Сквирська міська громада
Київська область, Білоцерківський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Рішення виконавчого комітету 2024 рік №62/5 «Про затвердження Порядку та переліку видачі довідок виконавчим комітетом Сквирської міської ради»

Кількість переглядів: 70
Скликання: Виконавчий комітет Сквирської міської ради VIII скликання
Сесія: Засідання виконавчого комітету в 2024 році №5
Тип документу: Рішення виконавчого комітету 2024 рік
Дата: 05.03.2024
Номер документу: 62/5
Назва документу: Про затвердження Порядку та переліку видачі довідок виконавчим комітетом Сквирської міської ради
Прикріплені файли:
  1. Файл 1 (0.04 МБ)

 

 

СКВИРСЬКА МІСЬКА РАДА

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

від 05 березня 2024 року                   м. Сквира                                                № 62/5

 

Про затвердження Порядку та переліку видачі довідок

виконавчим комітетом Сквирської міської ради

 

Відповідно до пп.1 п.б ст.38 та ст.59 Закону України Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», законів України «Про звернення громадян», «Про адміністративні послуги», «Про громадянство України», «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування», «Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю», «Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю» та інших нормативних актів,  Указу Президента України від                            07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», з метою приведення у відповідність переліку видів довідок, які надаються у виконавчому комітеті Сквирської міської ради, виконавчий комітет Сквирської міської  ради

 

 В И Р І Ш И В:

 

1. Затвердити Положення про порядок видачі довідок виконавчим комітетом Сквирської міської ради (додається).

 

2. Затвердити види довідок та перелік документів, на підставі яких вони формуються (додається).

 

3. Рішення «Про затвердження Порядку та переліку видачі довідок виконавчим комітетом Сквирської міської ради» оприлюднити на офіційному вебсайті Сквирської міської ради ради https://skvira-rada.gov.ua//

 

4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на керуючу справами (секретаря) виконавчого комітету Сквирської міської ради Наталію ЗГАРДІВСЬКУ.

 

 

Голова виконкому                                                               Валентина ЛЕВІЦЬКА

Додаток 1

до рішення виконавчого комітету

Сквирської міської ради

від 05.03.2024 № 62/5

 

ПОЛОЖЕННЯ

про порядок видачі довідок виконавчим комітетом

Сквирської міської ради

 

  1. Загальні положення

1.1. Положення про видачу довідок у Сквирській міській раді (далі- Положення) визначає процедуру видачі довідок громадянам, які проживають або зареєстровані на території Сквирської міської територіальної громади.

1.2. Суб`єктами надання послуги – видача довідок, які надаються громадянами Сквирської міської ради згідно з переліком довідок, затвердженим рішенням виконавчого комітету від 05.03.2024 №62/5 - є старости, структурні підрозділи та виконавчі органи Сквирської міської ради відповідно до функціональних обов`язків.

1.3. Довідки видаються для пред`явлення до виконавчих органів міської ради, органів виконавчої влади, інших установ та організацій в межах виконання ними власних або делегованих повноважень.

1.4. Надання відомостей про склад сім`ї або зареєстрованих осіб та інших персональних даних здійснюється виключно у випадках, передбачених законами України та іншими нормативно-правовими актами, і лише в інтересах та з дотриманням прав людини або за згодою самої особи.

1.5. Довідки видаються за формою, затвердженою нормативно-правовими актами. У разі відсутності затвердженої форми довідка видається за довільною формою.

 

  1. Порядок видачі довідок

2.1. Довідки громадянам видаються згідно з цим Положенням та Переліком    довідок, мають реєстраційний номер та на вимогу можуть  засвідчуватися  печаткою.

2.2 Довідку заповнює посадова особа Сквирської міської ради відповідно до   функціональних обов`язків на підставі наданих особою документів, підписує Сквирська міська голова або староста Сквирської міської ради та вимогу скріплює печаткою.

2.3 Відповідальність за достовірність інформації, несе особа, яка звернулася

за отриманням довідки.

 

2

 

2.4. Посадова особа міської ради перевіряє інформацію на відповідність з оригіналами поданих документів, після чого:

у разі підтвердження інформації засвідчує це своїм підписом та видає довідку встановленого зразка, до якої вносить дані осіб;

у разі встановлення неповної інформації або недостовірної інформації- відмовляє заявнику у видачі довідки.

2.5. Видача довідки здійснюється у найкоротший строк, але впродовж не більше п`яти робочих днів, якщо законом не визначено інший граничний строк надання послуги.

2.6. За довідками можна звертатися:

на поштову адресу Сквирської міської ради :

09001, м. Сквира, вул. Карла Болсуновського, 28, Білоцерківського району, Київської області;

за номером:  5- 32-02;

на електронну адресу:  zv_zvg@ukr.net; [email protected].

в усній формі за адресою – 09001, м. Сквира, вул. Карла Болсуновського, 28, Білоцерківського району, Київської області (загальний відділ,1-й поверх, каб. 16).

Довідки, які внесені до Переліку адміністративних послуг, що надаються у Центрі надання адміністративних послуг Сквирської міської ради, надаються в Управлінні (Центрі) надання адміністративних послуг та його віддалених робочих місцях.

 

Начальниця загального відділу

Сквирської міської ради                                                            Олена ГРИЩЕНКО

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 2

до рішення виконавчого комітету

Сквирської міської ради

від 05.03.2024 № 62/5

 

Види довідок та перелік документів,

на підставі яких вони формуються

 

 

 

СКВИРСЬКА МІСЬКА РАДА

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

від 05 березня 2024 року                   м. Сквира                                                № 62/5

 

Про затвердження Порядку та переліку видачі довідок

виконавчим комітетом Сквирської міської ради

 

Відповідно до пп.1 п.б ст.38 та ст.59 Закону України Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», законів України «Про звернення громадян», «Про адміністративні послуги», «Про громадянство України», «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування», «Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю», «Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю» та інших нормативних актів, Указу Президента України від                            07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», з метою приведення у відповідність переліку видів довідок, які надаються у виконавчому комітеті Сквирської міської ради, виконавчий комітет Сквирської міської  ради

 

 В И Р І Ш И В:

 

1. Затвердити Положення про порядок видачі довідок виконавчим комітетом Сквирської міської ради (додається).

 

2. Затвердити види довідок та перелік документів, на підставі яких вони формуються (додається).

 

3. Рішення «Про затвердження Порядку та переліку видачі довідок виконавчим комітетом Сквирської міської ради» оприлюднити на офіційному вебсайті Сквирської міської ради ради https://skvira-rada.gov.ua//

 

4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на керуючу справами (секретаря) виконавчого комітету Сквирської міської ради Наталію ЗГАРДІВСЬКУ.

 

 

Голова виконкому                                                               Валентина ЛЕВІЦЬКА

Додаток 1

до рішення виконавчого комітету

Сквирської міської ради

від 05.03.2024 № 62/5

 

ПОЛОЖЕННЯ

про порядок видачі довідок виконавчим комітетом

Сквирської міської ради

 

  1. Загальні положення

1.1. Положення про видачу довідок у Сквирській міській раді (далі- Положення) визначає процедуру видачі довідок громадянам, які проживають або зареєстровані на території Сквирської міської територіальної громади.

1.2. Суб`єктами надання послуги – видача довідок, які надаються громадянами Сквирської міської ради згідно з переліком довідок, затвердженим рішенням виконавчого комітету від 05.03.2024 №62/5 - є старости, структурні підрозділи та виконавчі органи Сквирської міської ради відповідно до функціональних обов`язків.

1.3. Довідки видаються для пред`явлення до виконавчих органів міської ради, органів виконавчої влади, інших установ та організацій в межах виконання ними власних або делегованих повноважень.

1.4. Надання відомостей про склад сім`ї або зареєстрованих осіб та інших персональних даних здійснюється виключно у випадках, передбачених законами України та іншими нормативно-правовими актами, і лише в інтересах та з дотриманням прав людини або за згодою самої особи.

1.5. Довідки видаються за формою, затвердженою нормативно-правовими актами. У разі відсутності затвердженої форми довідка видається за довільною формою.

 

  1. Порядок видачі довідок

2.1. Довідки громадянам видаються згідно з цим Положенням та Переліком    довідок, мають реєстраційний номер та на вимогу можуть  засвідчуватися  печаткою.

2.2. Довідку заповнює посадова особа Сквирської міської ради відповідно до   функціональних обов`язків на підставі наданих особою документів, підписує Сквирська міська голова або староста Сквирської міської ради та вимогу скріплює печаткою.

2.3. Відповідальність за достовірність інформації, несе особа, яка звернулася

за отриманням довідки.

 

2

 

2.4. Посадова особа міської ради перевіряє інформацію на відповідність з оригіналами поданих документів, після чого:

у разі підтвердження інформації засвідчує це своїм підписом та видає довідку встановленого зразка, до якої вносить дані осіб;

у разі надання недостовірної інформації - відмовляє заявнику у видачі довідки.

2.5. Видача довідки здійснюється у найкоротший строк, але впродовж не більше п`яти робочих днів, якщо законом не визначено інший граничний строк надання послуги.

2.6. За довідками можна звертатися:

на поштову адресу Сквирської міської ради :

09001, м. Сквира, вул. Карла Болсуновського, 28, Білоцерківського району, Київської області;

за номером:  5- 32-02;

на електронну адресу:  zv_zvg@ukr.net; [email protected].

в усній формі за адресою – 09001, м. Сквира, вул. Карла Болсуновського, 28, Білоцерківського району, Київської області (загальний відділ,1-й поверх, каб. 16).

Довідки, які внесені до Переліку адміністративних послуг, що надаються у Центрі надання адміністративних послуг Сквирської міської ради, надаються в Управлінні (Центрі) надання адміністративних послуг та його віддалених робочих місцях.

 

Начальниця загального відділу

Сквирської міської ради                                                            Олена ГРИЩЕНКО

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 2

до рішення виконавчого комітету

Сквирської міської ради

від 05.03.2024 № 62/5

 

Види довідок та перелік документів,

на підставі яких вони формуються

 

№ з/п

Вид довідки

Назва структурного підрозділу, який формує довідку

Перелік документів, на підставі яких формується довідка

1

01297 Довідка- характеристика

Загальний відділ, старости

-за зверненнями компетентних органів;

-заява;

- паспорт громадянина України (копія);

- реєстраційний номер облікової картки платника податків;

- акт депутата, старости Сквирської міської ради

2

Довідка про постійне проживання померлого та склад його сім’ї на день смерті члена сім`ї, родича

 

Загальний відділ, староста

-заява;

- паспорт громадянина України (копія);

- реєстраційний номер облікової картки платника податків;

- акт депутата, старости Сквирської міської ради, яким  посвідчується склад сім’ї померлого на день смерті

3

01300 Довідка про здійснення місця поховання померлого родича, члена сім

КП «Сквираблагоустрій», старости відповідних старостинських округів

-заява,

- свідоцтво про смерть;

- запис у книзі реєстрації поховань; ---  паспорт громадянина України (копія);

- реєстраційний номер облікової картки платника податків;

4

02046 Довідка про те, що особа не є членом особистого селянського господарства

Відділ з питань земельних ресурсів та кадастру, старости відповідних старостинських округів,

ЦНАП

заява;

- паспорт громадянина України (копія);

- реєстраційний номер облікової картки платника податків;

-рішення про передачу у власність земельної ділянки для ведення ОСГ або дані погосподарської книги.

5

00244 Довідка про наявність у фізичної особи земельних ділянок

(форма – 3ДФ)

Відділ з питань земельних ресурсів та кадастру, старости відповідних старостинських округів, ЦНАП

заява;

- паспорт громадянина України (копія);

- реєстраційний номер облікової картки платника податків;

- документ, що посвідчує право власності на земельну ділянку.

6

Витяг з рішення виконкому про зміну та впорядкування адреси

Відділ архітектури, містобудування та інфраструктури

заява;

- паспорт громадянина України (копія);

- реєстраційний номер облікової картки платника податків;

7

Довідка про статус земельної ділянки під забудовою індивідуальних гаражів або гаражів на кооперативних ділянках  (для пред`явлення в нотаріат)

Відділ архітектури, містобудування та інфраструктури

заява;

- паспорт громадянина України (копія);

- реєстраційний номер облікової картки платника податків;

8

01844 Видача довідки про фактичне місце проживання особи

Загальний відділ, старости

відповідних старостинських округів,

ЦНАП

-заява;

- паспорт громадянина України (копія);

- реєстраційний номер облікової картки платника податків;

- акт депутата, старости Сквирської міської ради, яким  посвідчується факт фактичного проживання

 

9

Довідка про місце та періоди роботи особи, заявника

Загальний відділ, старости

відповідних старостинських округів,

ЦНАП

-заява;

- паспорт громадянина України (копія);

- реєстраційний номер облікової картки платника податків;

- трудова книжка;

10

Довідка про те, що особа не перебуває у трудових відносинах

Загальний відділ, старости

відповідних старостинських округів,

ЦНАП

-заява;

- паспорт громадянина України (копія);

- реєстраційний номер облікової картки платника податків;

- трудова книжка;

11

Довідка про сім`ю призовника, кандидати на навчання у вищих військових навчальних закладах, кандидата на військову службу за  контрактом

старости

відповідних старостинських округів,

загальний відділ, ЦНАП

-заява,

-  паспорт особи,

- свідоцтво про народження,

- витяг про місце реєстрації

12

01929 Видача довідки про народжених дітей громадянкою та виховання їх до певного віку

Загальний відділ, старости

відповідних старостинських округів,

ЦНАП

-заява;

- паспорт громадянина України (копія);

- реєстраційний номер облікової картки платника податків;

-свідоцтво про народження дітей;

- акт депутата, старости Сквирської міської ради

13

01303 Довідка про те, що дитина знаходиться на утриманні одного з батьків або опікуна

Служба у справах дітей та сім’ї, старости, ЦНАП

- заява,

- паспорт особи, що звернулася за довідкою;

- копія свідоцтв про народження дітей;

- документ про встановлення опіки (у разі наявності);

- витяг з реєстру зареєстрованих осіб;

- акт обстежень житлових умов заявника, де вказано, що батько/мати

не бере участі у вихованні дитини

14

01439 Видача довідки про те, що особа  утримує в господарстві (бджолосім’ї, тварини)

Відділ економічно –інвестиційної діяльності та агропромислового розвитку,

старости відповідних старостинських округів,

ЦНАП

- заява;

- паспорт громадянина України (для пред’явлення); реєстраційні документи  на тварин,

- паспорт пасіки,

- документ, що посвідчує особу представника (у разі подання заяви

представником особи);

- документ, який підтверджує повноваження діяти від імені заявника

(у разі подання заяви уповноваженою заявником особою)

15

01494 Довідка про пічне опалення і наявність газової установки

Загальний відділ, старости

відповідних старостинських округів,

ЦНАП

-заява;

- паспорт громадянина України (копія);

- реєстраційний номер облікової картки платника податків;

-- акт депутата, старости Сквирської міської ради про пічне опалення і наявність газової установки;

16

Видача довідки про реєстрацію місця проживання та осіб, які були зареєстровані станом на день смерті разом з померлим з метою місця відкриття спадщини

Відділ ведення Реєстру територіальної громади, старости відповідних старостинських округів,

 

- запит від нотаріуса,

- паспорт громадянина України (для пред’явлення),

- свідоцтво про смерть спадкодавця,

- будинкова книга (за необхідності)

17

01864 Видача довідки про реєстрацію пасіки із зазначенням кількості наявних бджолосімей

Відділ економічно –інвестиційної діяльності та агропромислового розвитку,

старости відповідних старостинських округів,

ЦНАП

- заява,

- паспорт громадянина України (під час подання копій вказаних документів, - пред’являються оригінали цих документів)

- документ, що посвідчує особу представника (у разі подання заяви представником особи)

- документ, який підтверджує повноваження діяти від імені заявника (у разі подання заяви уповноваженою заявником особою),

- паспорт пасіки

18

00265 Довідка про припинення ведення особистого селянського господарства або вихід з такого господарства

Відділ з питань земельних ресурсів та кадастру, старости відповідних старостинських округів,

ЦНАП

- заява,

- документ, що підтверджує повноваження представника (якщо заява подається через уповноважену особу),

- копія паспорта громадянина України,

-копія реєстраційного номеру облікової картки платника податків,

- договір оренди землі

19

 Видача довідки про реєстрацію місця проживання та інші персональні дані, що містяться в Реєстрі територіальної громади щодо померлого, з метою встановлення місця відкриття спадщини

Відділ ведення Реєстру територіальної громади, старости відповідних старостинських округів,

 

- запит від нотаріуса,

-паспорт громадянина України (для пред’явлення),

- свідоцтво про смерть спадкодавця,

- будинкова книга (за необхідності)

20

Видача довідки щодо малолітніх та неповнолітніх дітей, недієздатних чи обмежено дієздатних осіб, зареєстрованих у житловому приміщенні для вчинення нотаріальної дії

ЦНАП, старости

відповідних старостинських округів

- запит від нотаріуса,

- паспорт громадянина України (для пред’явлення),

- свідоцтво про смерть спадкодавця;

 

21

01306 Видача довідки про перейменування вулиці

Відділ архітектури, містобудування та інфраструктури

- заява,

-документ, що посвідчує особу

22

02022 Видача довідки про членство в особистому селянському господарстві

Відділ з питань земельних ресурсів та кадастру, старости відповідних старостинських округів

- заява про видачу довідки

-документи, які посвідчують особу для громадян та фізичних осіб – підприємців, уповноваженої особи (паспорт, ідентифікаційний номер),

- право власності на земельну ділянку

23

01345 Видача довідки про присвоєння звання "Мати-героїня"

Служба у справах дітей та сім’ї

- заява,

- паспорт особи, що звернулась за довідкою,

- рішення виконавчого комітету,

- посвідчення матері-героїні

24

01476 Надання довідки про відсутність капітальної забудови на земельній ділянці

Відділ архітектури, містобудування та інфраструктури

- заява,

- копія паспорта громадянина України,

- копія права власності на нерухоме майно

 

25

01841 Видача довідки про реєстрацію та проживання особи станом на 15.04.1991 року

Відділ ведення Реєстру територіальної громади, старости відповідних старостинських округів,

ЦНАП

- заява (в довільній формі),

- документ, що посвідчує особу,

- будинкова книга,

- документ, що підтверджує повноваження представника (якщо заява подається через уповноважену особу),

- документ, що посвідчує особу представника (у разі подання заяви представником особи)

26

01314 Видача довідки про осіб, з якими проживають неповнолітні діти

Служба у справах дітей та сім’ї, старости, ЦНАП

- заява,

- витяг про зареєстрованих осіб,

- копія паспорта громадянина України,

- інші документи, що підтверджують даний факт (акт обстеження, рішення суду тощо)

 

27

01828 Видача довідки про відсутність відомостей про реєстрацію місця проживання особи

Відділ ведення Реєстру територіальної громади, старости відповідних старостинських округів,

ЦНАП

- заява,

- документ, що посвідчує особу,

- документи на право власності на житлове приміщення/будинок,

- документ, що посвідчує особу представника (у разі подання заяви представником особи)

28

01342 Видача довідки про встановлення опікунства над дитиною, позбавленою батьківського піклування

Служба у справах дітей та сім’ї

-заява,

-паспорт особи, що звернулась за довідкою,

- рішення місцевого органу, рішення суду про позбавлення батьківських прав,

- рішення про встановлення опікунства

 

29

01339 Видача довідки про встановлення опікунства над недієздатною особою

Відділ праці, соціального захисту та соціального забезпечення

-заява,

-довідка про реєстрацію місця проживання недієздатної особи чи - -  паспорт опікуна,

-рішення суду про визнання особи недієздатною та призначення опікуна

 

30

01335 Видача довідки про дозвіл на встановлення реклами

Відділ архітектури, містобудування та інфраструктури

-заява,

-копія паспорта громадянина України,

-орієнтовне місце розташування з графічними матеріалами,

-рішення виконавчого комітету

 

31

01440 Видача довідки про те, що вирощується на земельній ділянці

Відділ економічно –інвестиційної діяльності та агропромислового розвитку,

старости відповідних старостинських округів,

ЦНАП

-заява,

-облікова картка платника податків (ідентифікаційний номер),

-паспорт громадянина України,

- право власності на земельну ділянку,

- акт обстеження депутата, старости

 

32

01851 Видача акта обстеження на факт проживання особи без реєстрації місця проживання за даною адресою (на основі письмових свідчень сусідів)

Старости відповідних старостинських округів,

загальний відділ

-заява,

-паспорт громадянина України,

-документи, що посвідчують особу представника (у разі подання заяви уповноваженим представником),

-правовстановлюючі документи на житловий будинок

 

33

01311 Видача довідки про те, що особа тримає у підсобному господарстві молодняк великої рогатої худоби

Відділ економічно –інвестиційної діяльності та агропромислового розвитку, старости відповідних старостинських округів,

ЦНАП

- заява,

-документ про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків,

-паспорт особи, що звернулась за довідкою,

-паспорт ВРХ, виданий Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів

 

34

01846 Видача акта обстеження на факт не проживання особи за місцем реєстрації (на основі письмових свідчень сусідів)

Старости відповідних старостинських округів,

загальний відділ

-заява,

Документ, що посвідчує особу заявника(у разі подання заяви представником особи)

Документ, який підтверджує повноваження діяти від імені заявника (у разі подання заяви уповноваженою заявником особою),

-витяг з РТГ

 

35

01477 Надання довідки про рік будівництва житлового будинку

Відділ архітектури, містобудування та інфраструктури,

старости відповідних старостинських округів

-заява,

-копія паспорта громадянина України,

-копія права власності на нерухоме майно,

- копія технічного паспорта на будівлю (споруду)

 

36

01213 Надання виписки із погосподарської книги

Старости відповідних старостинських округів,

ЦНАП

- заява,

-паспорт особи, що звернулась за довідкою

 

37

01928 Видача довідки про ведення спільного господарства громадян на момент смерті одного з них

Старости відповідних старостинських округів,

ЦНАП, загальний відділ

-заява,

-погосподарська книга,

паспорт громадянина України,

-свідоцтво про смерть

 

38

02194 Довідка про підтвердження факту перебування особи на утриманні

Старости відповідних старостинських округів, загальний відділ

- заява (в довільній формі),

-довідка про доходи громадянина та членів його сім'ї,

-копія свідоцтва про одруження,

-копія свідоцтва про смерть,

-довіреність, яка оформлена у відповідності з вимогами чинного законодавства (за необхідності),

- трудова книжка,

-акт депутата, старости про підтвердження, що особа перебувала на утриманні

 

39

02003 Надання копії (витягу з) рішення міської ради, копії (витягу з) рішення виконавчого комітету міської ради, копії (витягу з) протоколу сесії пленарного засідання міської ради, копії (витягу з) розпорядження міського голови

Загальний відділ

-заява,

-довіреність або нотаріально засвідчена копія довіреності (для уповноваженої особи),

-копії установчих документів підприємства, засвідчена заявником (для юридичних осіб),

-копія паспорта громадянина України

 

40

01852 Видача акта обстеження матеріально-побутових умов сім’ї

Старости відповідних старостинських округів,

загальний відділ

-заява,

-документ, що посвідчує особу представника (у разі подання заяви представником особи),

-документ, який підтверджує повноваження діяти від імені заявника (у разі подання заяви уповноваженою заявником особою),

-паспорт громадянина України,

-право власності на будинок, земельну ділянку

 

41

02100 Довідка про відсутність газопостачання

Загальний відділ, старости відповідних старостинських округів

-заява;

-копія паспорта громадянина України;

-акт обстеження депутата, старости Сквирської міської ради.

 

42

00177 Видача довідки про адресу об’єкта нерухомого майна

Відділ архітектури, містобудування та інфраструктури,

старости відповідних старостинських округів

-заява;

-копія акта прийому-передачі об’єкта нерухомого майна (для об’єктів збудованих за дольовою участю);

-копія виконавчого топографо-геодезичного знімання, виготовленого сертифікованим спеціалістом та зареєстрованого в Службі містобудівного кадастру та моніторингу (М 1:500, датоване роком звернення) (крім квартир в

багатоквартирних будинках);

-довідка про сплату пайової участі у розвитку інфраструктури міста (крім індивідуальних житлових будинків загальною площею до 300 кв.м);

-копія документа, що підтверджує прийняття об’єкта в експлуатацію (декларація про готовність об’єкта до експлуатації,

- акт прийняття в експлуатацію об’єктів нерухомого майна, сертифікат відповідності і т. д.) (для новозбудованих, реконструйованих об’єктів);

-облікова картка платника податків або довідка про присвоєння ідентифікаційного номера;

-паспорт громадянина України,

-копія правовстановлюючого документа на земельну ділянку (за наявності);

-копія правовстановлюючого документа на об’єкт нерухомого майна (для реконструйованих об’єктів);

-копія технічного паспорта об’єкта нерухомого майна

 

 

 

Начальниця загального відділу

Сквирської міської ради                                                                       Олена ГРИЩЕНКО

     
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       

 

 

 

Начальниця загального відділу

Сквирської міської ради                                                                       Олена ГРИЩЕНКО


« повернутися до всіх документів

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора