпечують перевезення рідких відходів, встановлено пристрої автоматизованого геоінформаційного контролю та супроводу перевезення рідких відходів, що підтверджується: |
- наявність GPS обладнання – 5 балів; відсутність GPS обладнання – 0 балів; - інші пропозиції -2 бали
|
довідкою-характеристикою транспортних засобів спеціального призначення; |
|||
копією свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів спеціального призначення та/або діючим договором про надання в оренду таких транспортних засобів |
|||
2) перевага надається учасникові конкурсу, який має у власності більшу кількість транспортних засобів спеціального призначення, обладнаних пристроями автоматизованого геоінформаційного контролю |
__________________________________
Додаток 2
до рішення виконавчого комітету
Сквирської міської ради
від 13.08.2024 № 32/18
СКЛАД
конкурсної комісії з проведення конкурсу з визначення суб’єкта господарювання на здійснення операцій із збирання та перевезення рідких відходів в межах Сквирської міської територіальної громади
Ярковий Ігор Олександрович |
- |
голова комісії, заступник Сквирської міської голови; |
Лупул Світлана Павлівна |
- |
секретар комісії, головна спеціалістка відділу капітального будівництва, комунальної власності та житлово-комунального господарства Сквирської міської ради; |
Члени комісії:
|
|
|
Кваша Ірина Сергіївна |
- |
начальниця відділу з питань юридичного забезпечення ради та діловодства; |
Сиворакша Микола Васильович |
|
депутат Сквирської міської ради VIII скликання (за згодою); |
Суслова Оксана Володимирівна |
- |
начальниця відділу економічно-інвестиційної діяльності та агропромислового розвитку міської ради; |
Тернова Марина Валентинівна |
|
начальниця відділу капітального будівництва, комунальної власності та житлово-комунального господарства міської ради; |
|
- |
представник Сквирського районного управління ГУ Держпродспоживслужби в Київській області (за згодою) |
Начальниця відділу капітального
будівництва, комунальної власності та
житлово-комунального господарства Марина ТЕРНОВА
Додаток 3
до рішення виконавчого комітету
Сквирської міської ради
від 13.08.2024 № 32/18
КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦІЯ
з проведення конкурсу з визначення суб’єктів господарювання на здійснення операцій із збирання та перевезення рідких відходів
в межах Сквирської міської територіальної громади
м. Сквира – 2024
1
КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦІЯ
з проведення конкурсу з визначення суб’єктів господарювання на здійснення операцій із збирання та перевезення рідких відходів
в межах Сквирської міської територіальної громади
Конкурс проводиться на визначення суб’єктів господарювання на здійснення операцій із збирання та перевезення рідких відходів в межах Сквирської міської територіальної громади, що передбачає зокрема:
– організацію надання підприємствам, установам, організаціям, мешканцям Сквирської міської територіальної громади послуг з вивезення рідких відходів відповідно до стандартів, нормативів передбачених Законами України «Про житлово-комунальні послуги», «Про управління відходами», постанов Кабінету Міністрів України від 25.08.2023 № 918 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів» та від 08.08.2023 №835 «Про затвердження Правил надання послуги з управління побутовими відходами та типових договорів про надання послуги з управління побутовими відходами».
1. Найменування та місцезнаходження організатора конкурсу
Сквирська міська рада, 09001, Київська область, Білоцерківський район, м. Сквира, вул. Карла Болсуновського, 28.
2. Рішення організатора конкурсу про проведення конкурсу
Рішення виконавчого комітету Сквирської міської ради від 13.08.2024 № __/___ «Про проведення конкурсу з визначення суб’єктів господарювання на здійснення операцій із збирання та перевезення рідких відходів в межах Сквирської міської територіальної громади».
3. Місце, дата і час проведення конкурсу, прізвище, ім’я та по батькові, посада, контактний телефон та адреса електронної пошти посадової особи організатора конкурсу, уповноваженої здійснювати комунікацію з учасниками
3.1. Місце: 09001, Київська область, Білоцерківський район, м. Сквира, вул. Болсуновського, 28.
3.2. Дата: 17 вересня 2024 року
3.3. Час: 11.00
3.4. Ярковий Ігор Олександрович - заступник міської голови, каб. № 20
3.5. Тернова Марина Валентинівна - начальниця відділу капітального будівництва, комунальної власності та житлово-комунального господарства, каб. № 19, контактний телефон 04568 5-36-05;
3.6. Електронна пошта: [email protected]
2
4. Очікуваний (прогнозний) економічно обґрунтований розрахунковий рівень тарифів на збирання та перевезення рідких відходів
Очікуваний (прогнозний) економічно обґрунтований розрахунковий рівень тарифів на збирання та перевезення рідких відходів визначений шляхом аналізу діючого тарифу за попередній період та становить (з ПДВ) за 3,6 куб.м: для населення 650,0 грн., для бюджетних організацій – 720,0 грн., для інших – 750,0 грн.
5. Основні вимоги до учасників конкурсу з урахуванням кваліфікаційних вимог, визначених у критеріях відповідності конкурсних пропозицій кваліфікаційним вимогам
Кваліфікаційні вимоги |
Критерії відповідності |
|
Основні кваліфікаційні вимоги |
||
1. |
Наявність транспортних засобів спеціального призначення для збирання та перевезення рідких відходів |
1) достатня кількість транспортних засобів спеціального призначення, що забезпечують перевезення визначеного обсягу рідких відходів, які утворюються на об’єкті конкурсу, що підтверджується: |
довідкою-розрахунком про наявні транспортні засоби спеціального призначення для забезпечення перевезення обсягу рідких відходів за об’єктом конкурсу; |
||
довідкою-характеристикою транспортних засобів спеціального призначення; |
||
копіями свідоцтв про реєстрацію власних транспортних засобів спеціального призначення та/або договором про оренду таких транспортних засобів; |
||
копіями протоколів перевірки технічного стану транспортних засобів спеціального призначення |
||
2) перевага надається учасникові конкурсу, який має у власності більшу кількість транспортних засобів спеціального призначення, що можуть перевозити більший обсяг певного виду рідких відходів за об’єктом конкурсу |
||
2. |
Підтримання належного санітарного стану транспортних засобів спеціального призначення для збирання та перевезення рідких відходів |
1) наявне власне або орендоване обладнання для миття транспортних засобів спеціального призначення, що підтверджується довідкою про наявне обладнання для миття транспортних засобів спеціального призначення або договором про надання відповідних послуг |
2) перевага надається учасникові конкурсу, який має у власності обладнання для миття транспортних засобів спеціального призначення |
3
3. |
Зберігання транспортних засобів спеціального призначення для перевезення рідких відходів |
1) забезпечення зберігання транспортних засобів спеціального призначення здійснюється на власній чи орендованій території або на автостоянках, що підтверджується довідкою про зберігання транспортних засобів спеціального призначення на власній території, договором про оренду такої території або договором про зберігання транспортних засобів на автостоянках |
2) перевага надається учасникові конкурсу, який має власну територію для забезпечення зберігання транспортних засобів спеціального призначення |
||
4. |
Щоденний контроль за технічним станом транспортних засобів спеціального призначення, виконання регламентних робіт з їх технічного обслуговування та ремонту |
1) забезпечення щоденного контролю за технічним станом транспортних засобів спеціального призначення, виконання регламентних робіт з їх технічного обслуговування та ремонту, що підтверджується: |
довідкою про наявність власної або орендованої ремонтної бази, транспортних засобів спеціального призначення; |
||
договором про ремонтне обслуговування транспортних засобів спеціального призначення; |
||
копією наказу на прийняття у штат персоналу з ремонту та технічного обслуговування транспортних засобів спеціального призначення |
||
2) перевага надається учасникові конкурсу, який має у власності ремонтну базу та у штаті персонал з ремонтного обслуговування |
||
5. |
Щоденний медичний огляд водіїв |
1) проведення щоденного медичного огляду водіїв медичним працівником та наявність спеціально відведеного приміщення для проведення щозмінних передрейсових та післярейсових медичних оглядів водіїв або отримання таких послуг на договірній основі, що підтверджується: |
договором про медичне обслуговування; |
||
копією наказу на прийняття у штат медичного працівника; |
||
довідкою про оснащення постійного спеціального приміщення для проведення щозмінного передрейсового та післярейсового медичного огляду водіїв транспортних засобів |
||
2) перевага надається учасникові конкурсу, який має у штаті медичного працівника та відведене спеціальне приміщення для проведення щозмінних передрейсових та післярейсових медичних оглядів водіїв
|
4
Додаткові кваліфікаційні вимоги
|
||
6. |
Наявність пристроїв автоматизованого геоінформаційного контролю та супроводу перевезення рідких відходів |
1) на транспортних засобах спеціального призначення, що забезпечують перевезення рідких відходів, встановлено пристрої автоматизованого геоінформаційного контролю та супроводу перевезення рідкихвідходів, що підтверджується: |
довідкою-характеристикою транспортних засобів спеціального призначення; |
||
копією свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів спеціального призначення та/або діючим договором про надання в оренду таких транспортних засобів |
||
2) перевага надається учасникові конкурсу, який має у власності більшу кількість транспортних засобів спеціального призначення, обладнаних пристроями автоматизованого геоінформаційного контролю |
6. Орієнтовна дата початку здійснення операцій із збирання та перевезення рідких відходів
Орієнтовна дата початку здійснення операцій із збирання та перевезення рідких відходів 01 жовтня 2024 року.
7. Вимоги до конкурсних пропозицій та перелік документів, які подаються учасниками конкурсу
7.1. Для участі у конкурсі учасники подають заяву (додаток 1 до конкурсної документації), яка повинна містити таку інформацію:
номер та назву об’єкта конкурсу;
найменування юридичної особи або прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) фізичної особи - підприємця;
ідентифікаційний код юридичної особи згідно з ЄДРПОУ або реєстраційний номер облікової картки платника податків для фізичних осіб;
місцезнаходження суб’єкта господарювання, контактний номер телефону, адресу електронної пошти.
7.2. До заяви додається конкурсна пропозиція, яка включає:
- довідку-розрахунок про наявні транспортні засоби спеціального призначення для забезпечення перевезення обсягу рідких відходів;
- довідку-характеристику транспортних засобів спеціального призначення (тип, вантажопідйомність, наявність пристроїв автоматизованого геоінформаційного контролю та супроводу перевезення рідких відходів, реєстраційний номер, рік випуску);
- копії свідоцтв про реєстрацію власних транспортних засобів спеціального призначення та/або копії договорів про оренду таких транспортних засобів;
5
- копії протоколів перевірки технічного стану транспортних засобів спеціального призначення;
- довідку про наявне обладнання для миття транспортних засобів спеціального призначення або копію договору про надання відповідних послуг;
- довідку про зберігання транспортних засобів спеціального призначення на власній території, копію договору про оренду такої території або копію договору про зберігання транспортних засобів на автостоянках;
- довідку про наявність власної або орендованої ремонтної бази, транспортних засобів спеціального призначення;
- копію договору про ремонтне обслуговування транспортних засобів спеціального призначення;
- копію наказу на прийняття у штат персоналу з ремонту та технічного обслуговування транспортних засобів спеціального призначення;
- копію договору про медичне обслуговування водіїв або копію наказу на прийняття у штат медичного працівника;
- довідку про оснащення постійного спеціального приміщення для проведення щозмінного передрейсового та післярейсового медичного огляду водіїв транспортних засобів;
- запропоновані учасниками конкурсу тарифи на збирання та перевезення рідких відходів, розраховані відповідно до затвердженого Кабінетом Міністрів України порядку.
Учасник може подати інші документи, які містять відомості про його здатність здійснювати операції із збирання та перевезення рідких відходів належного рівня якості, але не долучати їх до конкурсної пропозиції.
7.3. Конкурсна пропозиція подається за підписом уповноваженої посадової особи учасника. Повноваження щодо підпису документів пропозиції учасника конкурсу підтверджується копією протоколу засновників та копією наказу про призначення або оригіналом довіреності, доручення або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи.
7.4. Конкурсна пропозиція друкується та підписується учасником або особою уповноваженою на право підпису від імені учасника, повноваження цієї особи зазначаються у письмовому дорученні, що входить до складу конкурсної пропозиції. На всіх сторінках пропозиції мають міститися відбитки печатки (за її наявності) учасника та підпис уповноваженої особи. Всі сторінки пропозиції, на яких зроблені будь-які окремі записи або правки, позначаються ініціалами особи, що підписує пропозицію. Відповідальність за помилки друку у документах, надісланих до організатора конкурсу та підписаних відповідним чином, несе учасник.
7.5. Конкурсна пропозиція повинна бути прошита, мати нумерацію сторінок та реєстр наданих документів.
7.6. Конкурсні пропозиції, що надійшли після закінчення строку їх подання, передбаченого конкурсною документацією, повертаються учасникам конкурсу без розгляду.
6
8. Проект договору:
Договір між організатором конкурсу та суб’єктом господарювання на здійснення операцій із збирання та перевезення рідких відходів укладається згідно примірного договору, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.08.2023 № 918 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів» (додаток 2 до конкурсної документації)
9. Можливість проведення організатором конкурсу зборів його учасників з метою надання роз’яснень щодо змісту конкурсної документації та внесення змін до неї
9.1. У разі надходження двох і більше звернень про надання роз'яснення щодо змісту конкурсної документації організатор конкурсу проводить збори з цією метою. Про місце, час та дату проведення зборів організатор повідомляє учасників протягом трьох робочих днів.
9.2. Організатором конкурсу ведеться протокол зазначених зборів, який надсилається протягом трьох робочих днів усім учасникам.
10. Способи, місце та кінцевий строк подання конкурсних пропозицій
10.1. Конкурсна пропозиція подається особисто чи надсилається засобами поштового зв’язку конкурсній комісії у конверті, на якому зазначаються повне найменування і місцезнаходження організатора та учасника конкурсу, або подається в електронній формі на адресу електронної пошти організатора конкурсу чи іншими засобами інформаційно-комунікаційних систем.
10.2. Місце подання конкурсних пропозицій – 09001, Київська область, Білоцерківський район, м.Сквира, вул.Карла Болсуновського, 28.
10.3. Кінцевий строк подання конкурсних пропозицій – 16 вересня 2024 року, 15.00 год.
10.4. Конкурсні пропозиції, що надійшли після закінчення строку їх подання, передбаченого конкурсною документацією, повертаються учасникам конкурсу без розгляду.
10.5. Організатор конкурсу має право прийняти до закінчення строку подання конкурсних пропозицій рішення щодо його продовження та/або зміну місця, дати та часу проведення конкурсу. Про таке рішення організатор конкурсу повинен повідомити всім учасникам конкурсу шляхом надсилання відповідного повідомлення на адресу електронної пошти чи іншими засобами інформаційно-комунікаційних систем не пізніше ніж за один робочий день до дати проведення конкурсу, зазначеними в конкурсній документації, та оприлюднити повідомлення на своєму офіційному веб-сайті.
10.6. Учасник конкурсу має право відкликати власну конкурсну пропозицію або внести до неї зміни (доповнення) до закінчення строку подання конкурсних пропозицій шляхом подання організатору відповідної заяви у письмовій чи електронній формі.
7
У разі відкликання конкурсної пропозиції учасник конкурсу подає заяву у довільній формі організатору конкурсу у письмовій чи електронній формі. Інформація про її отримання організатором конкурсу зазначається в журналі обліку протягом одного робочого дня після її отримання, про що повідомляється учаснику на його адресу електронної пошти.
У разі внесення змін (доповнення) до раніше поданої конкурсної пропозиції учасник конкурсу подає заяву про намір внесення змін і надсилає оновлену конкурсну пропозицію, яка реєструється організатором конкурсу в журналі обліку протягом одного робочого дня після її отримання, про що повідомляється учаснику конкурсу на його адресу електронної пошти.
11. Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками конкурсу не призведе до відхилення їх конкурсних пропозицій
11.1. Інформація/документ, подана учасником у складі конкурсної пропозиції, містить помилку (помилки) у частині: уживання великої літери; уживання розділових знаків та відмінювання слів у реченні; використання слова або мовного звороту, запозичених з іншої мови; застосування правил переносу частини слова з рядка в рядок; написання слів разом та/або окремо, та/або через дефіс.
11.2. Нумерації сторінок/аркушів (у тому числі кілька сторінок/аркушів мають однаковий номер, пропущені номери окремих сторінок/аркушів, немає нумерації сторінок/аркушів, нумерація сторінок/аркушів не відповідає переліку, зазначеному в документі).
11.3. Невірна назва документа (документів), що подається учасником у складі конкурсної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у документації.
11.4. У складі конкурсної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник у своїй пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в документації.
11.5. Подання документа (документів) учасником у складі конкурсної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис.
11.6. Подання документа (документів) учасником у складі конкурсної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера.
11.7. Подання документа учасником у складі конкурсної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа.
11.8. Подання документа учасником у складі конкурсної пропозиції, який засвідчений підписом уповноваженої особи учасника та додатково містить підпис (візу) особи, повноваження якої учасником не підтверджені (наприклад, переклад документа завізований перекладачем тощо).
11.9. Подання документа (документів) учасником у складі конкурсної пропозиції, що містить (містять) застарілу інформацію про назву вулиці, міста,
8
найменування юридичної особи тощо, у зв'язку з тим, що такі назва, найменування були змінені відповідно до законодавства після того, як відповідний документ (документи) був (були) поданий (подані).
11.10. Подання документа (документів) учасником у складі конкурсної пропозиції, в якому позиція цифри (цифр) у сумі є некоректною, при цьому сума, що зазначена прописом, є правильною.
12. Назва об’єкту конкурсу
Здійснення операцій із збирання та перевезення рідких відходів в межах Сквирської міської територіальної громади.
13. Характеристика об’єкту конкурсу
13.1. Операції із збирання та перевезення рідких відходів здійснюватимуться в межах адміністративної території Сквирської міської територіальної громади, площа – 873,537 кв.км. Середня відстань до об’єкта поводження з відходами та їх місцезнаходження становить: по м. Сквира – 5 км, в межах Сквирської міської територіальної громади – від місць утворення рідких відходів до приймального пункту каналізаційних очисних споруд.
13.1. Норми надання послуг з вивезення рідких відходів на території Сквирської міської територіальної громади не затверджені рішенням виконавчого комітету Сквирської міської ради, тому застосовувати норми відповідно до Правил надання послуги з управління побутовими відходами затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 08.08.2023 №835.
13.2. Орієнтовний piчний обсяг накопичення рідких відходів становить 25,0 тис. куб. м.
14. Характеристика об’єктів утворення рідких відходів за джерелами їх утворення
- одноквартирні (садибні) житлові будинки – орієнтовно понад 6 тис. од.;
- підприємства, установи та організації - понад 550 од.
15. Місцезнаходження об’єктів оброблення відходів
Рідкі відходи вивозяться від місця накопичення і зливаються в приймальні пункти міської центральної каналізаційної мережі, узгоджені з балансоутримувачем каналізаційної мережі, та на асенізаційне поле полігону твердих побутових відходів з розрахунку потужності 3000 куб. м на добу.
16. Система надання послуг із збирання та перевезення рідких відходів
Послуги із збирання та перевезення рідких відходів надаються за заявкою споживача.
Начальниця відділу капітального
будівництва, комунальної власності та
житлово-комунального господарства Марина ТЕРНОВА
Додаток 1
до конкурсної документації
Голові конкурсної комісії
__________________________________
__________________________________
(повна назва підприємства)
_________________________________________________
(код ЄДРПОУ)
_______________________________________________
___________________________________
(юридична адреса)
__________________________________________________
(контактний номер телефону, електронна адреса)
___________________________________________________
Заява
__________________________________________________________________
(повна назва претендента на участь у конкурсі)
згоден взяти участь в конкурсі з визначення суб’єктів господарювання на здійснення операцій із збирання та перевезення рідких відходів в межах Сквирської міської територіальної громади на умовах, визначених організатором конкурсу.
До заяви додаються такі документи:
Заява подається учасником на фірмовому бланку, у вигляді, наведеному вище за підписом керівника, зазначенням його прізвища, ім’я, по батькові. Учасник не повинен відступати від цієї форми.
___ ___________ 20__ року ___________________
(підпис)
__________________________________________________________
Додаток 2
до конкурсної документації
ПРИМІРНИЙ ДОГОВІР
між організатором конкурсу та суб’єктом господарювання на
здійснення операцій із збирання та перевезення рідких відходів
м. Сквира ____________ 202__ року
Сквирська міська рада в особі міського голови Левіцької Валентини Петрівни, яка діє на підставі Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», “Про управління відходами” (далі - замовник), з однієї сторони, і
____
(найменування суб’єкта господарювання, якого визначено виконавцем послуги)
в особі ___,
(посада, прізвище, ім’я та по батькові (за наявності)
що діє на підставі ___,
(назва документа, дата і номер)
затвердженого ____
(найменування органу)
(далі - виконавець), з іншої сторони, відповідно до рішення від _______ № _______________
____
(найменування організатора конкурсу)
уклали цей договір про таке.
Предмет договору
1. Виконавець зобов’язується надавати послугу із збирання та перевезення рідких відходів (далі - послуга) відповідної якості згідно з графіком на території Сквирської міської територіальної громади та відповідно до правил благоустрою території Сквирської міської ради, затверджених рішення Сквирської міської ради від 22.02.2022 № 15-19-VІІІ, а замовник зобов’язується виконати обов’язки, передбачені цим договором.
2. Характеристика об’єкта конкурсу:
1) Норми надання послуг з вивезення рідких відходів на території Сквирської міської територіальної громади не затверджені рішенням виконавчого комітету Сквирської міської ради, тому застосовувати норми відповідно до Правил надання послуги з управління побутовими відходами затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 08.08.2023 №835.
2) Операції із збирання та перевезення рідких відходів здійснюватимуться в межах адміністративної території Сквирської міської територіальної громади, площа – 873,537 кв.км. Середня відстань до об’єкта поводження з відходами та їх місцезнаходження становить: по м. Сквира – 5 км, в межах Сквирської міської територіальної громади – від місць утворення рідких відходів до приймального пункту каналізаційних очисних споруд;
3) характеристика об’єктів утворення побутових відходів за джерелами їх утворення:
- одноквартирні (садибні) житлові будинки – орієнтовно понад 6 тис. од.;
- підприємства, установи та організації - понад 550 од.
Надання послуги із збирання та перевезення рідких відходів
3. Виконавець надає послугу із збирання та перевезення рідких відходів.
4. Послуга надається виконавцем за заявкою споживача.
2
5. Графік та контакти для замовлення перевезення рідких відходів: за заявкою.
Вимоги до якості послуги
6. Критеріями якості надання послуги є дотримання своєчасне виконання заявок споживачів на збирання та перевезення рідких відходів, дотримання правил надання послуги з управління побутовими відходами та інших вимог законодавства.
Права та обов’язки замовника і виконавця
1) вимагати від виконавця забезпечення безперервного надання послуги відповідної якості та згідно з графіком збирання та перевезення рідких відходів, а також вимог законодавства про відходи, санітарних норм і правил, правил надання послуги з управління побутовими відходами, умов цього договору, місцевих нормативно-правових актів замовника;
2) одержувати достовірну та своєчасну інформацію про послуги, які надаються виконавцем на території, визначеній цим договором;
3) вимагати від виконавця подання інформації про облік відходів, облік операцій з управління відходами та подання звітності відповідно до Закону України “Про управління відходами”;
4) змінювати обсяг надання послуги за цим договором під час зміни у системі управління побутовими відходами;
5) отримувати від виконавця інформацію про споживачів послуги, що мають пільги, передбачені законодавчими актами для окремих категорій населення, облік стану оплати та заборгованості, претензійно-позовну роботу з боржниками та інформаційні заходи щодо дотримання споживачами вимог нормативних документів у сфері управління побутовими відходами.
8. Замовник зобов’язується:
1) погоджувати графіки збирання та перевезення побутових відходів, розроблений виконавцем відповідно до встановлених вимог;
2) приймати в установленому порядку рішення щодо встановлення чи зміну середньозваженого тарифу на послугу з управління побутовими відходами та тарифів на збирання та перевезення побутових відходів у розмірі не нижче економічно обґрунтованих витрат відповідно до розрахунків, поданих виконавцем;
3) затверджувати норми надання послуги з управління побутовими відходами, визначені в установленому порядку;
4) забезпечувати виконавця інформацією стосовно дії місцевих нормативно-правових актів про відходи, повідомляти про зміни до них;
5) розглядати звернення виконавця з приводу надання послуги та виконання умов цього договору;
6) здійснювати відповідно до законодавства самоврядний контроль щодо порушення державних стандартів, норм і правил у сфері благоустрою населених пунктів, правил благоустрою територій населених пунктів.
9. Виконавець має право:
1) подавати замовнику розрахунки економічно обґрунтованих витрат на збирання та перевезення рідких відходів для подальшого встановлення чи зміни середньозваженого тарифу на послугу з управління побутовими відходами та тарифів на збирання та перевезення рідких відходів, зокрема у разі зміни обсягу надання послуги за цим договором під час зміни у системі управління рідкими відходами;
2) розробити норми надання послуги та подати їх на затвердження замовнику;
3) повідомляти замовнику про неналежний стан проїзної частини автомобільних доріг чи вулиць, рух якими пов’язаний з виконанням договору;
3
4) подавати замовнику пропозиції щодо зміни схем руху та режиму роботи транспортних засобів спеціального призначення на наявних маршрутах;
5) вносити пропозиції замовнику щодо функціонування системи управління рідким відходами;
6) звертатись до замовника щодо здійснення ним самоврядного контролю в частині порушення державних стандартів, норм і правил у сфері благоустрою населених пунктів, правил благоустрою територій населених пунктів.
10. Виконавець зобов’язується:
1) надавати послуги відповідно до вимог законодавства про відходи, санітарних норм і правил, правил надання послуги з управління побутовими відходами, умов цього договору, місцевих нормативно-правових актів замовника та погодженого замовником графіка надання послуги;
2) укладати договори із суб’єктами господарювання на виконання окремих операцій з відновлення та видалення побутових відходів відповідно до правил благоустрою території населеного пункту з урахуванням регіонального та місцевого планів управління відходами;
3) укладати договори із споживачами про надання послуги з управління побутовими відходами;
4) розробити графік збирання та перевезення побутових відходів та погодити його із замовником;
5) утримувати та випускати на маршрут спеціально обладнані транспортні засоби у належному технічному і санітарному стані;
6) забезпечувати допуск до надання послуги працівників, що пройшли медичний огляд в установленому порядку, та дотримання ними вимог законодавства про дорожній рух;
7) здійснювати надання послуги за зверненням замовника у разі проведення публічних заходів;
8) подавати замовнику інформацію про облік рідких відходів, облік операцій з управління відходами та подання звітності відповідно до Закону України “Про управління відходами”.
Ціна та порядок оплати послуги
11. Згідно з рішенням виконавчого комітету Сквирської міської ради від ____________ № ______ тариф на послугу становить: ______________________________________________
Відповідальність сторін за порушення договору
12. За невиконання або неналежне виконання умов цього договору сторони несуть відповідальність згідно із законодавством.
Порядок і умови внесення змін до договору
13. Внесення змін до цього договору здійснюється шляхом укладення сторонами додаткової угоди, якщо інше не передбачено договором.
14. введення в дію без внесення додаткових змін до договору.
Форс-мажорні обставини
15. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або часткове невиконання зобов’язань за цим договором, якщо таке невиконання є наслідком форс-мажорних обставин.
16. Форс-мажорними обставинами є надзвичайні та невідворотні обставини, які виникли в результаті не передбачених сторонами подій, що об’єктивно унеможливлюють виконання зобов’язань, передбачених умовами договору, обов’язків згідно із законодавчими та іншими нормативними актами, зокрема пожежі, землетруси, повені, зсуви, вибухи, війна або військові дії, страйк, блокада. Доказом настання форс-мажорних обставин є документ Торгово-промислової палати або іншого компетентного органу.
4
Строк дії договору, порядок і умови продовження його дії та розірвання
17. Договір набирає чинності з дати його укладення та діє до __________.
Договір може бути достроково розірвано за згодою сторін.
18. У разі недотримання графіка збирання та перевезення рідких відходів (за винятком наслідків форс-мажорних обставин), погодженого з органом місцевого самоврядування, невиконання вимог законодавства про відходи, санітарних норм і правил, правил надання послуги з управління побутовими відходами, місцевих нормативно-правових актів замовника договір може бути достроково розірвано у судовому порядку.
19. Дія договору припиняється у разі, коли:
закінчився строк, на який його укладено;
виконавець протягом п’яти робочих днів з моменту набрання чинності цим договором не розпочав надавати послугу на всіх об’єктах утворення побутових відходів, зазначених у пункті 4 цього договору.
Дія договору припиняється також в інших випадках, передбачених законом.
20. Спори та розбіжності за договором між сторонами, якщо вони не будуть узгоджені шляхом переговорів між сторонами, вирішуються в судовому порядку.
21. Договір складений у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу. Один примірник зберігається у замовника, другий у виконавця.
Замовник |
Виконавець |
||||
Сквирська міська рада |
_____________________________________ (найменування суб’єкта господарювання) |
||||
Код ЄДРПОУ 04054961 місцезнаходження: Україна, 09001, Київська обл., Білоцерківський р-н, місто Сквира, вулиця Карла Болсуновського, будинок 28, |
_____________________________________ (ідентифікаційний код юридичної особи згідно з ЄДРПОУ або реєстраційний номер облікової картки платника податків для фізичних осіб - підприємців*) |
||||
Номер телефону 04568 5-36-05 |
місцезнаходження__________________________________________________________ |
||||
Адреса електронної пошти [email protected] Сквирська міська голова
|
поточний рахунок _____________________ у ___________________________________, МФО________________________________ номер телефону_______________________ |
||||
|
офіційний веб-сайт ____________________ ______________________________ (найменування посади)
|