Рішення сесій №10-56-VIII «Про затвердження Програми заходів по організації благоустрою Сквирської міської територіальної громади на 2022-2026 роки у новій редакції»
Скликання: | Сесія Сквирської міської ради VIII скликання |
Сесія: | 56 чергова сесія Сквирської міської ради VIII скликання |
Тип документу: | Рішення сесій |
Дата: | 06.12.2024 |
Номер документу: | 10-56-VIII |
Назва документу: | Про затвердження Програми заходів по організації благоустрою Сквирської міської територіальної громади на 2022-2026 роки у новій редакції |
Прикріплені файли: |
СКВИРСЬКА МІСЬКА РАДА
РІШЕННЯ
від 06 грудня 2024 року м. Сквира №10-56-VIII
Про затвердження Програми заходів по організації благоустрою Сквирської міської територіальної громади на 2022-2026 роки у новій редакції
Керуючись Законом України “Про місцеве самоврядування в Україні” Бюджетним кодексом України, для забезпечення сталого розвитку Сквирської міської територіальної громади, з метою обліку та ефективного використання комунального майна, з урахуванням державних, громадських і приватних інтересів, розглянувши звернення комунального підприємства «Сквираблагоустрій», враховуючи пропозиції постійної комісії Сквирської міської ради з питань комунального майна, житлово-комунального господарства, благоустрою та охорони навколишнього середовища та зміною територіального устрою, Сквирська міська рада VIII скликання
В И Р І Ш И Л А:
- Затвердити Програму заходів по організації благоустрою Сквирської міської територіальної громади на 2022-2026 роки в новій редакції (додається).
- Обсяг фінансування Програми заходів по організації благоустрою Сквирської міської територіальної громади визначається рішенням сесії «Про бюджет Сквирської міської територіальної громади (код бюджету 10561000000)» на відповідний бюджетний період з урахуванням відповідних змін.
- Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію Сквирської міської ради з питань комунального майна, житлово-комунального господарства, благоустрою та охорони навколишнього середовища.
Міська голова Валентина ЛЕВІЦЬКА
Додаток
до рішення Сквирської міської ради
від 06.12.2024 року №10- 56-VIII
Програма
заходів по організації благоустрою
Сквирської міської територіальної громади
на 2022-2026 роки
(нова редакція)
ПАСПОРТ
1. |
Ініціатор розроблення програми |
Сквирська міська рада |
2. |
Назва нормативно правового акту |
Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про відходи», «Про охорону навколишнього природного середовища», «Про благоустрій населених пунктів», «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення» |
3. |
Розробник програми |
Сквирська міська рада Відділу капітального будівництва, комунальної власності та житлово-комунального господарства |
4. |
Співрозробники програми |
Комунальне підприємство «Сквираблагоустрій" |
5. |
Відповідальний виконавець програми |
Комунальне підприємство «Сквираблагоустрій" |
6. |
Учасники програми |
Сквирська міська рада Відділу капітального будівництва, комунальної власності та житлово-комунального господарства. Комунальне підприємство «Сквираблагоустрій" |
7. |
Термін реалізації програми |
2022-2026 роки |
8. |
Мета програми |
Підвищення рівня благоустрою територіальної громади. |
9. |
Перелік місцевих бюджетів, які беруть участь у виконанні програми (для комплексних програм) |
Кошти бюджету Сквирської міської територіальної громади |
10. |
Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації програми, всього, тис. грн. у тому числі: |
В межах кошторисних призначень на відповідний фінансовий рік дії Програми |
10.1. |
коштів бюджету Сквирської міської територіальної громади, тис. грн. |
В межах кошторисних призначень на відповідний фінансовий рік дії Програми |
10.2. |
коштів інших джерел |
- |
11. |
Очікувані результати |
Досягнення мети Програми |
12. |
Контроль за виконанням (орган, уповноважений здійснювати контроль за виконанням) |
Сквирська міська рада |
Програма
заходів по організації благоустрою
Сквирської міської територіальної громади на 2022-2026 роки
ПЕРЕЛІК РОЗДІЛІВ
Організація благоустрою населених пунктів на 2022-2026 роки:
- розділ І. Заходи по санітарному прибиранню та благоустрій Сквирської міської територіальної громади (утримання місць загального користування);
- розділ ІІ. Заходи по утриманню місць поховань як об’єктів благоустрою та похоронно-ритуальне обслуговування;
- розділ ІІІ. Заходи по утриманню і поточному ремонту електромереж зовнішнього освітлення;
- розділ ІV. Охорона та захист тваринного світу, регулювання чисельності безпритульних тварин гуманними методами на 2022-2026 роки.
Вступ
Вирішення проблем у сфері благоустрою населених пунктів є одним з напрямів у здійсненні соціально – економічних реформ, формуванні умов розвитку міста. Організація комунального благоустрою, та його утримання є одним з основних завдань житлово-соціальної сфери в цілому.
Реалізація політики органу місцевого самоврядування - це головні функції з поточного утримання та розвитку існуючих об’єктів комунального благоустрою, що входять до комунальної власності міста і належать його територіальній громаді.
Благоустрій населених пунктів громади – це комплекс заходів з утримання соціальної інфраструктури, а також ряд соціально-економічних, організаційно-правових та екологічних заходів із поліпшення мікроклімату, санітарного очищення тощо, котрий здійснюється на території міста та відновлення, належного утримання території, організації упорядкування об’єктів благоустрою.
Програма благоустрою на 2022-2026 роки (далі Програма) розроблена відповідно до законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про благоустрій населених пунктів» № 2807-IV від 06.09.2005 року ( зі змінами), «Про відходи», наказу Державного Комітету України з питань житлово-комунального господарства «Про затвердження Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів» № 154 від 23.09.2003 року (зі змінами), наказу Міністерства з питань житлово-комунального господарства України № 32 від 31.05.2007 року «Про затвердження Рекомендацій із розроблення правил благоустрою території населеного пункту», та інших нормативно-правових актів чинного законодавства.
Проблеми утримання в належному стані території громади, відновлення об’єктів благоустрою, потребують програмного вирішення.
Програма заходів з організації благоустрою розроблена для здійснення ефективних і комплексних заходів з утримання території міста в належному санітарному стані, поліпшення його естетичного вигляду, забезпечення зовнішнього освітлення, утримання та збереження комунального майна, збереження об’єктів загального користування, ліквідації стихійних звалищ тощо.
Першочергові потреби населення та стабільну життєдіяльність інфраструктури громади забезпечує одне із найважливіших та пріоритетних галузей господарства комплексу громади - зокрема Комунальне підприємство «Сквираблагоустрій».
Розділ І
ЗАХОДИ ПО САНІТАРНОМУ ПРИБИРАННЮ ТА БЛАГОУСТРОЮ СКВИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ
(утримання місць загального користування)
1. Склад проблеми.
Основне завдання органів місцевого самоврядування полягає в тому, щоб забезпечити збереження кожному громадянину гідне життя у громаді та приведення в належний стан території громади.
До заходів по благоустрою територій загального користування належать: впорядкування зон відпочинку, дитячих і спортивних майданчиків, зелених зон міста, парків, скверів.
Ці заходи є обов’язковими для підтримання санітарного стану територій на належному рівні.
Благоустроєм території громади займається комунальне підприємство «Сквираблагоустрій».
Основним видом діяльності підприємства є прибирання території громади ручним та механізованим способом, перевезення на міське сміттєзвалище створеного сміття при виконанні заходів по санітарній очистці громади, забезпечення комфортних та безпечних умов пересування транспорту та пішоходів, обкошування, облаштування та догляд за клумбами, придбання та висадження розсади, кронування дерев та кущів, висадка нових дерев, зрізання аварійних дерев, догляд за елементами благоустрою, прийняття участі в проведенні святкових заходів, забезпечення функціонування громадської модульної вбиральні, утримання майна комунальної власності та інші види робіт.
Заплановані площі території на щоденне прибирання вулиць, парків та скверів - 115200 кв.м. в місті та 125000 кв.м. в старостинських округах з дотриманням черговості для охоплення всієї площі загального користування, поглиблене прибирання один раз в місяць - 201300 кв.м., в місті та 108000 кв.м. в старостинських округах, території, що підлягає покосу 4 рази на рік - 118800 кв.м. в місті та 120000 кв.м. в старостинських округах.
Відповідно до наказу Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 16.03.2020 № 72 «Про затвердження Норм часу на роботи з прибирання об’єктів благоустрою населених пунктів» добова норма прибирання на 1-го прибиральника складає близько 4200 м2., а норма на ручне скошування трави тримерами на бензиновому приводі від 2500 до 3500 м2 в залежності від природного рельєфного розташування.
Для виконання заходів Програми на підприємстві є в наявності наступна техніка, яка використовується :
- Трактори «ФОТОН», КАТА
- Трактори МТЗ -82 , МТЗ-80,
- Вантажний автомобіль ГАЗ -53,
- Автомобіль ЗІЛ -130 (поливомийка).
- Колісний ковшовий екскаватор-навантажувач ВОВСАТ
- ЗІЛ 130 (КДМ) -2 од.
- Навантажувач ТО-30
На сьогоднішній день на території громади існує ряд проблем у сфері благоустрою: багато скарг та звернень щодо незадовільного естетичного стану місць загального користування, скверів, майданчиків, вулиць тощо.
Для вирішення зазначених проблем при виконанні Програми пропонується облаштування зупинок громадського транспорту, благоустрій скверів, придбання та облаштування урн для сміття на загальноміських територіях, встановлення лав та інших об’єктів благоустрою для відпочинку в скверах, парках та інших місцях загального користування .
2. Мета Програми.
Головною метою Програми є вирішення загальних питань благоустрою, оновлення зовнішнього вигляду територіальної громади, поліпшення санітарного та естетичного стану, забезпечення належних умов відпочинку населення, забезпечення положень Правил благоустрою території Сквирської міської ради.
3. Обґрунтування шляхів і засобів розв’язання проблеми.
Програма реалізується за такими напрямками :
- санітарне прибирання місць загального користування на території громади ручним та механізованим способом;
- благоустрій території парків ручним та механізованим способом;
- поточний ремонт та утримання елементів благоустрою та комунального майна громади, яке перебувають в комунальній власності ;
- проведення роз’яснювальної роботи, щодо дбайливого ставлення мешканців громади до збереження елементів благоустрою та санітарного стану, щодо виконання норм Правил благоустрою;
- проведення рейдів спільно з правоохоронними органами з виявлення порушень Правил благоустрою території громади, притягнення до адміністративної відповідальності.
4. Строки та етапи виконання Програми.
Строк виконання програми розрахований на 2022-2026 роки.
5. Напрями діяльності, завдання та заходи Програми.
Пріоритетні завдання |
Заходи |
Виконавець |
Орієнтовані обсяги фінансування, тис. грн. |
Очікувані результати |
Благоустрій території міської територіальної громади
|
1. Проведення заходів по прибиранню місць загального користування міста ручним та механізованим способом: - щоденне прибирання території вулиць, парків і скверів; - поглиблене прибирання території вулиць, парків та скверів раз на місяць; - скошування трави на зелених зонах та газонах; - облаштування та обслуговування клумб; - кронування дерев та обрізання кущів; - зрізання аварійних дерев; - висадка дерев, кущів та розсади; -придбання, встановлення та обслуговування елементів благоустрою; - придбання витратних (в тому числі будівельних) матеріалів для забезпечення організації благоустрою та життєдіяльності комунального майна, яке перебуває на балансі підприємства: - збереження та утримання в належному стані комунального майна, яке перебуває на балансі підприємства; - забезпечення комфортних та безпечних умов пересування транспорту та пішоходів (прибирання прибордюрної змету) - забезпечення функціонування громадської модульної вбиральні; - виготовлення та встановлення меморіальних конструкцій для облаштування Алеї Слави в м. Сквира з забезпеченням благоустрою та утримання; - забезпечення функціонування бюветів питної води, що перебувають на балансі комунального підприємства; - інші роботи, що не суперечать вимогам чинного законодавства.
|
КП «Сквираблагоустрій»
|
В розмірі кошторисних призначень на відповідний рік
|
Поліпшен ня санітарного стану громади, забезпечення дотримання Правил благоустрою |
2. Проведення заходів та робіт по об’єктах, що будуть фінансуватися за рахунок громадського бюджету:
-Проєкт «Світло безпеки», в с.Самгородок, вул.Центральна, Білоцерківського району, Київської області(заміна звичайних ламп розжарювання на світлодіодні світильники на сонячних батареях) -Проєкт «Молодіжний простір «Communion дружба» по вул. Сергія Пекліна в с.Кривошиїнці Білоцерківського району Київської області(територія парку)
-Проєкт «Rest charge» (проєкт передбачає встановлення лавок зі сонячними панелями «Solar» на території комунальної власності між кінотеатром «Зірка» та Універмагом м.Сквира. - Проєкт «Встановлення вказівних знаків із назвами вулиць»(с.Миньківці Білоцерківський район Київська область)
- Проєкт «Встановлення вказівних знаків із назвою вулиць»(с.Малі Лисівці Білоцерківський район Київська область) - Проєкт «Встановлення вказівних знаків із назвами вулиць»(с.Цапіївка Білоцерківський район Київська область) -- Проєкт «Встановлення вказівних знаків із назвами вулиць»(с. Кривошиїнці Білоцерківський район Київська область) -Проєкт «Затишні куточки відпочинку для учнів Сквирського академічного ліцею(лавочки на міському спортивному майданчику)» |
КП «Сквираблагоустрій»
|
В розмірі кошторисних призначень на відповідний рік
|
Забезпечення населення якісною питною водою
Підвищення рівня залученості жителів села до організації активного відпочинку
Альтернатівні джерела енергоносіїв
Створення молодіжного простору задля всебічного розвитку особистості, спілкування та гуманізації способу життя молодого покоління
Проєкти спрямовані на підвищення рівня інформованості жителів та екстренних служб для швидкого реагування на екстренні випадки
|
|
Контроль за станом благоустрою міської територіальної громади |
- організація самостійних рейдів для здійснення контролю за станом благоустрою - проведення роз’яснювальної роботи серед населення через ЗМІ, бесіди в навчальних закладах громади щодо дбайливого ставлення до елементів благоустрою, забезпечення належного санітарного стану міста -розгляд звернень та скарг підприємств, установ, організацій і громадян у сфері благоустрою |
КП «Сквираблагоустрій» |
Не потребує коштів |
Забезпечення дотримання Правил благоустрою, поліпшення санітарного стану міста |
|
Всього: |
|
|
|
6. Ресурсне забезпечення Програми.
Виконання заходів Програми забезпечується за рахунок коштів місцевого бюджету в межах призначень та інших джерел, не заборонених чинним законодавством України.
Розрахунок потреби в коштах на фінансування робіт з благоустрою міста із загального фонду визначено в обсязі кошторисних призначень на відповідний рік, в тому числі: кошти міського бюджету.
Разом з тим, для ефективного забезпечення виконання статутної діяльності та зменшення обсягу ручної праці, відповідно і витрат, необхідно придбати із спеціального фонду наступну техніку:
- автомобіль з телескопічною вишкою для якісного та своєчасного реагування при експлуатації та утриманню зовнішнього вуличного освітлення громади (протяжність якої безпосередньо 380 км) прогнозною вартістю 2200,0 тис. грн.:
- генератор бензиновий вартістю 100 тис. грн.,
7. Організація управління та контролю за ходом виконання програми
Організацію управління, контроль за виконанням завдань і заходів Програми здійснює Сквирська міська рада.
Підсумковий звіт про виконання Програми готується 1 раз на рік, після закінчення бюджетного року , або за будь – який період за рішенням міської ради.
8. Очікувані результати виконання Програми.
Найменування завдання |
Найменування Показника |
Одиниця виміру |
Значення показника |
Благоустрій території населених пунктів Сквирської міської територіальної громади
|
2 |
3 |
4 |
Показник продукту - щоденне прибирання території вулиць, парків і скверів (щоденна норма для охоплення всієї площі загального використання) - поглиблене прибирання території вулиць, парків та скверів громади ( норма раз на місяць); - скошування трави на зелених зонах та газонах; - облаштування та обслуговування клумб; - кронування дерев та обрізання кущів; - зрізання аварійних дерев;
- висадка дерев, кущів та розсади;
- обсяг створеного міського сміття при виконанні заходів по санітарній очистці міста - придбання, встановлення та обслуговування елементів благоустрою (урни, лавки, дитячі майданчик, точки відеонагляду, елементи огорожі та інше); - забезпечення комфортних та безпечних умов пересування транспорту та пішоходів м. Сквира (прибирання прибордюр-ного змету при ширині 0,5 м. протяжністю 22,8 км. ( 11,4 км х2) |
кв.м.
кв.м.
кв.м.
шт. шт. шт.
шт.
м.куб
шт.
м.кв. |
240200
309300
238800
150 350 600 4500 од. розсади квітів
7000
180
11400 |
|
Показник ефективності (вартість основного виду робіт по програмі): щоденного та поглибленого прибирання
|
грн./кв.м/в день |
0,25 |
|
|
Показник витрат |
- |
- |
Контроль за станом благоустрою міської територіальної громади |
Показник продукту - кількість проведених рейдів з виявлення порушень Правил благоустрою -охоплена аудиторія населення при проведенні роз’яснювальної роботи (чол) -участь у роботі засідань комісії по контролю за станом благоустрою міської ради (засідань) -вирішення питань по зверненням та скаргам у сфері благоустрою |
|
350
6000
24
100 |
|
Показник ефективності |
- |
- |
|
Показник якості Забезпечення дотримання Правил благоустрою території міста Сквира |
% |
100 |
РОЗДІЛ ІІ
Заходи по утриманню місць поховань як об’єктів благоустрою та похоронно-ритуальне обслуговування
1. Склад проблеми
Заходи Програми з утримання кладовищ на 2022-2026 роки (далі - Програма) розроблені відповідно до законів України «Про поховання та похоронну справу», «Про благоустрій населених пунктів» та згідно «Порядку утримання кладовищ та інших місць поховань», затвердженого наказом Держжитлокомунгоспу України №193 від 19.11.2003 р.
Благоустрій територій кладовищ, покращення їх екологічного та естетичного стану є одним з пріоритетних і найважливіших напрямків як господарської, так і природоохоронної діяльності, дані роботи здійснює комунальне підприємство «Сквираблагоустрій».
Для прибирання місць поховань на комунальному підприємстві «Сквираблагоусрій» є кваліфіковані працівники: тракторист (3 чол), водії самоскидів (1 чол), прибиральники території (в кількості 35-ти чоловік)
Організацію поховання померлих, надання окремих видів ритуальних послуг, передбачених необхідним мінімальним переліком, здійснює комунальне підприємство «Сквирське комунальне господарство».
На території міста Сквира розташовано 8 кладовищ загальною площею 21,5 га:
Діючі: Нове кладовище, по вул. Липовецька - 7 га., Єврейське кладовище по вул. Київська - 1,5 га.
Кладовище, які діють в режимі під захоронення: район Ярки - вул. Маслова - 5 га, вул.Залізнична - 2,5 га, район Слобода вул. Кобзаря - 3 га, Старе кладовище вул. Мельника - 1,5 га, вул. Кононівська - 1 га.
На території старостинських округів функціонує 45 кладовищ загальною площею 65,67 га., які підлягають догляду та кронуванню дикоростучої порослі по периметру силами прибиральників території в кількості 27-ми чоловік.
2. Мета Програми.
Основною метою Програми є благоустрій, покращення екологічного і естетичного стану територій міського кладовища шляхом забезпечення належного виконання робіт по їх утриманню, створення сприятливих умов для відвідування громадянами кладовищ та здійснення догляду за могилами своїх близьких, впорядкування пам’ятних місць поховання загиблих воїнів та невідомих громадян, збереження ритуальної атрибутики та запобігання вандалізму на місцях поховань.
3. Обґрунтування шляхів і засобів розв’язання проблеми.
Програма реалізується за такими напрямками:
- Благоустрій кладовищ, в т.ч. поточне прибирання та очищення території кладовищ (периметр та вільне від поховань місце),
- Вивіз сміття, скошування трави (периметр та вільне від поховань місце), видалення аварійних дерев, впорядкування могил одиноких та невідомих громадян, тощо.
4. Строки та етапи виконання Програми.
Програма виконується в один етап, строк виконання розрахований на 2022-2026 роки.
5. Напрями діяльності, завдання та заходи Програми.
Пріоритетні завдання |
Заходи |
Виконавець |
обсяги фінансування, тис. грн. |
Очікувані результати |
Благоустрій, покращення екологічного і естетичного стану територій кладовищ територіальної громади |
Благоустрій кладовищ
|
КП «Сквираблагоустрій» |
В розмірі кошторисних призначень на відповідний бюджетний рік
|
Забезпечення належного виконання заходів з утримання кладовищ, створення сприятливих умов для відвідування кладовищ мешканцями громади та догляду за могилами своїх близьких, надання естетичного вигляду території кладовищ |
ВСЬОГО ЗА ПРОГРАМОЮ: |
|
6. Ресурсне забезпечення Програми.
Виконання заходів Програми забезпечується за рахунок коштів місцевого бюджету в межах призначень та інших джерел, не заборонених чинним законодавством України.
8. Організація управління та контролю за ходом виконання Програми.
Організацію управління, контроль за виконанням завдань і заходів Програми здійснює Сквирська міська рада.
Підсумковий звіт про виконання Програми готується 1 раз на рік, у лютому наступного року відповідно до фінансових звітів підприємств.
9. Очікувані результати виконання Програми.
Виконання завдань дозволить покращити соціальні показники ефективності та якості заходів, які передбачені цією Програмою.
Найменування завдання |
Найменування показника |
Одиниця виміру |
Значення показника |
Благоустрій кладовищ .
|
Показник продукту: - поточне прибирання території кладовищ (периметр та вільні від поховання місця) - зріз аварійних дерев |
кв.м.
шт |
88570
50 |
Показник ефективності: |
грн./кв.м |
0,25 |
|
Показник якості: утримання території в належному санітарному стані |
% |
100 |
РОЗДІЛ ІІІ
Заходи по утриманню і поточному ремонту електромереж зовнішнього освітлення
1. Склад проблеми
З метою покращення умов благоустрою та зниження рівня аварійності на дорогах існує нагальна потреба у відновленні та реконструкції існуючих систем зовнішнього освітлення.
Зовнішнє вуличне освітлення є одним з найбільших споживачів електроенергії в комунальному господарстві громади і тому його автоматизація є актуальним завданням економії бюджетних коштів.
Реалізація даної програми дозволить значно покращити якість як внутрішньо-квартального освітлення громади, так і значно покращити освітлення дорожнього полотна та пішохідної частини вулиць, придасть зручного та безпечного перетину перехрестя усіх учасників дорожнього руху.
Програма дозволить зменшити витрати коштів на експлуатаційне обслуговування і оплату спожитої електроенергії – призведе у відповідність до норм освітлення доріг, прибудинкових територій, парків, скверів, дитячих майданчиків та пішохідних переходів.
Основною проблемою на даний час є фізично зношені та технічно застарілі опори та електромережі із світильниками та лампами, які споживають велику кількість електроенергії – за рахунок втрат на зношені електромережі.
На даний час загальна протяжність мереж вуличного освітлення по міській територіальній громаді становить 380 км., в тому числі в місті 84 км. та старостинських округах 296 км.
Вуличне освітлення громади налічує 5046 світлоточок. Із них в місті встановлено 1524 світильників, в старостинських округах 3522 світильника, які освітлюють дорожнє полотно та пішохідну частину.
На сьогоднішній день на території громади незакінчене систематизоване вуличне освітлення, а понад 35% зразків освітлювальних приладів, які встановлені – морально та фізично застарілі.
Дані світильники, опори та електромережі використовуються по 25-35 років і не забезпечують нормативного освітлення та роботи за рахунок частих поривів в силу своїх застарілих технологічних характеристик, та більш високих сучасних вимог до вуличного освітлення.
В першу чергу, програма направлена на покращення умов проживання на території громади та недопущення аварійних ситуацій. До комунального підприємства надходять скарги від мешканців на недостатність зовнішнього освітлення, та частих аварій на вулицях громади. Органи правопорядку вказують на недостатність освітлення в мікрорайонах громади, як на одну з причин ускладнення криміногенної ситуації.
Близько 10 % опор та 25% повітряних ліній давно вже відпрацювали свій ресурс. Значна частина електромереж зовнішнього освітлення, а саме опор та ліній, на сьогодні знаходиться в незадовільному стані.
2. Мета Програми.
Головною метою Програми є створення безпечних та комфортних умов руху вулично-дорожньою мережею громади шляхом підвищення надійності функціонування об’єктів зовнішнього освітлення, модернізації та впровадження заходів з енергозбереження для зменшення обсягів енергоспоживання. Забезпечення належної та безперебійної роботи об’єктів житлово-комунального господарства.
3. Обґрунтування шляхів і засобів розв’язання проблеми.
Основними завданнями Програми є:
1. Забезпечення сталого функціонування існуючої системи зовнішнього освітлення громади.
2. Відновлення системи зовнішнього освітлення громади.
Програма реалізується за такими напрямками:
1. Утримання, технічне обслуговування та поточний ремонт мереж зовнішнього освітлення громади.
4. Строки та етапи виконання Програми.
Програма виконується поетапно щорічно, строк виконання розрахований на 2022-2026 роки.
5. Напрями діяльності, завдання та заходи Програми.
КП «Сквираблагоустрій» починаючи з початку 2021 року обслуговує 380 км електромережі зовнішнього освітлення громади. Мережа складає 5046 світлоточок,
В для ефективного виконання заходів на постійній основі в штаті перебуває 3-ри працівники. При виробничій необхідності залучається прибиральник територій.
Пріоритетні завдання |
Заходи |
Виконавець |
Орієнтовні обсяги фінансування тис. грн. |
Очікувані результати |
Забезпечення сталого функціонування існуючої системи зовнішнього освітлення громади |
1.Технічне обслуговування та поточний ремонт мереж зовнішнього освітлення |
КП «Сквираблагоустрій» |
В розмірі кошторисних призначень на відповідний бюджетний рік
|
Належний технічний стан 380 км мереж зовнішнього освітлення громади Заміна світлоточок |
2. Оплата спожитої мережею зовнішнього освітлення електроенергії в межах затвердженого на виконавчому комітеті ліміту споживання на відповідний рік |
||||
ВСЬОГО ЗА ПРОГРАМОЮ |
|
|
6. Ресурсне забезпечення Програми
Виконання заходів Програми забезпечується за рахунок коштів місцевого бюджету в межах призначень та інших джерел, не заборонених чинним законодавством України.
На 2025 р. розрахунок потреби у фінансування у розмірі кошторисних призначень на відповідний бюджетний рік
в тому числі:
кошти міського бюджету – у розмірі кошторисних призначень на відповідний бюджетний рік
- кошти державного бюджету – 0 тис. грн.,
- інші кошти - 0 тис. грн.
7. Організація управління та контролю за ходом виконання програми
Організацію управління, контроль за виконанням завдань і заходів Програми здійснює міська рада.
Загальний контроль за виконанням програми здійснює Постійна комісія Сквирської міської ради з питань комунального майна, ЖКГ, благоустрою та охорони навколишнього середовища.
Підсумковий звіт про хід виконання Програми готується 1 раз на рік, у лютому наступного року відповідно до фінансових звітів підприємства
8. Очікувані результати виконання Програми
В результаті виконання запланованих заходів Програми, а саме заміна ліхтарів вуличних «ORLANDO-100»- 50 шт., «ORLANDO-50»- 50 шт., таймер ТНС- 15- 20шт., контактор електромагнітний ПМ 3-40-01- 5 шт., вимикач-роз’єднувач 100А- 5 шт., лампа ЛЕД «TORCH-20» 500 шт., лампа ЛЕД «TORCH-30» 500 шт., та інші комплектуючі (автоматичні вимикачі, затискачі анкерні, кронштейни тощо) буде досягнуто рівень освітлення вулиць відповідно до санітарних норм, що позитивно вплине на дорожнього-транспортну ситуацію в громади та створить сприятливі умови для покращення криміногенної ситуації.
Виконання програми дасть змогу:
- забезпечити безпеку пересування учасників дорожнього руху та пішоходів у темну пору доби;
- зменшити до мінімального рівня витрати і втрати при наданні послуг зовнішнього освітлення;
- знизити кількість аварійних ситуацій на об’єктах зовнішнього освітлення;
- поліпшити якість житлово-комунального обслуговування населення;
- намічено покращення екологічної ситуації , так як буде зменшено використання ртутних джерела світла.
Найменування завдання |
Найменування показника |
Одиниця виміру |
Значення показника |
Забезпечення сталого функціонування існуючої системи зовнішнього освітлення громади |
Показник витрат: - технічне обслуговування та поточний ремонт |
тис. грн. |
|
Показник продукту: - протяжність мереж - кількість світлоточок |
км од. |
380 5046 |
|
Показник ефективності (витрати на 1 світлоточку): - технічне обслуговування та поточний ремонт - електроенергія |
тис.грн./км або тис.грн./од
грн./кВт.год |
8,05
0,61
6,25 |
|
Показник якості: - належний технічний стан мереж зовнішнього освітлення |
% |
100 |
РОЗДІЛ ІV
Охорона та захист тваринного світу, регулювання чисельності безпритульних тварин гуманними методами на 2022-2026 роки
Розділ розроблено у відповідності до законів України «Про захист тварин від жорстокого поводження», «Про тваринний світ», «Про охорону навколишнього природного середовища», «Про ветеринарну медицину», «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» та «Про захист населення від інфекційних хвороб».
Необхідність розроблення Програми викликана перебуванням великої кількості безпритульних тварин на території міста, що у свою чергу призводить до погіршення його санітарно-епідеміологічного та екологічного стану, якості життя мешканців і гостей міста, загибелі тварин та жорстокого поводження з ними.
Основною метою Програми є зменшення кількості безпритульних тварин у Сквирській міській територіальній громаді на основі гуманного та відповідального ставлення до них, визначення прав та обов’язків фізичних та юридичних осіб, які опікуються безпритульними тваринами, залучення відповідних виконавчих органів міської ради, служб, установ, комунальних підприємств до вирішення цих питань за умови відсутності чіткої нормативно-правової бази на державному рівні.
Завданнями Програми є:
- проведення моніторингу діяльності, пов’язаної із безпритульними тваринами (збирання, аналіз та обробка даних про кількість, склад, ареал перебування тощо);
- створення більш комфортних умов для життя людей та гуманного середовища для існування тварин через значне зменшення чисельності безпритульних тварин;
- розробка і впровадження системи обліку та ідентифікації безпритульних тварин;
- розробка і впровадження системи масової стерилізації, щеплення, профілактичних обробок безпритульних тварин;
- розробка і впровадження заходів щодо підтримки супроводу безпритульних тварин протягом життя;
- розробка і впровадження системи інформаційно-просвітницьких заходів з населенням стосовно гуманного поводження з безпритульними тваринами, влаштування безпритульних тварин, пропагування стерилізації домашніх тварин тощо.
План заходів щодо реалізації Програми на 2022-2026роки
№ п/п |
Заходи |
Строк виконання |
Виконавець |
Потреба у фінансуванні на 2022-2026 роки |
1 |
Відлов безпритульних та бродячих тварин та їх транспортування Утримання безпритульних тварин, годування тварин Проведення ідентифікації, профілактики, стерилізації, вакцинації, евтаназії. Придбання ветеринарних препаратів |
Постійно |
Спеціалізовані підприємства та організації |
у розмірі кошторисних призначень на відповідний бюджетний рік
|
2 |
Проведення лекцій у навчальних закладах міста щодо гуманного ставлення дітей та молоді до тварин |
Постійно |
Громадські організації, волонтери |
|
3 |
Активізація мережі волонтерів |
Постійно |
Громадські організації, волонтери |
|
4 |
Робота з засобами масової інформації |
Постійно |
Громадські організації, волонтери |
|
5 |
Проведення акцій «Придбай відданого Друга» |
Постійно |
Громадські організації, волонтери |
|
3. Фінансове забезпечення виконання Програми
Фінансове забезпечення виконання Програми здійснюється за рахунок:
- коштів місцевого бюджету, виходячи з його реальних можливостей у кожному бюджетному році, відповідно до рішення сесії Сквирської міської ради про бюджет,
- коштів міжнародних фондів та організацій захисту тварин;
- коштів інших джерел, не заборонених чинним законодавством.
В ході реалізації програми можливі зміни та доповнення до неї в залежності від рівня розвитку економіки міста, наповнення бюджету міста, залучення благодійних внесків та гуманітарної допомоги.
4. Очікувані результати Програми
Реалізація Програми забезпечить поліпшення санітарно-епідеміологічного та екологічного стану, а також певного соціального й економічного ефекту, який визначатиметься в:
- зменшенні чисельності безпритульних тварин;
- підвищенні рівня безпеки і комфортності середовища існування людини та інших тварин;
- забезпеченні суспільного спокою і підвищенні моральності;
- поліпшенні естетичного вигляду Сквирської міської територіальної громади;
- зниженні витрат на епідеміологічні заходи й лікування населення;
- зменшенні засмічення довкілля продуктами життєдіяльності тварин і зниженні витрат відповідних комунальних служб;
- зниженні аварійності на дорогах;
- забезпеченні ефективного використання бюджетних коштів на заходи щодо регулювання чисельності безпритульних тварин;
- підвищенні міжнародного іміджу Сквирської міської територіальної громади в результаті дотримання міжнародних стандартів поводження з тваринами.
При поводженні з безпритульними тваринами слід керуватися вимогами та правилами гуманного ставлення, передбаченими законодавством України та цією Програмою.
5. Контроль за виконанням Програми
Контроль за виконанням заходів Програми буде здійснюватися постійною комісією Сквирської міської ради з питань комунального майна, ЖКГ, благоустрою та охорони навколишнього середовища. Також, з метою прозорості та для підтримки інформаційно-просвітницьких заходів, друкувати висновки, рішення та статистичні дані щодо поточних результатів програми в газетах та на сайті Сквирської міської ради.
Директор КП «Сквираблагоустрій» Василь ПАСІЧНИК