Сквирська міська громада
Київська область, Білоцерківський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Рішення сесій №34-56-VIII «Про внесення змін до рішення сесії Сквирської міської ради від 22.12.2020 №27-3-VIII «Про створення Відділу капітального будівництва, комунальної власності та житлово-комунального господарства Сквирської міської ради та затвердження його Положення»»

Кількість переглядів: 3
Скликання: Сесія Сквирської міської ради VIII скликання
Сесія: 56 чергова сесія Сквирської міської ради VIII скликання
Тип документу: Рішення сесій
Дата: 06.12.2024
Номер документу: 34-56-VIII
Назва документу: Про внесення змін до рішення сесії Сквирської міської ради від 22.12.2020 №27-3-VIII «Про створення Відділу капітального будівництва, комунальної власності та житлово-комунального господарства Сквирської міської ради та затвердження його Положення»
Прикріплені файли:
  1. Файл 1 (0.2 МБ)

 

 

СКВИРСЬКА МІСЬКА РАДА

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

від 06 грудня 2024 року                   м. Сквира                         №34-56-VIII

 

Про внесення змін до рішення сесії

Сквирської міської ради від 22.12.2020

№27-3-VIII «Про створення Відділу

капітального будівництва, комунальної власності

та житлово-комунального господарства

Сквирської міської ради та затвердження його Положення»

  

        З метою приведення власних рішень у відповідність та беручи до уваги необхідність врегулювання діяльності відділу капітального будівництва, комунальної власності та житлово-комунального господарства Сквирської міської ради, керуючись ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи рекомендації постійних комісій міської ради Сквирська міська рада VIII скликання

 

В И Р І Ш И Л А:

 

  1. Внести зміни до рішення сесії Сквирської міської ради від 22.12.2020 №27-3-VIII «Про створення Відділу капітального будівництва, комунальної власності та житлово-комунального господарства Сквирської міської ради та затвердження його Положення» а саме: пункт 2 викласти в новій редакції, (додаток 1).
  2. Рішення сесії Сквирської міської ради від 26.09.2023 №17-39-VIII «Про внесення змін до рішення сесії Сквирської міської ради від 22.12.2020 №27-3-VIIІ «Про створення Відділу капітального будівництва, комунальної власності та житлово-комунального господарства Сквирської міської ради та затвердження його Положення» вважати таким, що втратило чинність.

3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну  комісію з питань комунального майна, житлово-комунального господарства, благоустрою та охорони навколишнього середовища.

 

 

Міська голова                                                                  Валентина ЛЕВІЦЬКА

                                                                                 Додаток 1

                                                                                           до рішення міської ради

від 06.12.2024 року №34-56–VІІІ

 

ПОЛОЖЕННЯ

про Відділ капітального будівництва, комунальної власності

та житлово-комунального господарства

Сквирської міської ради

Загальні положення:

  1. Відділ капітального будівництва, комунальної власності та житлово-комунального господарства Сквирської міської ради (далі – відділ) є виконавчим органом Сквирської міської ради, який утворюється міською радою, підзвітний і підконтрольний міській раді, її виконавчому комітету і міському голові.
  2. Відділ є юридичною особою публічного права, має власну печатку із зображенням Малого Державного Герба України і надписом свого найменування та штампи із надписом свого найменування, рахунки в банках, власні бланки.
  3. Відділ, як виконавчий орган міської ради наділений повноваженнями у сфері:
  • капітального будівництва об'єктів комунальної власності;
  • управління майном, яке належить до комунальної власності територіальної громади (далі - майно комунальної власності).
  • житлово-комунального господарства з метою забезпечення сталого розвитку території громади.
  • енергетичного менеджменту підприємств, установ та організацій Сквирської міської ради.
  1. Відділ є головним розпорядником бюджетних коштів, що надходять за бюджетними призначеннями для будівництва, реконструкції та капітального ремонту об'єктів нерухомого майна комунальної власності, об’єктів соціальної сфери, а також виступає замовником у процедурах закупівлі товарів, робіт (послуг), необхідних для здійснення своїх повноважень.
  2. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, указами Президента України, постановами та розпорядженнями Кабінету Міністрів України, іншими нормативно - правовими актами та документами, у тому числі обласного рівня, рішеннями міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, Кодексом етичної поведінки посадових осіб місцевого самоврядування Сквирської міської ради, затвердженого рішенням виконавчого комітету міської ради від 27 лютого 2018 року №87, Статутом Сквирської територіальної громади, затвердженого рішенням міської ради від 29 березня 2018 року №2010-48-VII, зареєстрованого Міністерством юстиції України від 26 квітня 2018 року №6, Порядком роботи електронного документообігу у виконавчих органах Сквирської міської ради з урахуванням Політики інформаційної безпеки системи електронного документообігу, затвердженого рішенням виконавчого комітету міської ради від 12 вересня 2017 року №314 та цим Положенням. Законом України «Про енергетичну ефективність» та відповідні законодавчі акти енергетичної сфери та Законами України «Про благоустрій населених пунктів», «Про охорону навколишнього природного середовища», «Про управління відходами», «Про регулювання містобудівної діяльності», «Про санітарно-епідеміологічне благополуччя населення України», «Про захист прав споживачів», Правил благоустрою на території Сквирської міської територіальної громади, Кодексом України про адміністративні правопорушення та іншими нормативно-правовими актами.
  3. На відділ може бути покладено виконання частини повноважень, які делеговані їм міською радою згідно чинного законодавства України.
  4. У процесі виконання покладених на нього завдань взаємодіє з іншими структурними підрозділами міської ради, постійними комісіями міської ради,підприємствами, установами та організаціями об'єднаннями громадян, незалежно від форм власності і відомчої підпорядкованості.
  5. Відділ безпосередньо підпорядкований міському голові та заступнику міського голови згідно з розподілом обов'язків.

 

Основні завдання:

 

  1. Реалізація державної та місцевої політики в галузі капітального будівництва, управління комунальною власністю та житлово-комунального господарства територіальної громади.
  2. Виконання рішень органів виконавчої влади, міської ради, виконавчого комітету міської ради та розпоряджень міського голови з питань управління комунальною власністю, капітального будівництва та житлово-комунального господарства Сквирської територіальної громади.
  3. Забезпечення реалізації місцевої (регіональної) політики у галузі будівництва.
  4. Виконання завдань та функцій замовника з будівництва об'єктів комунальної власності Сквирської міської ради та ефективного використання капітальних вкладень із залученням бюджетних коштів, що спрямовуються на цю мету.
  5. Здійснення повноважень власника щодо майна, яке приватизується, відповідно до чинного законодавства України.
  6. Здійснення повноважень орендодавця комунального майна.
  7. Забезпечення обліку та аналізу ефективності використання комунального майна.
  8. Забезпечує формування та реалізацію єдиної політики у житлово-комунальному господарстві громади та розробці механізмів реалізації прийнятих ними рішень.
  9. Забезпечує координацію діяльності комунальних підприємств, що надають послуги у сфері житлово-комунального господарства міста.
  10. Забезпечує сприяння створенню та функціонуванню об'єднань співвласників багатоквартирних будинків.
  11. Забезпечує виконання комплексу заходів з капітального ремонту, реконструкції та будівництва об’єктів комунальної власності; сприяє реалізації інвестиційної політики у сфері будівництва, реконструкції і капітального ремонту об’єктів житлово-комунального господарства та благоустрою міста, здійснює контроль за їх будівництвом у межах своєї компетенції.
  12. Забезпечує участь  у  реалізації  державної  політики  у сфері екологічної безпеки, санітарного стану та благоустрою населених пунктів, якості питної води, поліпшення технічного і   технологічного   стану   систем   водопостачання  та водовідведення.
  13. Забезпечує облік громадян, які відповідно до законодавства потребують поліпшення житлових умов.
  14. Забезпечує здійснення контролю за станом квартирного обліку та додержанням житлового законодавства на підприємствах.
  15. Забезпечує контроль у сфері охорони навколишнього природного середовища в межах території громади.
  16. Забезпечує контроль за  дотриманням природоохоронного законодавства підприємствами, установами, організаціями та внесення пропозицій щодо припинення господарської діяльності підприємств, установ та організацій у разі порушення ними природоохоронного законодавства.
  17. Забезпечує контроль за охороною та відновленням зелених насаджень;
  18. Сприяє реалізації державної політики з питань енергоефективності та впровадження системи енергетичного менеджменту в установах, організаціях та комунальних підприємствах, які фінансуються бюджетом громади.
  19. Здійснює контроль за станом благоустрою, утриманням та експлуатацією об’єктів житлово-комунального господарства та благоустрою територіальної громади.
  20. Виступає позивачем, відповідачем, третьою особою та іншим учасником судового процесу в судах з питань, пов’язаних з діяльністю, завданнями та функціями Відділу.

 

Основні завдання енергоменеджера

 

  1. Відповідає за ведення системи енергомоніторингу та збір інформації про стан споживання ресурсів бюджетної будівлі.
  2.  Готує рекомендації керівнику бюджетної установи щодо проведення енергоефективних заходів в підпорядкованих установах.
  3. Здійснює щоденний збір інформації з приладів обліку споживання енергоресурсів та температурних показників до 10 години та вносить зібрані дані до он-лайн системи енергомоніторингу, а також аналізує отримані дані на предмет відхилення, у разі якщо система енергомоніторингу показала таке відхилення.
  4.  Якщо система енергомоніторингу виявила значне відхилення споживання енергоресурсу (більше ніж на 10%) - негайно інформують безпосереднього керівника, якщо перевищення виникло внаслідок надзвичайної ситуації техногенного характеру (аварії, катастрофи тощо) - вживає відповідні заходи для стабілізації ситуації. У випадку, якщо була допущена помилка при знятті показників - зняття показників повторюється. У разі виявлення несправності приладу обліку - інформують безпосереднього керівника.
  5.  Слідкує за своєчасним здійсненням обслуговування інженерних систем відповідними фахівцями, своєчасним проходженням приладами обліку метрологічної повірки, а також інших заходів, пов'язаних з підвищенням ефективності енергоспоживання.

 

Основні завдання інспектора з благоустрою 

 

Головний спеціаліст – інспектор з благоустрою посадова особа Відділу Сквирської міської ради, наділена повноваженнями із здійснення контролю за станом благоустрою території громади, виконанням Правил благоустрою території Сквирської міської територіальної громади а також притягнення винних до відповідальності за порушення законодавства у сфері благоустрою. У своїй трудовій діяльності підпорядковується безпосередньо начальнику Відділу та взаємодіє з іншими структурними підрозділами міської ради, а також з комунальними установами, підприємствами, організаціями.

Основні завдання:

  1.  Дотримуватись вимог чинного законодавства у сфері житлово-комунального господарства при проведенні рейдів та перевірок;
  2.  Сумлінно виконувати покладені на нього завдання та інформувати безпосереднього керівника про результати рейдів та перевірок після їх закінчення;
  3.  Подавати безпосередньому керівнику щоквартальні та щорічні звіти про проведену роботу;
  4.  Проводити рейди з метою виявлення та протидії стихійної торгівлі;
  5.  Здійснювати контроль щодо незаконного (самовільного) розміщення у невідведених місцях зовнішньої реклами, інформаційно-рекламних плакатів, торгівельних лотків, кіосків, павільйонів, предметів ритуальної та інш. атрибутики на території Сквирської міської територіальної громади;
  6.  Подавати в установленому порядку пропозиції з розвитку та поліпшення стану благоустрою території Сквирської міської територіальної громади;
  7.  Здійснювати постійний контроль за виконанням Правил благоустрою на території Сквирської міської територіальної громади, контроль за утриманням в належному стані закріплених територій за підприємствами, установами, організаціями територій, а також виконання вимог Закону України «Про благоустрій населених пунктів» на території міської громади;
  8.  Здійснювати контроль за станом експлуатації та утримання об’єктів благоустрою незалежно від їх форм власності та відомчого підпорядкування в межах громади;
  9.  Здійснювати складання протоколів, приписів, підготовка необхідних документів до виконавчого комітету про порушення законодавства або Правил благоустрою на території Сквирської міської територіальної громади;
  10.  Здійснювати контроль за утриманням в належному санітарному стані скверів, парків, вулиць, прибережної смуги річок, інших водних об'єктів та інженерних споруд;
  11.  Проводити рейди та перевірки територій та об'єктів громади щодо стану їх благоустрою;
  12.  Проводити рейди та перевірки територій щодо додержання підприємствами, установами, організаціями і громадянами законодавства у сфері благоустрою населених пунктів;
  13.  Складати протоколи в разі виявлення порушення законодавства у сфері благоустрою та Правил благоустрою на території Сквирської міської територіальної громади;
  14.  Забезпечувати подання позовів до суду про відшкодування шкоди, завданої об'єктам благоустрою внаслідок порушення законодавства з питань благоустрою населених пунктів, Правил благоустрою на території Сквирської міської територіальної громади;
  15.  Вживати заходів щодо зупинення робіт, які проводяться самовільно і порушують стан благоустрою громади;
  16.  Сприяти забезпеченню чистоти і порядку в Сквирській міській територіальній громаді, очищенню території та об'єктів від побутових відходів, безхазяйного майна, самовільно розміщених об'єктів та елементів;
  17.  Здійснювати контроль за виконанням заходів та приписів з приведення до належного стану територій та об'єктів благоустрою Сквирської міської територіальної громади;
  18.  Здійснювати контроль за дотриманням правил благоустрою територій при проведенні будівельних, ремонтних та інших робіт;
  19.  Надавати підприємствам, установам, організаціям та приватним особам методичну і консультативну допомоги з питань утримання і охорони об’єктів благоустрою;
  20.  Перевіряти факти за листами та скаргами громадян з питань утримання і охорони об'єктів благоустрою;
  21.  Співпрацювати з громадськими організаціями;
  22.  Виконувати доручення (в межах своєї компетенції).

 

 

 

 

Функції відділу

  1. Виконує функції замовника з будівництва (реконструкції, капітального ремонту) об'єктів нерухомого майна комунальної власності Сквирської міської ради за рахунок коштів місцевого бюджету та інших джерел фінансування та інвестицій.
  2. Забезпечує дотримання законодавства у галузі будівництва.
  3. Виконує функції замовника при здійсненні будівництва.
  4. Веде бухгалтерський і статистичний облік.
  5. Забезпечує в установленому порядку своєчасний розгляд заяв, звернень і скарг громадян, інших суб'єктів містобудування з питань, що належать до його компетенції та вживає відповідні заходи.
  6. Сприяє виконавчим органам міської ради у вирішенні питань соціально-економічного розвитку територіальної громади.
  7. Бере участь у розробці інвестиційних програм та проектів у сфері капітального будівництва, реконструкції, капітального ремонту.
  8. Забезпечує доступ до публічної інформації, розпорядником якої являється відділ.
  9. Виконує інші функції, пов'язані з реалізацією покладених завдань у сфері будівництва.
  10. Контролює виконання  заходів,  спрямованих на  забезпечення  сталої  роботи житлово-комунального господарства міста в осінньо-зимовий період, об'єктів галузі в умовах виникнення  стихійного  лиха,  аварій,  катастроф  і ліквідації їх наслідків,  проводить моніторинг  підготовки  житлово-комунального господарства до роботи в осінньо-зимовий період.
  11. Вживає заходів по поліпшенню  роботи підприємств з енергозбереження і оснащення відповідних об'єктів житлово-комунального господарства засобами обліку  згідно  завдань державних та регіональних програм.
  12. Подає проекти рішень, що стосуються роботи відділу, на розгляд виконавчого комітету Сквирської міської ради.
  13. Забезпечує виконання комплексу заходів з капітального ремонту, реконструкції та будівництва об’єктів комунальної власності; сприяє реалізації інвестиційної політики у сфері будівництва, реконструкції і капітального ремонту об’єктів житлово-комунального господарства та благоустрою міста.
  14. Здійснює закупівлю товарів,  робіт і послуг, необхідних для виконання своїх завдань, у порядку, встановленому чинним законодавством України.
  15. Розглядає в установленому порядку у  межах  своєї компетенції інформаційні запити, звернення громадян, підприємств, установ і організацій,  здійснює  прийом  громадян  та  вживає  відповідних заходів для вирішення порушених ними питань.
  16. Інформує  населення  через  засоби масової інформації про програми розвитку житлово-комунального господарства громади, організовує їх громадське обговорення.

 

  1. Здійснює реалізацію екологічної, науково-технічної та економічної політики, спрямованої на охорону навколишнього природного середовища.
  2. Здійснює реалізацію рішень міської ради, її виконавчого комітету з питань охорони навколишнього природного середовища, поліпшення екологічного стану території, раціонального використання місцевих природних ресурсів, їх відтворення.
  3. Здійснює координацію діяльності підприємств, організацій, установ, розташованих на території громади з питань охорони навколишнього природного середовища.
  4. Розробляє проекти місцевих екологічних програм та бере участь у розробці регіональних програм охорони навколишнього природного середовища.
  5. Формує перелік природоохоронних заходів для фінансування із місцевого фонду охорони навколишнього природного середовища.
  6. Сприяє у консультації з громадськістю, які проводяться у формі публічного громадського обговорення, передбачені Положенням про консультації з громадськістю  у Сквирській територіальній громаді у питаннях, віднесених до повноважень відділу.
  7. Виконує інші функції, передбачені чинним законодавством України.
  8. Посадові особи Відділу в межах повноважень, визначених чинним законодавством України, мають право складати протоколи про адміністративні правопорушення.

 

 

Начальниця відділу капітального

будівництва,комунальної власності та

житлово-комунального господарства

Сквирської міської ради                                                           Марина ТЕРНОВА

 

 

 

 


« повернутися до всіх документів

Код для вставки на сайт