Сквирська міська громада
Київська область, Білоцерківський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Рішення виконавчого комітету 2024 рік №33/18 «Про стан роботи із зверненнями громадян у виконавчому комітеті Сквирської міської ради за І півріччя 2024 року»

Кількість переглядів: 5
Скликання: Виконавчий комітет Сквирської міської ради VIII скликання
Сесія: Засідання виконавчого комітету в 2024 році №18
Тип документу: Рішення виконавчого комітету 2024 рік
Дата: 13.08.2024
Номер документу: 33/18
Назва документу: Про стан роботи із зверненнями громадян у виконавчому комітеті Сквирської міської ради за І півріччя 2024 року
Прикріплені файли:
  1. Файл 1 (0.02 МБ)
  2. Файл 2 (0.22 МБ)

 

 

СКВИРСЬКА МІСЬКА РАДА

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

від 13 серпня 2024 року                    м. Сквира                                     № 33/18

 

Про стан роботи із зверненнями громадян

у виконавчому комітеті Сквирської

міської ради за І півріччя 2024 року

 

На виконання  Закону України «Про звернення громадян»,  Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 р. «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»,  заслухавши та обговоривши інформацію начальниці загального відділу міської ради Олени ГРИЩЕНКО про розгляд звернень громадян, які надійшли до виконавчого комітету Сквирської міської ради за                    І півріччя 2024 року, відповідно до ст.17, п.б ч.1 ст.38п.2 ч.2 ст.52,  59 Закону України  «Про місцеве  самоврядування  в Україні»,  виконавчий комітет Сквирської міської ради

 

В И Р І Ш И В:

 

1. Інформацію та узагальнені дані про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до Сквирської міської ради за  І півріччя                                       2024 року,  взяти до відома (додається).

2. Начальникам відділів виконавчого комітету Сквирської міської ради,  старостам, керівникам комунальних підприємств, що належать до сфери управління міської ради,  забезпечити постійний особистий контроль за виконанням Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого  самоврядування”

3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на керуючу справами  виконавчого комітету Сквирської міської ради Наталію ЗГАРДІВСЬКУ.

 

 

 Голова виконкому                                                       Валентина ЛЕВІЦЬКА

 

 

 

 

Додаток 1

до рішення виконавчого комітету Сквирської міської ради

від 13.08.2024 № 33/18

 

Інформація

про стан роботи із зверненнями громадян у виконавчому комітеті Сквирської міської ради за І півріччя 2024 року

 

Робота із зверненнями громадян у виконавчому комітеті Сквирської міської ради за звітний період проводилась у відповідності з Конституцією України, Законами України «Про звернення громадян», «Про місцеве самоврядування в Україні» та іншими нормативними актами, Указом Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», з метою  забезпечення  реалізації та гарантування закріплених Конституцією України права на звернення до  органів  місцевого  самоврядування,  права громадян на участь  в  управлінні  державними  справами,  а  також підвищення  ефективності роботи виконавчого комітету Сквирської міської ради зі  зверненнями  громадян та ураховуючи необхідність об'єктивного, всебічного і вчасного розгляду звернень громадян.

 Протягом звітного періоду до виконкому міської ради надійшло 25699  звернень громадян (в минулому році за цей же період їх було20509) . Із загальної кількості звернень 22758 громадян звернулися з на особистому прийомі у міського голови, на прийомі у старост, у спеціалістів  ЦНАП, 58 звернень надійшло через урядову гарячу лінію. У зверненнях порушено 25699 різних питань. Найбільше звернень опрацьовано ЦНАПом-17548 (на 1548 звернень більше, ніж в минулому році).

Найбільше у зверненнях переважають питання   щодо соціального захисту -5812. Також порушувалися питання:

-земельних відносин   - 870;

-комунального господарства-129;

-транспорту і зв’язку- 56;

-охорони здоров’я -30;

-праці і заробітної плати   -23 ;

-сім’ї , дітей, молоді -239;

-житлової політики      - 140;

-екології та природних ресурсів – 126.

При розгляді звернень громадян з соціальних  питань з міського бюджету використано 5000786 тис. грн., які спрямовувалися за різними  бюджетними програмами. Так, надано матеріальні допомоги:

  • 72 особам на суму 432 тис. грн.( мобілізованим);
  • 136 особам на суму 350 тис.грн (на лікування );
  • 94 особам на суму 531,5 тис.грн. (на поховання);
  • 622 особам на суму 3732 тис.грн.(військовослужбовцям);
  • 38 особам на суму 190 тис.грн (членам сім»ї військовослужбовців, що перебувають у полоні або зникли безвісти);
  • 46 особам на суму 230 тис.грн (членам сім»ї загиблих військовослужбовців);
  • 16 особам на суму 46 тис. грн (дітям, батьки яких загинули);
  • 24 особи на суму 240 тис. грн (допомога на пам’ятники загиблим воїнам)

За звітний період надійшло 23  колективних звернення. Більшість з них стосуються надання соціально-побутових послуг та комунального обслуговування міста та населених пунктів.

Розглянуто 42 запитів на публічну інформацію, 21 адвокатських запитів та 10 -депутатських.

У виконавчому комітеті міської ради проводиться робота із всебічного роз’яснення громадянам можливостей подальшого вирішення їхніх проблем у разі неможливості виконання за належністю. Посадовими особами постійно проводиться робота в цьому напрямі, надаються консультації громадянам на особистому прийомі та в телефонному режимі, за запитаннями сусідів та родичів і доводиться до відома заявників  в усному чи письмовому вигляді.

Під час підготовки відповідей працівниками виконавчого комітету звертається особлива увага на якість та повноту наданих відповідей на предмет всебічного, об’єктивного і повного висвітлення питань, що були порушені у зверненнях.

Питання про додержання вимог Закону України “Про звернення громадян”, указів  Президента  та інших законодавчих актів з цього питання  постійно перебуває під контролем міського голови, керуючої справами виконкому, начальників відділів, відповідальних працівників міськвиконкому, керівників підпорядкованих міській раді комунальних підприємств. Систематично здійснюється ряд заходів щодо підвищення рівня роботи зі зверненнями громадян, в основі якої лежить, перш за все, уважне ставлення до вирішення проблем, з якими звертаються громадяни до органів місцевого самоврядування, а також, постійний аналіз, узагальнення усних та письмових звернень.

Одним із найважливіших напрямів стабілізації суспільства є задоволення справедливих вимог громадян. З цією метою у виконавчому комітеті міської ради запроваджено систему прийому і розгляду пропозицій, заяв і скарг   громадян, затверджені графіки прийому громадян керівниками ради та її   виконавчих органів.

Аналіз стану забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення свідчить, що міськвиконкомом, його відділами, посадовими особами виконавчого апарату було вжито дієвих заходів, спрямованих на вирішення важливих проблем населення міста, реалізацію конституційних прав і свобод громадян,  і надалі продовжуватиметься робота із забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, посилення персональної відповідальності  кожного за вирішення питань, що порушуються у зверненнях, із вдосконалення системної роботи із зверненнями громадян відповідно до чинного законодавства.

 

Начальниця загального відділу

Сквирської міської ради                                                   Олена ГРИЩЕНКО


« повернутися до всіх документів

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора