Проєкти рішень виконавчого комітету №бн «Про затвердження інформаційної та технологічної картки адміністративної послуги, що надається через Управління (Центр) надання адміністративних послуг Сквирської міської ради»
Скликання: | Виконавчий комітет Сквирської міської ради VIII скликання |
Сесія: | Засідання виконавчого комітету в 2025 році №3 |
Тип документу: | Проєкти рішень виконавчого комітету |
Дата: | 28.01.2025 |
Номер документу: | бн |
Назва документу: | Про затвердження інформаційної та технологічної картки адміністративної послуги, що надається через Управління (Центр) надання адміністративних послуг Сквирської міської ради |
Прикріплені файли: |
СКВИРСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
ПРОЄКТ Р І Ш Е Н Н Я
від 11 лютого 2025 року м. Сквира № /2
Про затвердження інформаційної та технологічної
картки адміністративної послуги, що надається через
Управління (Центр) надання адміністративних послуг
Сквирської міської ради
З метою впорядкування і покращення якості надання адміністративних послуг, захисту законних інтересів їх споживачів, спрощення процедури отримання адміністративних послуг, керуючись ст. ст. 59, 73 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про адміністративні послуги», постановою Кабінету Міністрів України від 30.01.2013 року № 44 «Про затвердження вимог до підготовки технологічної картки адміністративної послуги», виконавчий комітет Сквирської міської ради
В И Р І Ш И В:
1. Затвердити інформаційну картку адміністративної послуги - Видача ордера на видалення зелених насаджень, що надається через Управління (Центр) надання адміністративних послуг Сквирської міської ради, суб’єктом надання якої є виконавчий комітет Сквирської міської ради, за ідентифікаторами послуг відповідно до затвердженого Переліку згідно з додатком 1.
2. Затвердити технологічну картку адміністративної послуги - Видача ордера на видалення зелених насаджень, що надається через Управління (Центр) надання адміністративних послуг Сквирської міської ради, суб’єктом надання якої є виконавчий комітет Сквирської міської ради згідно з додатком 2.
3. Контроль за виконання рішення покласти на заступника міської голови Ігоря ЯРКОВОГО.
Голова виконкому Валентина ЛЕВІЦЬКА
Додаток 1 до рішення виконкому
Сквирської міської ради
від ________________ № __________
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги № 000 (номер згідно Коду послуги) |
Видача ордера на видалення зелених насаджень
(назва адміністративної послуги)
Відділ капітального будівництва, комунальної власності та житлово-комунального господарства Сквирської міської ради
(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)
Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги та/або центру надання адміністративних послуг |
|||
1.
|
Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративних послуг та Центру надання адміністративних послуг
|
Відділ капітального будівництва, комунальної власності та житлово-комунального господарства Сквирської міської ради 09001, Київська обл., Білоцерківський р-н., м. Сквира, вул.Карла Болсуновського, 28 Управління (Центр) надання адміністративних послуг Сквирської міської ради 09001, Київська обл., Білоцерківський р-н., м. Сквира, провул. Георгія Якушкіна, 3-А |
|
2.
|
Інформація щодо графіку прийому документів
|
Режим роботи: Понеділок: 8.30-15.30 Вівторок: 8.30-15.30 Середа: 8.30-20:00 Четвер: 8.30-15.30 П’ятниця: 8.30-15.30 Субота: 08.30-15.30 |
|
3. |
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт |
Телефон: (04568) 5-25-71 Веб-сайт:https://skvyrska-gromada.gov.ua/ Електронна пошта:[email protected] |
|
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
|||
4.
|
Закони України
|
Закон України «Про місцеве самоврядування |
|
5.
|
Акти Кабінету Міністрів України
|
Постанова Кабінету Міністрів України від 01.06.2006 №1045 «Про затвердження Порядку видалення дерев, кущів, газонів і квітників у населених пунктах» (зі змінами) |
|
6. |
Акти центральних органів виконавчої влади |
Наказ Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 12.05.2009 №127 «Про затвердження Методики визначення відновної вартості зелених насаджень» (зі змінами) |
|
7. |
Акти місцевих органів виконавчої влади/ |
Рішення виконавчого комітету Сквирської міської ради від 19.11.2024 №22/26 «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Сквирської міської ради від 22.05.2024 №5/11 «Про затвердження Положення про комісію з обстеження зелених насаджень та їх відновної вартості на території Сквирської міської територіальної громади» |
|
Умови отримання адміністративної послуги |
|||
8.
|
Підстава для отримання адміністративної послуги |
Заява юридичної чи фізичної особи про видалення зелених насаджень |
|
9.
|
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги
|
- заява; - документ, підтверджуючий право власності (користування) земельною ділянкою, на якій розташовані зелені насадження; - Акт обстеження зелених насаджень, що підлягають видаленню (не подається, обстеження проводиться в присутності заявника); - документ про сплату відновної вартості зелених насаджень, що підлягають видаленню (крім випадків, передбачених пунктом 6 Порядку видалення дерев, кущів, газонів і квітників в населених пунктах) (сплачується після обстеження зелених насаджень). У разі подання заяви представником особи, крім зазначених документів, додатково подаються: |
|
10.
|
Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Документи подаються заявником особисто або уповноваженою ним особою у паперовій формі. |
|
11.
|
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги |
Адміністративна послуга надається безоплатно |
|
12. |
Строк надання адміністративної послуги |
45 днів з моменту отримання пакету документів суб’єктом надання послуги |
|
13. |
Перелік підстав для відмови |
- надання неповного пакету документів; - невідповідність наданого пакету документів вимогам чинного законодавства; - відсутність документа про сплату відновної вартості зелених насаджень, що підлягають видаленню (у разі необхідності такої сплати). |
|
14. |
Результат надання адміністративної послуги |
Ордер на видалення зелених насаджень |
|
15. |
Способи отримання відповіді (результату) |
Особисто, через уповноваженого представника, засобами поштового або телекомунікаційного зв’язку у випадках, передбачених законодавством. |
|
Начальниця відділу Марина ТЕРНОВА
Додаток 2 до рішення виконкому
Сквирської міської ради
від ________________ № __________
ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ
Видача ордера на видалення зелених насаджень
Відділ капітального будівництва, комунальної власності та житлово-комунального господарства Сквирської міської ради (назва адміністративної послуги)
(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)
№ з/п |
Етап |
Відповідальна посадова особа |
Структурні підрозділи, відповідальні за етап |
Строк виконання етапу |
1 |
Прийом заяви та пакета документів в Управлінні (Центр) надання адміністративних послуг Сквирської міської ради |
Адміністратор
|
Управління (Центр) надання адміністративних послуг Сквирської міської ради |
У момент звернення |
2 |
Передача документів на розгляд до Відділу капітального будівництва, комунальної власності та житлово-комунального господарства Сквирської міської ради |
Адміністратор;
Головний спеціаліст Відділу
|
Управління (Центр) надання адміністративних послуг Сквирської міської ради Відділ капітального будівництва, комунальної власності та житлово-комунального господарства Сквирської міської ради |
у день реєстрації заяви або протягом наступного робочого дня |
3 |
Реєстрація документів в Відділі Розгляд документів начальником Відділу. |
Головний спеціаліст Відділу |
|
протягом 1 дня |
4 |
Попередній розгляд наданого пакету документів |
Начальник відділу |
Відділ капітального будівництва, комунальної власності та житлово-комунального господарства Сквирської міської ради |
Протягом 5 робочих дні після реєстрації документів |
5 |
Розгляд заяви на постійно діючій комісії комісію з обстеження зелених насаджень та їх відновної вартості на території Сквирської міської територіальної громади на земельній ділянці, і складання акту обстеження тих насаджень, що підлягають видаленню |
Голова постійно діючої комісії та її члени
|
Відділ капітального будівництва, комунальної власності та житлово-комунального господарства Сквирської міської ради |
у п'ятнад-цятиденний строк
|
6
|
Підготовка проекту рішення виконкому міської ради про видалення зелених насаджень, |
Секретар комісії |
Відділ капітального будівництва, комунальної власності та житлово-комунального господарства Сквирської міської ради |
протягом 5 днів |
7 |
Публікація проекту рішення про видалення зелених насаджень на офіційному сайті міської ради
|
Завідувач сектору інформаційного забезпечення ради |
Сектор інформаційного забезпечення ради |
за 10 днів до прийняття рішення |
8
|
|
Виконавчий комітет Сквирської міської ради |
протягом 1 місяця після надходження проєкту рішення |
|
9 |
Видача заявнику копії рішення для оплати відновної вартості зелених насаджень, що підлягають видаленню.
|
Секретар комісії |
Відділ капітального будівництва, комунальної власності та житлово-комунального господарства Сквирської міської ради |
протягом 1 дня |
10 |
Подання заявником документа про сплату відновної вартості зелених насаджень, що підлягають видаленню
|
Секретар комісії |
Відділ капітального будівництва, комунальної власності та житлово-комунального господарства Сквирської міської ради |
протягом 2 днів |
11 |
Видача ордеру |
Державний адміністратор
|
Управління (Центр) надання адміністративних послуг Сквирської міської ради |
наступного робочого дня після отримання відповідного документа |
1. Загальний строк надання адміністративної послуги з надання Ордеру на видалення зелених насаджень: 45 календарних днів
2. Граничний строк надання адміністративної послуги надання Ордеру на видалення зелених насаджень: 45 календарних днів.
* У процесі ліквідації наслідків стихійного лиха, аварійної та надзвичайної ситуації, а також у разі, коли стан зелених насаджень загрожує життю, здоров'ю громадян чи майну громадян та/або юридичних осіб, видалення зелених насаджень здійснюється негайно з подальшим оформленням акта.
3. Порядок оскарження результату надання адміністративної послуги: Відмова може бути оскаржена у порядку визначеному чинним законодавством України (адміністративному, судовому).
Начальниця відділу Марина ТЕРНОВА