Рішення виконавчого комітету 2024 рік №19/21 «Про звіт відділу капітального будівництва, комунальної власності та житлово-комунального господарства Сквирської міської ради щодо роботи зі зверненнями громадян»
Скликання: | Виконавчий комітет Сквирської міської ради VIII скликання |
Сесія: | Засідання виконавчого комітету в 2024 році №21 |
Тип документу: | Рішення виконавчого комітету 2024 рік |
Дата: | 24.09.2024 |
Номер документу: | 19/21 |
Назва документу: | Про звіт відділу капітального будівництва, комунальної власності та житлово-комунального господарства Сквирської міської ради щодо роботи зі зверненнями громадян |
Прикріплені файли: |
СКВИРСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
від 24 вересня 2024 року м. Сквира № 19/21
Про звіт відділу капітального будівництва,
комунальної власності та житлово-комунального
господарства Сквирської міської ради
щодо роботи зі зверненнями громадян
Заслухавши звіт начальниці відділу капітального будівництва, комунальної власності та житлово-комунального господарства Сквирської міської ради Тернової М.В. щодо роботи зі зверненнями громадян, керуючись ст.ст. 52, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», на виконання Закону України «Про звернення громадян», з метою забезпечення реалізації та гарантування закріплених Конституцією України права громадян на звернення до органів місцевого самоврядування, виконавчий комітет Сквирської міської ради
В И Р І Ш И В:
1. Звіт відділу капітального будівництва, комунальної власності та житлово-комунального господарства Сквирської міської ради щодо роботи зі зверненнями громадян прийняти до відома (додається).
2. Начальниці відділу капітального будівництва, комунальної власності та житлово-комунального господарства Сквирської міської ради в подальшій роботі забезпечити:
неухильне дотримання порядку розгляду звернень громадян згідно з Законом України «Про звернення громадян»;
недопущення надання неоднозначних, необгрунтованих або неповних відповідей за зверненнями громадян, із порушенням термінів, установлених законодавством;
особистий контроль щодо розгляду звернень пільгової категорії громадян;
постійний контроль за організацією роботи спеціалістів відділу зі зверненнями громадян.
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міської голови Ігоря Яркового.
Голова виконкому Валентина ЛЕВІЦЬКА
Додаток
до рішення виконавчого комітету
від 24.09.2024 № 19/21
ЗВІТ
відділу капітального будівництва, комунальної власності та житлово-комунального господарства Сквирської міської ради щодо роботи зі зверненнями громадян
Робота із зверненнями громадян у відділі капітального будівництва, комунальної власності та житлово-комунального господарства Сквирської міської ради (далі Відділ) за звітний період проводилась відповідно до Конституції України, законів України «Про звернення громадян», «Про місцеве самоврядування в Україні.
Основними із завдань Відділу є: реалізація державної та місцевої політики в галузі капітального будівництва, управління комунальною власністю та житлово-комунального господарства територіальної громади; виконання рішень органів виконавчої влади, міської ради, виконавчого комітету міської ради та розпоряджень міського голови з питань управління комунальною власністю, капітального будівництва та житлово-комунального господарства Сквирської територіальної громади; забезпечення обліку громадян, які відповідно до законодавства потребують поліпшення житлових умов та інші завдання.
З початку 2024 року до Відділу надійшло 114 звернень громадян, з них 79 звернень надійшло через систему електронного документообігу та 35 – через ЦНАП. З загальної кількості звернень - 105 з письмовими заявами, з яких 13 – електронні звернення, та 6 – з усними заявами на особистому прийомі у начальника відділу.
Актуальними залишаються питання:
- комунального господарства (утримання, капітальний та поточний ремонт доріг, благоустрій прибудинкових територій, місця розташування контейнерів для сміття, порушення правил благоустрою територій біля власних домоволодінь з метою проведення водопровідно-каналізаційних та земляних робіт) – розглянуто 48 звернень (зокрема, видано 17 дозволів на порушення об’єктів благоустрою );
- питання житлового забезпечення (поліпшення житлових умов… квартирна черга) – 46 звернень (11 звернень надійшло через систему електронного документообігу та 35 – через ЦНАП), з них: 18 заяв - про взяття на квартирний облік; 3 заяви - про перереєстрацію (поновлення) квартирної справи; 13 заяв - про перегляд квартирної справи та внесення відповідних змін, 9 заяв про зняття з квартирного обліку, 3 заяви – з інших питань.
- з інших питань – 20 звернень, з них 3 заяв щодо приватизації об’єктів нерухомого майна.
Через Урядову «гарячу лінію» надійшло 9 звернень. Громадянам вчасно та змістовно надано відповіді щодо порушених питань.
Від депутатів міської ради надійшло 5 звернень.
Колективних звернень надійшло 11, у них підписів 325.
Від пільгової категорії громадян, таких як учасники бойових дій, особи з інвалідністю внаслідок війни, багатодітні сім’ї тощо надійшло 9 звернень
Під час підготовки відповідей спеціалістами відділу звертається особлива увага на якість та повноту наданих відповідей на предмет всебічного, об’єктивного і повного висвітлення питань, що були порушені у зверненнях, дотримуються терміни їх розгляду. Відповіді на звернення громадян надаються з дотриманням норм, передбачених Законом України «Про забезпечення функціонування української мови як державної».
Начальниця відділу капітального
будівництва, комунальної власності
та житлово-комунального господарства
міської ради Марина ТЕРНОВА