Сквирська міська громада
Київська область, Білоцерківський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Розпорядження міської голови 2024 рік №101-ОД «Про продовження проведення планової перевірки відділу освіти Сквирської міської ради»

Кількість переглядів: 7
Скликання:
Сесія:
Тип документу: Розпорядження міської голови 2024 рік
Дата: 31.07.2024
Номер документу: 101-ОД
Назва документу: Про продовження проведення планової перевірки відділу освіти Сквирської міської ради
Прикріплені файли:

 

Сквирська МІСЬКА РАДА

 

 РОЗПОРЯДЖЕННЯ

 

Від 31 липня 2024 року              м. Сквира                                   № 101-ОД

 

 

Про продовження проведення

планової перевірки

відділу освіти Сквирської міської ради

 

Керуючись п.п 19. 20 ч. IV ст. 42 Закону України «Про місцеве самоврядування» та  «Положенням про порядок проведення внутрішнього контролю діяльності виконавчих органів Сквирської міської ради, комунальних підприємств, установ та організацій, затвердженого рішенням виконавчого комітету Сквирської міської ради від 30 березня 2021 року № 07/10, враховуючи службову записку завідувачки сектором аудиту фінансового управління Сквирської міської ради Тетяни БОЙКО:

 

 ЗОБОВ’ЯЗУЮ:

 

1. Продовжити з 06.08.2024 по 12.08.2024 року  планову перевірку окремих питань фінансово – господарської діяльності (видатки на заробітну плату) відділу освіти Сквирської міської ради за період з 01.12.2021 по 01.04.2024 року.

2. В.о. начальниці фінансового управління Сквирської міської ради Наталії КАПІТАНЮК продовжити термін дії направлень №7 і №8 від 25.06.2024 року на проведення планової перевірки. За результатами перевірки надати довідку з висновком Сквирській міській голові не пізніше 26 серпня 2024 року.

3. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступницю міської голови Людмилу СЕРГІЄНКО.

 

         Міська голова                                                  Валентина ЛЕВІЦЬКА

 

 

 

 

 

 

 

 


« повернутися до всіх документів

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора