Сквирська міська громада
Київська область, Білоцерківський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Рішення виконавчого комітету 2024 рік №21/1 «Звіт про роботу фінансового управління Сквирської міської ради за 2023 рік»

Кількість переглядів: 22
Скликання: Виконавчий комітет Сквирської міської ради VIII скликання
Сесія: Засідання виконавчого комітету в 2024 році №1
Тип документу: Рішення виконавчого комітету 2024 рік
Дата: 09.01.2024
Номер документу: 21/1
Назва документу: Звіт про роботу фінансового управління Сквирської міської ради за 2023 рік
Прикріплені файли:
  1. Файл 1 (0.1 МБ)

Фото без опису

 

СКВИРСЬКА МІСЬКА РАДА

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

від 09 січня 2024 року                   м. Сквира                                             № 21/1

 

Звіт про роботу фінансового управління

Сквирської міської ради за 2023 рік

 

Відповідно до  статті 28 Бюджетного Кодексу України», статті 27 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Сквирської міської ради

 

В И Р І ШИ В:

 

1. Взяти до відома звіт про роботу фінансового управління Сквирської міської ради за 2023 рік, що додається.

 

2. Роботу фінансового управління Сквирської міської ради за 2023 рік визнати задовільною та належною.

 

3. Фінансовому управлінню Сквирської міської ради забезпечити розміщення звіту на офіційному сайті міської ради.

 

4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступницю міської голови Людмилу СЕРГІЄНКО.

 

 

 

Голова виконкому                                                             Валентина ЛЕВІЦЬКА

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток

до рішення виконавчого комітету

Сквирської міської ради

від 09.01.2024 № 21/1

 

ЗВІТ

про роботу фінансового управління

Сквирської міської ради за 2023 рік

 

Фінансове управління Сквирської міської ради є виконавчим органом Сквирської міської ради, яке здійснює свою діяльність на підставі Положення затвердженого рішенням сесії Сквирської міської ради від 22 грудня 2020 року №22-3-VІІІ (із змінами), повноваження якої поширюються на територію Сквирської міської територіальної громади.

Загальна чисельність працівників управління затверджена в кількості 8 штатних одиниць. Фактично зайнято 8 штатних одиниць. Структура управління складається з одного відділу (бюджетний відділ) та двох секторів (сектор доходів, сектор аудиту). В своїй діяльності управління є підзвітним і підконтрольним Сквирській міській раді.

Фінансове управління Сквирської міської ради утворено на підставі Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», зареєстровано в грудні 2020 року та є неприбутковою установою. Управління є юридичною особою.  

Протягом 2023 року фінансове управління здійснювало загальну організацію і управління виконанням бюджету громади, а також координацію діяльності учасників з питань виконання бюджету. У двотижневий строк з дня прийняття рішення про бюджет Сквирської міської територіальної громади на 2023 рік до головних розпорядників доведено 41 лімітних довідок про бюджетні асигнування на 2023 рік для подальшого формування зведених проектів кошторисів та планів асигнувань.

На підставі поданих зведених проектів кошторисів та планів асигнувань фінансовим управлінням підготовлено та 10 січня 2023 року затверджено розпис бюджету Сквирської міської територіальної громади на 2023 рік, який включає:

річний розпис доходів загального і спеціального фондів бюджету Сквирської міської територіальної громади;

помісячний розпис доходів загального фонду бюджету Сквирської міської територіальної громади;

річний розпис фінансування загального і спеціального фондів бюджету Сквирської міської територіальної громади за типом боргового зобов'язання;

помісячний розпис фінансування загального фонду бюджету Сквирської міської територіальної громади за типом боргового зобов'язання;

 річний розпис асигнувань загального і спеціального фондів бюджету Сквирської міської територіальної громади (за винятком надання кредитів з місцевих бюджетів);

помісячний розпис асигнувань загального фонду бюджету Сквирської міської територіальної громади (за винятком надання кредитів з місцевих бюджетів);

річний розпис повернення кредитів до бюджету Сквирської міської територіальної громади та надання кредитів з бюджету Сквирської  міської територіальної громади;

помісячний розпис повернення кредитів до загального фонду бюджету Сквирської міської територіальної громади та надання кредитів із загального фонду бюджету Сквирської міської територіальної громади;

річний розпис витрат спеціального фонду бюджету Сквирської міської територіальної громади з розподілом за видами надходжень;

помісячний розпис спеціального фонду бюджету Сквирської міської територіальної громади (за винятком власних надходжень бюджетних установ та відповідних видатків).

З затвердженого розпису бюджету Сквирської міської територіальної громади 10 січня 2023 року головним розпорядникам коштів місцевого бюджету доведено річні та помісячні витяги по 41 бюджетній програмі.

Протягом 30 календарних днів після затвердження розпису бюджету Сквирської міської територіальної громади на 2023 рік проведено експертизу 41 кошторисів бюджетних установ та 41 планів асигнувань з загального фонду.

Протягом року проведено експертизу ще 28 кошторисів, разом 69 кошторисів та планів асигнувань з загального фонду.

Також проведено перевірку 23 плану використання бюджетних коштів та 23 помісячних планів використання бюджетних коштів на 2023 рік.

Протягом 45 днів після набрання чинності рішення про бюджет Сквирської міської територіальної громади на 2023 рік опрацьовано, перевірено та погоджено 69 паспортів бюджетних програм, 31 штатний розпис та додатків до штатних розписів.

Протягом року, а саме станом на 01.07.2023 року, до зведених показників за мережею, штатними розписами і контингентами установ та одержувачів бюджетних коштів внесено зміни та вивантажено в програму ІАС «LOGICA».

Протягом 2023 року в результаті щоденного опрацювання заявок (892) на виділення коштів відповідно до зареєстрованих бюджетних зобов’язань підготовлено 933 розпоряджень про виділення коштів 3 загального/спеціального фонду бюджету Сквирської міської територіальної громади та передано до управління державного казначейства.

За 2023 рік за пропозиціями наказами Департаменту фінансів Київської обласної державної адміністрації та на підстві рішення Фурсівської селищної ради, обґрунтованих пропозицій головних розпорядників підготовлено 14 проєктів рішень сесії міської ради та 14 проєктів рішень виконавчого комітету «Про внесення змін до рішення міської ради від 22 грудня 2022 року №02-28-VІІІ «Про бюджет Сквирської міської територіальної громади на 2023 рік».

Протягом бюджетного року, як наслідок внесення змін до бюджету, опрацьовано з головними розпорядниками та внесено 215 довідок про зміни до річного та пмісячного розпису бюджету за загальним та спеціальним фондом бюджету, 51 довідку про зміни до фінансування загального та спеціального фонду бюджету та відповідно перевірено 215 довідок про зміни до кошторису та до плану асигнувань, які підготовлені головними розпорядниками на підставі довідок про зміни до розпису.

У двомісячний строк після закінчення відповідного бюджетного періоду підготовлено 4 проєкта рішень сесії міської ради та 4 проєкта рішень виконавчого комітету:

- «Звіт про виконання місцевого бюджету Сквирскої міської територіальної громади за І квартал 2023 року»;

- «Звіт про виконання місцевого бюджету Сквирської міської територіальної громади за І півріччя 2023 року»;

- «Звіт про виконання місцевого бюджету Сквирської міської територіальної громади за 9 місяців 202 року»;

- «Звіт про виконання місцевого бюджету Сквирської міської територіальної громади за 2023 рік».

 Відповідно до листа Департаменту фінансів згідно до графіку доведеного листом департаменту від 27 січня 2023 року №37/37.01/37.04.03-2023 «Про подання пояснювальної записки до річного звіту про виконання місцевого бюджету за 2022 рік» головними розпорядниками подано фінансовому управлінню зведені показники за мережею, штатними розписами і контингентами установ та одержувачів за формами, встановленими Мінфіном, які після опрацювання передано на Департамент фінансів.

 На плановий 2024 рік фінансовим управлінням згідно з типовою формою бюджетних запитів, визначеною Міністерством фінансів України, та з урахуванням особливостей складання проектів місцевих бюджетів розроблено (наказ від 25 вересня 2023 року №7) і доведено до головних розпорядників бюджетних коштів інструкції з підготовки бюджетних запитів.

Проведено 3 узгоджувальних нарад з головними розпорядниками бюджетних коштів щодо показників та поданих пропозицій до проекту бюджету Сквирської міської територіальної громади на 2024 рік.

Для перевірки та аналізу головними розпорядниками бюджетних коштів до фінансового управління подано 82 бюджетних запитів на 2024 рік через систему "LOGICA".

В наслідок опрацювання та аналізу бюджетних запитів фінансовим управлінням розроблено проєкт рішення «Про бюджет Сквирської міської територіальної громади на 2024 рік»,  який прийнято сесією 12 грудня 2023 року за №02-42-VІІІ, не порушуючи терміни бюджетного законодавства.

Протягом 2023 року спеціалістами фінансового управління забезпечено виконання контрольних документів по листах Департаменту фінансів ОДА, розпорядженнях облдержадміністрації та дорученнях облдержадміністрації, міського голови та виконавчого комітету в межах компетенції управління.

Виконано  128   завдань та інформацій.

Протягом року постійно проводилась експертиза проєктів місцевих програм, які розроблялись розпорядниками коштів для подальшого затвердження на сесії міської ради на предмет обсягів фінансування з місцевого бюджету.

Протягом року за потреби надавалась інформація платникам щодо номерів рахунків для сплати податків.

За звітний період забезпечувалась підготовка, внесення та вивантаження затверджених з урахуванням змін показників на 2023 рік в систему «LOGICA».

Протягом року щомісячно в останній день місяця проводилась звірка даних з УДКСУ за доходами.

Відповідно до статті 78 Бюджетного кодексу України в процесі виконання бюджету Сквирської міської територіальної громади за доходами та видатками щоденно проводився аналіз та моніторинг щодо:

• стану виконання доходної та видаткової частин бюджету громади в цілому та в розрізі дохідних джерел та галузей видатків;

• очікуваного виконання передбачених помісячним розписом власних доходів загального та спеціального фондів бюджету за місяць та наростаючим підсумком з початку року у розрізі джерел доходів.

 У межах компетенції фінансового управління проводився діалог з регіональним офісом у Київській області ULEAD з Європою щодо застосування окремих положень бюджетного законодавства.

Протягом року прийнято участь у прослуховуванні 14 семінарів-навчань з питань бюджету та організовано участь головних розпорядників у прослуховуванні даних семінарів.

Протягом року надавались консультації, теоретична та практична допомога головним розпорядникам коштів щодо користування системою «LOGICA».

 Протягом звітного року готувалися інформаційні та аналітичні матеріали керівництву міської ради, приймалась участь у нарадах, засіданнях комісій міської ради, опрацьовувались законопроекти, законодавчі, нормативно-правові акти, оглядові листи тощо.  Підготовлено 158 вихідних листів.

 Приймається активна участь у заходах, які проводяться Сквирською міською радою.

Всього протягом 2023 року перевірено та погоджено 120 електронних повідомлень та 86 електронних висновків про повернення помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов’язань та пені, які зараховуються до місцевих бюджетів або підлягають розподілу між державним та місцевими бюджетами.

Щомісяця проводився аналіз звітності  отриманої через ІТС «Електронний кабінет». Згідно з наданими інформаціями по податковій заборгованості ГУ ДПС у Київській області з боржниками проводилась роз’яснювальна робота щодо погашення податкового боргу. Направлено 136 листів боржникам.

На прохання ГУ ДПС у Київській області сформовано та направлено 130 податкових повідомлень-рішень на сплату податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки та 788 повідомлень-рішень на сплату земельного податку з фізичних осіб.

Підготовлено та узагальнено інформацію про доходи та фактичні витрати на утримання за бюджетні кошти закладів та установ громади у розрізі 10 старостинських округів за 2022 рік та I квартал 2023 року.

Відповідно до підпункту 12.3.8 (доповнено Законом України № 2142-IX від 24.03.2022 року «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо вдосконалення законодавства на періщд дії воєнного стану) пункту 12.3 статті 12 Податкового кодексу України на період дії воєнного стану чи надзвичайного стану сільські, селищні, міські ради та ради об’єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, мають право приймати рішення про встановлення місцевих податків та/або зборів та податкових пільг зі сплати місцевих податків та/або зборів без застосування процедур, передбачених Законом «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».

У 2023 році були ухвалені рішення:

-№ 02-35- VIII «Про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку»;

-№ 03-35- VIII «Про встановлення ставки транспортного податку»;

-№ 04-35- VIII «Про встановлення ставок туристичного збору»;

Проведено повторне відстеження результативності регуляторних актів:

- № 03-9-VIII «Про затвердження розмірів ставок єдиного податку для фізичних осіб-підприємців»;

-  №04-9-VIII «Про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку»;

- № 04-9-VIII «Про встановлення ставок та пільг із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки».

В результаті здійснення щоденного аналізу та контролю за повнотою надходжень доходів до бюджету Сквирської міської територіальної громади, в розрізі запланованих джерел доходів та платників громади, загальний фонд місцевого бюджету перевиконано на  32 627,8 тис. грн. додаткових коштів.

Протягом року забезпечено своєчасне фінансування нарахованої та зареєстрованої заробітної плати з нарахуваннями працівникам бюджетних установ, що фінансуються з місцевого бюджету, проведено розрахунки за спожиті енергоносії та комунальні послуги, не допущено виникнення заборгованості за захищеними видатками, у повному обсязі забезпечено фінансування всіх зареєстрованих фінансових зобов’язань.

Сектором аудиту проведено 6 планових перевірки окремих питань фінансово-господарської діяльності установ та організацій.

 Складено відповідні довідки перевірок та проведена відповідна робота над усуненням порушень.

Проведено аналіз фінансових планів комунальних підприємств та звітів про їх виконання за 2022 рік та І півріччя 2023 року.

 Винесено на розгляд виконавчого комітету 20 проєктів рішень.

У 2023 році управлінням Державної казначейської служби України у Сквирському районі для фінансового управління відкрито 4 рахунки та 48 рахунків для обслуговування бюджетних установ громади.

Щомісячно подавались у відповідні установи звіти, інформації та розрахунки з господарської діяльності, а саме:

- «Звіт про заборгованість за бюджетними коштами»;

- «Звіт про використання коштів з резервного фонду Автономної Республіки Крим, областей, міст Києва та Севастополя».

У 2023 році розроблені та виконувались 4 бюджетні програми, а саме:

-  3718710 «Резервний фонд місцевого бюджету»;

- 3719800 «Субвенція з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіонів».

-3719150 «Інші дотації з місцевого бюджету»;

- 3719770 «Інші субвенції з місцевого бюджету».

              Підготовлено 29 платіжних доручень.

Начальниця фінансового управління

міської ради                                                                            Ірина КРУКІВСЬКА


« повернутися до всіх документів

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора