Рішення Сквирської міської ради
- 2023.09.26 № 15-39-VІІІ Про внесення змін до Положення про Управління (Центр) надання адміністративних послуг Сквирської міської ради
- 2023.08.22 № 06-38-VІІІ Про покладання обов’язків за проведення державної реєстрації актів цивільного стану та призначення відповідального за облік, зберігання та витрачання бланків свідоцтв, що видаються органами державної реєстрації актів цивільного стану громадян на території Сквирської міської територіальної громади
- 2023.06.27 № 27-35-VIII Про затвердження інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг, що надаються через Управління (Центр) надання адміністративних послуг Сквирської міської ради та через його віддалені робочі місця у галузі земельних відносин
- 2023.06.27 № 26-35-VIII Про покладання обов’язків з проведення державної реєстрації актів цивільного стану, реєстрації місця проживання та зняття з реєстрації місця проживання, вчинення дій щодо ведення військового та погосподарського обліку
- 2023.05.23 № 02-33-VIII Про утворення Управління (Центру) надання адміністративних послуг Сквирської міської ради зі змінами
- 2021.04.29 № 21-7-VIII Про затвердження інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг, що надаються через відділ адміністративних послуг Сквирської міської ради у галузі земельних відносин втратило чинність
- 2020.12.22 № 26-3-VIIІ Про утворення Центру надання адміністративних послуг Сквирської міської ради втратило чинність