Положення про відділ
ПОЛОЖЕННЯ
про Фінансово-господарський відділ Сквирської міської ради
1. Загальні положення
1.1. У своїй діяльності міська рада керується такими нормативними документами:
1.1.1. Бюджетним кодексом України від 08.07.2010 р. №2456-VI(із змінами і доповненнями).
1.1.2. Законом України «Про Державний бюджет України» на відповідний рік.
1.1.3. Законом України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999р. № 996-ХІV (із змінами).
1.1.4. Законом України від 01.06.2010 р.№ 2289-VI «Про здійснення державних закупівель» (зі змінами).
1.1.5. Постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2002 р. №228 «Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ» (зі змінами).
1.1.6. Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні».
1.1.7. Іншими нормативними документами та наказами Держказначейства.
1.2. Здійснювати бухгалтерський облік по Сквирській міській раді на виконання пункту 4 статті 8 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», виходячи з таких умов:
1.2.1. організаційно – правова форма господарювання – орган місцевого самоврядування;
1.2.2. вид діяльності згідно із КВЕД: 84.11. – Державне управління загального характеру.
1.2.3. джерело фінансування – відповідно до кошторисних призначень загального та спеціального фондів міського бюджету.
1.3. Бухгалтерський облік виконання кошторису видатків здійснюється міською радою за меморіально-ордерною формою, відповідно до правил установлених Держказначейством.
1.4. Бухгалтерський облік в установі здійснюється фінансово-господарським відділом міської ради, який очолює начальник відділу – головний бухгалтер. Права та обов'язки начальника відділу визначаються Законом України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», цим Положенням і затвердженою посадовою інструкцією.
1.5. Цим Положенням начальник фінансово-господарського відділу міської ради наділяється правом другого підпису, який він ставить на первинних облікових документах, реєстрах бухгалтерського обліку та відповідних звітах.
1.6. Головним звітним періодом є календарний рік. Проміжні облікові періоди визначаються кварталами, місяцями. Звітність за такими періодами складається наростаючим підсумком із початку звітного року у складі балансу та звіту про виконання кошторису доходів і видатків.
1.7. Класифікацію витрат проводити згідно з Інструкцією щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету, затвердженим Наказом Міністерства фінансів України від 12.03.2012 р. №333. Використання коштів загального та спеціального фондів проводити згідно з кошторисом доходів та видатків, планами використання, місячними планами асигнувань.
1.8. У міській раді застосовуються форми та системи оплати праці відповідно до умов, передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 09.03.2006 р. № 268 «Про упорядкування структури і умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів» (зі змінами), наказом Мінсоцпраці «Про умови оплати праці робітників, зайнятих обслуговуванням органів виконавчої влади, місцевого самоврядування та їх виконавчих органів, органів прокуратури, судів та інших органів» від 02.10.1996 р.№77 (зі змінами) та Положення про преміювання працівників Сквирської міської ради, яке є складовою Колективного договору між апаратом ради та трудовим колективом. За період щорічної відпустки заробітна плата працівникам виплачується згідно з діючим законодавством.
2. Методологія обліку
2.1. Загальні принципи обліку.
Міська рада веде облік виконання кошторису.
У межах своєї основної діяльності міська рада фінансується з місцевого бюджету. Бухгалтерський облік виконання кошторису здійснюється установою в розрізі джерел фінансування. Міська рада застосовує форми та системи оплати праці відповідно до чинного законодавства та умов, передбачених Колективним договором. Діяльність установи за всіма джерелами фінансування (загальний та спеціальний фонд кошторису) відображається на єдиному балансі. Усі меморіальні ордери підлягають реєстрації у Головній книзі. Облік у Головній книзі ведеться по субрахунках.
2.2. Кошти міської ради обліковуються на реєстраційних рахунках, відкритих в Управлінні державної казначейської служби у Сквирському районі. Нумерація платіжних документів провадиться окремо по кожному реєстраційному рахунку (щодо кожного джерела фінансування). Для відображення в обліку операцій з надходження на рахунок міської ради асигнувань та здійснення видатків загального фонду бюджету застосовується меморіальний ордер № 2 «Накопичувальна відомість руху грошових коштів загального фонду в органах Державного казначейства України за формою № 381 (бюджет) (затверджена Наказом №68 від 27.07.2000р зі змінами).
2.3. Відрядження та облік розрахунків з підзвітними особами.
Облік розрахунків з підзвітними особами ведеться згідно з Інструкцією про службові відрядження в межах України та за кордон, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 13.03.1998р. № 59 (зі змінами).
Міська рада при направленні працівника у відрядження зобов'язана забезпечити його грошовими коштами (авансом) у межах сум, необхідних для оплати проїзду, наймання житлового приміщення, добових у розмірах, що відповідають нормам, установленим постановою Кабінету Міністрів України від 02.02.2011 р. № 98 «Про суми та склад витрат на відрядження державних службовців, а також інших осіб, що направляються у відрядження підприємствами, установами та організаціями, які повністю або частково утримуються (фінансуються) за рахунок бюджетних коштів». Нумерація документів (звітів про використання коштів, виданих на відрядження або під звіт) здійснюється наскрізне за всіма джерелами фінансування. Рух підзвітних сум відображається в меморіальному ордері №8 «Накопичувальна відомість за розрахунками з підзвітними особами» форми №386 (бюджет) (затверджена Наказом № 68) позиційним способом.
2.4. Облік розрахунків з дебіторами та кредиторами.
Облік розрахунків з дебіторами та кредиторами ведеться в розрізі рахунків-фактур, накладних, договорів. Попередня оплата здійснюється на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 р. №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (із змінами). Меморіальні ордери № 4 «Накопичувальна відомість з розрахунків з іншими дебіторами» за формою № 408 (бюджет) та № 6 «Накопичувальна відомість з розрахунків з іншими кредиторами» ф. №409 (бюджет) формуються щодо кожного джерела фінансування окремо.
Списання заборгованості зі строком позовної давності, що минув, провадити згідно з наказом Держказначейства від 02.04.2014 р. № 372 «Про затвердження Порядку бухгалтерського обліку окремих активів та зобов’язань бюджетних установ та внесення змін до деяких нормативно-правових актів з бухгалтерського обліку бюджетних установ».
2.5. Облік зобов’язань установи.
Облік зобов’язань міської ради, що виникають протягом звичайної її діяльності, тобто під час виконання кошторису, і погашення яких очікується впродовж поточного бюджетного року, ведеться на субрахунках класу 6 «Поточні зобов’язання». Сквирська міська рада перебуває на казначейському обслуговуванні та здійснює реєстрацію зобов’язань в органах Держказначейства відповідно до Наказу Держказначейства від 02.02.2012 р. № 309 «Про затвердження Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби». При реєстрації в органах Держказначейства зобов’язань застосовується єдиний порядок подання документів, взятих зобов’язань в поточному році. А саме: спочатку для реєстрації зобов’язань подається реєстр зобов’язань із підтвердними документами, а потім для реєстрації фінансових зобов’язань – реєстр фінансових зобов’язань разом з оригіналами документів або їх копіями, засвідченими в установленому порядку, що підтверджують факт узяття зобов’язань та фінансових зобов’язань. Згідно з ст. 49 Бюджетного кодексу платежі здійснюються після отримання товарів, робіт та послуг. Підставою для відображення в бухгалтерському обліку господарських операцій є первинні документи, які містять відомості про господарську операцію та підтверджують факт її здійснення (акти виконаних робіт, звіти про результати здійснення процедур закупівель товарів, робіт та послуг за державні кошти, накладні, товарно-транспортні накладні та рахунки до них, рахунки-фактури тощо). Посадові особи фінансово-господарського відділу міської ради відображають в бухгалтерському обліку господарські операції в тому звітному періоді, у якому були отримані відповідні первинні документи, що підтверджують фактичне здійснення таких операцій.
2.6. Облік матеріальних запасів та малоцінних швидкозношуваних предметів.
До запасів міської ради належать оборотні матеріальні активи, витрачання яких планується здійснити протягом року. До малоцінних швидкозношуваних предметів належать предмети, термін корисної експлуатації яких становить менше року і вартість яких за одиницю (комплект) не перевищує 6000,00 грн. (без урахування податку на додану вартість). Аналітичний облік запасів, придбаних за рахунок коштів загального фонду кошторису ведеться за формами регістрів аналітичного обліку запасів, затверджених Наказом Держказначейства від 18.12.2000 р. №130. У бухгалтерії облік запасів міської ради ведеться в кількісному та сумарному вимірі за найменуваннями запасів. Номенклатурний номер запасам не присвоюється. При передачі в експлуатацію малоцінні та швидкозношувані предмети списуються з бухгалтерського обліку відразу на зменшення фонду в малоцінних та швидкозношуваних предметах на підставі документів, що підтверджують їх використання: роздавальних відомостей, актів використання предметів при проведеному ремонті, актів на списання цінностей, тощо. Вартість предметів, виготовлених із пластмаси, картону і паперу при передачі в експлуатацію списується на видатки установи. Відпуск запасів для використання або у зв'язку з іншим вибуттям провадиться за балансовою вартістю.
2.7. Списання паливно-мастильних матеріалів за подорожніми листами проводиться згідно з нормами, установленими Нормами витрачання палива та мастильних матеріалів на автомобільному транспорті, затвердженими наказом Мінтрансу України від 10.02.1998 р. № 43 (зі змінами).
Установлена базова лінійна норма витрат палива:
на автомобіль ВАЗ – 21070 – 8,8 літрів на 100 км.
на автомобіль Део-Ланос – 9,5 літрів на 100 км.
У меморіальному ордері №13 «Накопичувальна відомість витрачання матеріалів» форми №396 (бюджет) відображаються витрачання матеріалів (крім продуктів харчування), а в меморіальному ордері №10 «Накопичувальна відомість про вибуття та переміщення малоцінних та швидкозношуваних предметів» форми №439 (бюджет) вибуття та переміщення малоцінних швидкозношуваних предметів.
2.8. Облік основних засобів та інших необоротних активів
До основних засобів належать матеріальні активи, що використовуються міською радою багато разів і безперервно у процесі виконання нею основних функцій, надання послуг, очікуваний строк корисної експлуатації яких становить понад один рік і вартості яких без податку на додану вартість та інших платежів перевищує 6000,00 грн. за одиницю (комплект).Матеріальні активи, які були віднесені до складу основних засобів до дати набрання чинності НП(С)БО 121 «Основні засоби», обліковувати як основні засоби до їх вибуття (списання) з обліку міської ради. Проводити нарахування амортизації (зносу) на основні засоби за прямолінійним методом на систематичній основі ляхом її нарахування на дату балансу (щоквартально) діленням річної суми амортизації на 4. Для визначення строків корисного використання груп основних засобів приймати Типові строки корисного використання груп основних засобів, які визначені в НП(С)та в додатку 1 до Методичних рекомендацій щодо облікової політики суб’єкта державного сектору, затверджених наказом Мінфіну від 23.01.2015 р. № 11 з урахуванням строків корисного використання основних засобів, нарахування амортизації починається з місяця, наступного за місяцем, у якому об’єкт основних засобів став придатним для корисного використання та введений в експлуатацію. Основні засоби відображаються в бухгалтерському обліку за первісною вартістю, тобто за фактичними витратами на їх придбання, спорудження і виготовлення, без податку на додану вартість, що відноситься на витрати установи, а об'єкти, які зазнали переоцінки - за відновною вартістю. Не збільшують вартість придбаних необоротних активів, а відносять на фактичні витрати установи:
-витрати на наймання транспорту для перевезення необоротних активів.
-податки, збори, інші послуги та інші витрати, що сплачуються під час придбання необоротних активів.
-витрати на поточний та капітальний ремонт необоротних активів.
При проведенні ремонту необоротних активів у випадках, не пов'язаних із дообладнанням, реконструкцією, модернізацією, що спричинив заміну запасних частин, їх вартість не відноситься на збільшення вартості необоротних активів, а відноситься на витрати установи. Облік необоротних активів ведеться у повних гривнях без копійок. Сума копійок під час придбання необоротних активів списується на витрати установи. Для організації обліку та забезпечення контролю за збереженням необоротних активів кожному об'єкту (крім білизни, постільних речей, взуття, одягу, малоцінних необоротних матеріальних активів, бібліотечних фондів) присвоюється дев’ятизначний інвентарний номер. Присвоєні об'єктам необоротних активів інвентарні та номенклатурні номери зберігаються за ними на весь період їх перебування в установі. Номери об'єктів, що вибули чи ліквідовані, не присвоюються іншим об'єктам, що надійшли протягом трьох років. Аналітичний облік основних засобів ведеться на інвентарних картках обліку основних засобів у бюджетних установах за формою № 03-6 (бюджет), затвердженою спільним Наказом Держказначейства та Держкомстату від 02.12.1997 р. № 125/70 «Про затвердження типових форм з обліку та списання основних засобів, що належать установам і організаціям, які утримуються за рахунок державного або місцевого бюджетів, та Інструкція з їх складання». За місцем зберігання всі необоротні активи перебувають на відповідальному зберіганні у матеріально відповідальних осіб. Дані обліку об'єктів необоротних активів у матеріально відповідальних осіб мають відповідати даним обліку у бухгалтерії ради. У меморіальному ордері № 9 «Накопичувальна відомість про вибуття та переміщення необоротних активів» форми № 438 (бюджет) (затверджена Наказом №68) відображаються вибуття і переміщення необоротних активів. З метою забезпечення достовірності даних бухгалтерського обліку, шляхом їх зіставляння з фактичною наявністю майна, проводиться інвентаризація необоротних активів перед складанням річної фінансової звітності. Терміни обов’язкового проведення інвентаризації встановлюються згідно з Порядком подання фінансової звітності, затвердженим постановою Кабінетом Міністрів України від 28.02.2000 р. №419 та прийнятим розпорядженням міського голови 1 раз на рік. Для визначення непридатності матеріальних цінностей та встановлення неможливості чи неефективності проведення їх відновного ремонту, а також для оформлення необхідної документації на списання цих цінностей створена розпорядженням голови міської ради постійно - діюча комісія.
2.9. Облік власного капіталу.
Для обліку фондів і визначення результатів виконання кошторисів міської ради за поточний рік застосовується рахунок бухгалтерського обліку класу 5 «Капітал та фінансовий результат»:
511 «Внесений капітал розпорядників бюджетних коштів»;
551 «Фінансовий результат розпорядників бюджетних коштів виконання»;
Наприкінці бюджетного року всі проведені видатки заключними оборотами списуються на результат виконання кошторису за звітний період.
3. Документообіг установи
3.1. Облік первинних документів в облікових регістрах має провадитися не пізніше, ніж на наступний день після надходження. Первинні документи на матеріальні цінності, що надійшли або списані, акти приймання робіт, тощо має бути передано до фінансово-господарського відділу міської ради не пізніше наступного дня після їх надходження до міської ради. Усі первинні документи, що надходять до фінансово-господарського відділу міської ради, мають перевірятися на відповідність форми і повноти змісту. Первинні документи, оформлені неналежним чином, не підлягають прийняттю до обліку і мають бути повернені контрагенту протягом двох днів.
3.2. Меморіальні ордери – накопичувальні відомості повинні формуватися не пізніше 3-го числа місяця, що настає за звітним. Обороти у Головній книзі мають формуватися не пізніше 5-го числа місяця, що настає за звітним.
3.3. З метою впорядкованості руху та своєчасного отримання, для записів у бухгалтерському обліку, первинних документів затверджено графік документообігу Сквирської міської ради (додаток 2). Посадові особи, які оформляють первинні документи, тобто є відповідальними за складання та обробку документів, необхідно дотримуватись порядку їх заповнення, а також проставляти на первинних документах, що відображаються в обліку, відмітку про їх обробку. У разі несвоєчасного складання первинних документів, недостовірного відображення в них даних чи оформлення з порушенням законодавчих та нормативних вимог працівники притягуються до відповідальності згідно із законодавством України.
4. Зберігання документів
4.1. Первинні документи та облікові регістри, що пройшли обробку, бухгалтерські звіти і баланси зберігаються у фінансово-господарському відділі міської ради.
4.2. Річний бухгалтерський звіт, штатні розписи та зміни до них, кошториси доходів і видатків, зміни до них підлягають обов'язковій передачі до архівного відділу Сквирської районної державної адміністрації.
4.3. Бланки суворої звітності повинні зберігатися у сейфі, що забезпечують їх схоронність.
4.4. Термін зберігання первинних документів, облікових регістрів, бухгалтерських звітів і балансів та документів, що утворюються в діяльності органів місцевого самоврядування, визначається згідно з номенклатурою справ Сквирської міської ради, затвердженою міською радою на відповідний період.
Керуюча справами виконавчого комітету Н.А.Згардівська
Додаток 1
до Положення про Фінансово-
господарський відділ
Сквирської міської ради
Графік
документообігу фінансово-господарського відділу Сквирської міської ради
№ з/п |
Назва документу |
Посада особи, відповідальної за складання і надання документів, в т.ч. контролюючим органам |
Строк надання у відділ обліку та звітності |
1 |
2 |
3 |
4 |
1 |
Табель обліку використання робочого часу |
Провідний спеціаліст фінансово-господарського відділу |
Щомісячно 25-го числа |
2 |
Накладна, акт приймання-передачі матеріальних цінностей |
Начальник фінансово-господарського відділу - головний бухгалтер, спеціалісти відділу |
Наступний робочий день після отримання матеріальних цінностей |
3 |
Акт на списання матеріальних цінностей |
Голова комісії по списанню матеріальних цінностей, начальник фінансово-господарського відділу - головний бухгалтер, спеціалісти відділу |
Останній день місяця, у якому цінності виведені з експлуатації |
4 |
Акт виконання робіт по договорам |
Виконавець робіт, начальник фінансово-господарського відділу - головний бухгалтер |
Наступний робочий день після підписання акту, але не пізніше трьох днів з дня закінчення виконання робіт |
5 |
Розпорядження голови міської ради з особового складу (про прийняття на роботу, переміщення за посадою, переведення на іншу роботу, сумісництво, звільнення; підвищення рангу; заохочення (нагородження, преміювання), оплату праці, нарахування різних надбавок, доплат, матеріальної допомоги, відпусток щодо догляду за дитиною, відпусток за власний рахунок |
Начальник фінансово-господарського відділу - головний бухгалтер, спеціалісти відділу |
У день реєстрації розпорядження |
6 |
Розпорядження голови міської ради з кадрових питань (про стягнення, надання щорічних відпусток та відпусток у зв’язку з навчанням, про відрядження працівників у межах України) |
Начальник фінансово-господарського відділу - головний бухгалтер, спеціалісти відділу |
У день реєстрації розпорядження |
7 |
Звіт про використання коштів, виданих на відрядження, або підзвіт |
Підзвітна особа |
Наступні 3 робочих дні після використання коштів |
8 |
Подорожній лист службового легкового автомобіля |
Водій, відповідальний за автомобіль |
Наступний робочий день |
9 |
Листки тимчасової непрацездатності, протоколи комісії із соціального страхування |
Голова комісії із соціального страхування |
Наступний робочий день |
10 |
Заява на відповідальне зберігання особистих речей |
Відповідальна особа |
Наступний робочий день |
Керуюча справами виконавчого комітету Н.А.Згардівська
Додаток 2
до Положення про Фінансово-
господарський відділ Сквирської міської ради
Строки корисного використання основних засобів
N |
Назва субрахунку |
Назва підгрупи |
Строк корисного використання, років |
1 |
Будинки та споруди |
Будинки виробничо-господарського призначення (підгрупа 1): |
10 |
дерев'яні, каркасні і щитові, контейнерні, дерево-металеві, каркасно-обшивні і панельні, глинобитні, сирцеві, саманові та інші аналогічні |
20 |
||
без каркасів зі стінами полегшеної кам'яної кладки, залізобетонними, цегляними і дерев'яними колонами та стовпами, із залізобетонними, дерев'яними та іншими перекриттями; дерев'яні з брущатими або зробленими з колод рубаними стінами |
25 |
||
із залізобетонними і металевими каркасами, зі стінами з кам'яних матеріалів, великих блоків і панелей, із залізобетонними, металевими, іншими довговічними покриттями та інші некласифіковані |
50 |
||
Будинки, що повністю чи переважно призначені для проживання (підгрупа 2): |
15 |
||
сирцеві, збірно-щитові, каркасно-засипні, глинобитні, саманові |
20 |
||
інші некласифіковані |
50 |
||
Водокачки, стадіони, басейни, дороги, мости, пам'ятники, загорожі парків, скверів і загальних садів тощо (підгрупа 3) |
20 |
||
Лінії електропередач, трансмісії та трубопроводи з усіма проміжними пристроями, необхідними для трансформації (перетворення) і передачі енергії та для переміщення трубопроводами рідких та газоподібних речовин до споживача (підгрупа 4) |
20 |
||
Гідротехнічні споруди, у тому числі канали, дамби, водозахисні об'єкти, колекторно-дренажні мережі, водомірні пости та інші споруди (підгрупа 5): |
50 |
||
берегоукріплювальні та берегозахисні споруди залізобетонні, бетонні, кам'яні |
40 |
||
гідротехнічні споруди дерев'яні |
10 |
||
водосховища при земляних дамбах |
50 |
||
водоскиди і водовипуски при ставках: |
40 |
||
дерев'яні |
10 |
||
гідротехнічні споруди на каналах (шлюзи-регулятори, мости-відводи, дюкери, у тому числі стальні, акведуки, водоскиди кам'яні, бетонні і залізобетонні та інше) |
40 |
||
зрошувальна і осушувальна мережа: |
40 |
||
закрита колекторно-дренажна мережа: |
40 |
||
канали із гончарних труб |
50 |
||
канали із пластмасових труб |
20 |
||
водомірні пости |
10 |
||
2 |
Машини та обладнання |
Вимірювальні прилади, регулюючі прилади і пристрої, лабораторне обладнання, обчислювальна техніка, медичне обладнання, інші машини та обладнання (підгрупи 3 - 8) |
10 |
Робочі машини та обладнання (підгрупа 2) |
15 |
||
Силові машини та обладнання (підгрупа 1) |
10 |
||
3 |
Транспортні засоби |
Рухомий склад залізничного, повітряного та іншого транспорту (підгрупи 1 — 2) |
20 |
Корпуси та причепи автомобілів (підгрупа 1) |
10 |
||
Автомобілі легкові з двигуном внутрішнього згорання об'ємом циліндра (підгрупа 1): |
7 |
||
більше 2500 см куб. та інші |
10 |
||
Автомобілі вантажні (підгрупа 1): |
7 |
||
вантажопідйомністю від 5 т до 20 т |
7 |
||
вантажопідйомністю більше 20 т та інші |
7 |
||
Автобуси з двигуном внутрішнього згорання об'ємом циліндра (підгрупа 1): |
7 |
||
понад 2800 см куб. та інші |
10 |
||
Усі види гужового, виробничого та спортивного транспорту (підгрупи 3 — 5) |
5 |
||
4 |
Інструменти, прилади та інвентар |
Інструменти (підгрупа 1) |
5 |
Виробничий та господарський інвентар (підгрупи 2 - 3) |
10 |
||
5 |
Робочі і продуктивні тварини |
Тварини зоопарків та подібних установ, службові собаки (підгрупи 3, 4) |
5 |
Робоча, продуктивна та інша худоба (підгрупи 1, 2) |
7 |
||
6 |
Багаторічні насадження |
Культури ягідні (суниця) |
3 |
Культури ягідні (крім суниці), плодові, овочеві |
10 |
||
Культури ефіроолійні, лікарські |
10 |
||
Насадження штучні ботанічних садів та інших науково-дослідних установ і навчальних закладів для науково-дослідних цілей |
20 |
||
Насадження озеленювальні та декоративні |
25 |
||
Захисні та інші лісні насадження |
50 |
||
Інші довгострокові біологічні активи, не класифіковані |
20 |
||
7 |
Інші основні засоби |
Інші основні засоби |
10 |
8 |
Необоротні матеріальні активи спеціального призначення |
Необоротні матеріальні активи спеціального призначення |
20 |
Керуюча справами виконавчого комітету Н.А.Згардівська
Додаток 3
до Положення про Фінансово-господарський
відділ Сквирської міської ради
Строки корисного використання нематеріальних активів
N |
Назва субрахунку |
Назва підгрупи |
Строк корисного використання, років |
1 |
Авторські та суміжні з ними права |
Авторське право та суміжні з ним права: право на літературні, художні, музичні твори, комп'ютерні програми, програми для електронно-обчислювальних машин, компіляції даних (бази даних), фонограми, відеограми, передачі (програми) організацій мовлення тощо |
Відповідно до правовстановлюючого документа, але не менш як 2 роки |
2 |
Інші нематеріальні активи |
Права користування природними ресурсами: право користування надрами, іншими ресурсами природного середовища, геологічною та іншою інформацією про природне середовище тощо |
Відповідно до правовстановлюючого документа |
Права користування майном: право користування земельною ділянкою, крім права постійного користування земельною ділянкою, право користування будівлею, право на оренду приміщень тощо |
Відповідно до правовстановлюючого документа |
||
Права на знаки для товарів і послуг: товарні знаки, торгові марки, фірмові найменування тощо |
Відповідно до правовстановлюючого документа |
||
Права на об'єкти промислової власності: право на винаходи, розробки, корисні моделі, промислові зразки, сорти рослин, породи тварин, захист від недобросовісної конкуренції тощо |
Відповідно до правовстановлюючого документа, але не менш як 5 років |
||
Інші нематеріальні активи: право на провадження діяльності, використання економічних та інших привілеїв тощо |
Відповідно до правовстановлюючого документа |
Керуюча справами Н.А.Згардівська
Додаток 4
до Положення про Фінансово-
господарський відділ
Сквирської міської ради
Робочий план
рахунків бухгалтерського обліку Сквирської міської ради
Розділ 1.Балансові рахунки |
||||
Клас1.Нефінансові активи |
||||
10 |
Основні засоби |
|||
|
|
1011 |
Земельні ділянки |
|
|
|
1013 |
Будівлі споруди та передавальні пристрої |
|
|
|
1014 |
Машини та обладнання |
|
|
|
1015 |
Транспортні засоби |
|
|
|
1016 |
Інструменти, прилади, інвентар |
|
|
|
1018 |
Інші основні засоби |
|
11 |
Інші необоротні матеріальні активи |
|||
|
111 |
Інші необоротні матеріальні активи розпорядників бюджетних коштів |
||
|
|
1113 |
Малоцінні необоротні матеріальні активи |
|
|
|
1114 |
Білизна, постільні речі, одяг та взуття |
|
12 |
Нематеріальні активи |
|||
|
121 |
Нематеріальні активи розпорядників бюджетних коштів |
||
|
|
1211 |
Авторське та суміжні з ним права |
|
|
|
1214 |
Права користування майном |
|
|
|
1216 |
Інші нематеріальні активи |
|
14 |
Незавершені капітальні інвестиції в необоротні активи |
|||
|
141 |
Капітальні інвестиції розпорядників бюджетних коштів |
||
|
|
1311 |
Капітальні інвестиції в основні засоби |
|
|
|
1312 |
Капітальні інвестиції в інші необоротні матеріальні активи |
|
|
|
1313 |
Капітальні інвестиції в нематеріальні активи |
|
14 |
Знос(амортизація) необоротних активів |
|||
|
141 |
Знос(амортизація ) необоротних активів розпорядників бюджетних коштів |
||
|
|
1411 |
Знос основних засобів |
|
|
|
1412 |
Знос інших необоротних матеріальних активів |
|
20 |
Виробничі запаси |
|||
|
151 |
Виробничі запаси розпорядників бюджетних коштів |
||
|
|
1511 |
Продукти харчування |
|
|
|
1513 |
Будівельні матеріали |
|
|
|
1514 |
Паливно-мастильні матеріали |
|
|
|
1515 |
Запасні частини |
|
|
|
1516 |
Тара |
|
|
|
1518 |
Інші виробничі запаси |
|
18 |
Інші нефінансові активи |
|||
|
181 |
Інші нефінансові активи розпорядників бюджетних коштів |
||
|
|
1812 |
Малоцінні та швидкозношувані предмети |
|
|
|
1815 |
Активи для розподілу , передачі, продажу |
|
|
|
1816 |
Інші нефінансові активи |
|
Клас 2. Фінансові активи |
||||
21 |
Поточна дебіторська заборгованість |
|||
|
211 |
Поточна дебіторська заборгованість розпорядників бюджетних коштів |
||
|
|
2110 |
Дебіторська заборгованість за розрахунками з бюджетом |
|
|
|
2111 |
Поточна дебіторська заборгованість за розрахунками за товари, роботи, послуги |
|
|
|
2113 |
Розрахунки за авансами, виданими постачальникам, підрядникам за товари, роботи і послуги |
|
|
|
2114 |
Дебіторська заборгованість за розрахунками із соціального страхування |
|
|
|
2115 |
Розрахунки з відшкодування завданих збитків |
|
|
|
2116 |
Дебіторська заборгованість за розрахунками з підзвітними особами |
|
|
|
2117 |
Інша поточна дебіторська заборгованість |
|
22 |
Готівкові кошти та їх еквіваленти |
|||
|
221 |
Готівкові кошти та їх еквіваленти розпорядників бюджетних коштів |
||
|
|
2211 |
Готівка у національній валюті |
|
|
|
2213 |
Грошові документи у національній валюті |
|
23 |
Грошові кошти на рахунках |
|||
|
231 |
Грошові кошти на рахунках розпорядників бюджетних коштів |
||
|
|
2311 |
Поточні рахунки в банку |
|
|
|
2312 |
Інші поточні рахунки в банку |
|
|
|
2313 |
Реєстраційні рахунки |
|
|
|
2314 |
Інші рахунки в Казначействі |
|
29 |
Витрати майбутніх періодів |
|||
|
291 |
Витрати майбутніх періодів розпорядників бюджетних коштів |
||
|
|
2911 |
Витрати майбутніх періодів розпорядників бюджетних коштів |
|
Клас.5 Капітал та фінансовий результат |
||||
51 |
Внесений капітал |
|||
|
5111 |
Внесений капітал розпорядникам бюджетних коштів |
||
43 |
Цільове фінансування |
|||
|
541 |
Цільове фінансування розпорядників бюджетних коштів |
||
|
|
5411 |
Цільове фінансування розпорядників бюджетних коштів |
|
55 |
Фінансовий результат |
|||
|
551 |
Фінансовий результат розпорядників бюджетних коштів |
||
|
|
5511 |
Фінансові результати виконання кошторису звітного періоду |
|
|
|
5512 |
Накопичені фінансові результати виконання кошторису |
|
62 |
Розрахунки за товари, роботи та послуги |
|||
|
621 |
Розрахунки за товари, роботи та послуги розпорядників бюджетних коштів |
||
|
|
6211 |
Розрахунки з постачальниками та підрядниками |
|
|
|
6212 |
Розрахунки із замовниками за роботи і послуги |
|
|
|
6214 |
Розрахунки за одержаними авансами |
|
63 |
Розрахунки за податками і зборами |
|||
|
631 |
Розрахунки за податками і зборами розпорядників бюджетних коштів |
||
|
|
6311 |
Розрахунки з бюджетом за податками і зборами |
|
|
|
6312 |
Інші розрахунки з бюджетом |
|
|
|
6313 |
Розрахунки із загальнообов’язкового державного соціального страхування |
|
64 |
Інші поточні зобов’язання |
|||
|
641 |
Інші поточні зобов’язання розпорядників бюджетних коштів |
||
|
|
6413 |
Розрахунки за депозитними сумами |
|
|
|
6416 |
Розрахунки за страхуванням |
|
65 |
Розрахунки з оплати праці |
|||
|
651 |
Розрахунки з оплати праці розпорядників бюджетних коштів |
||
|
|
6511 |
Розрахунки із заробітної плати |
|
|
|
6515 |
Розрахунки з працівниками за безготівковими перерахуваннями внесків за договорами добровільного страхування |
|
|
|
6516 |
Розрахунки з членами профспілки за безготівковими перерахуваннями сум членських профспілкових внесків |
|
|
|
6518 |
Розрахунки за виконавчими документами та інші утримання |
|
69 |
Доходи майбутніх періодів |
|||
|
691 |
Доходи майбутніх періодів розпорядників бюджетних коштів |
||
|
|
6911 |
Доходи майбутніх періодів |
|
Клас7. Доходи |
||||
70 |
Доходи за бюджетними асигнуваннями |
|||
|
701 |
Бюджетні асигнування розпорядників бюджетних коштів |
||
|
|
7011 |
Бюджетні асигнування |
|
71 |
Доходи від реалізації продукції (робіт, послуг) |
|||
|
711 |
Доходи від реалізації продукції (робіт, послуг) розпорядників бюджетних коштів |
||
|
|
7111 |
Доходи від реалізації продукції (робіт, послуг) |
|
72 |
Доходи від продажу активів |
|||
|
721 |
Доходи від продажу активів розпорядників бюджетних коштів |
||
|
|
7211 |
Доходи від реалізації активів |
|
Клас 8. Витрати |
||||
80 |
Витрати на виконання бюджетних програм |
|||
|
801 |
Витрати розпорядників бюджетних коштів на виконання бюджетних програм |
||
|
|
8011 |
Витрати на оплату праці |
|
|
|
8012 |
Відрахування на соціальні заходи |
|
|
|
8013 |
Матеріальні витрати |
|
|
|
8014 |
Амортизація |
|
82 |
Витрати з продажу активів |
|||
|
821 |
Витрати розпорядників бюджетних коштів з продажу активів |
||
|
|
8211 |
Собівартість проданих активів |
|
|
|
8212 |
Витрати пов’язані з реалізацією майна |
|
84 |
Інші витрати за необмінними операціями |
|||
|
841 |
Інші витрати за необмінними операціями розпорядників бюджетних коштів |
||
|
|
8411 |
Інші витрати за необмінними операціями |
|
85 |
Витрати за необмінними операціями |
|||
|
851 |
Витрати за необмінними операціями розпорядників бюджетних коштів |
||
|
|
8511 |
Витрати за необмінними операціями |
|
Розділ 2. Позабалансові рахунки |
||||
Клас 0.Позабалансові рахунки розпорядників бюджетних коштів та державних цільових фондів |
||||
01 |
Орендовані основні засоби та нематеріальні активи |
|||
|
011 |
Орендовані основні засоби розпорядників бюджетних коштів |
||
|
013 |
Орендовані нематеріальні активи розпорядників бюджетних коштів |
||
02 |
Активи на відповідальному зберіганні |
|||
|
021 |
Активи на відповідальному зберіганні розпорядників бюджетних коштів |
||
04 |
Непередбачені активи |
|||
|
041 |
Непередбачені активи |
||
|
043 |
Тимчасово передані активи |
||
05 |
Непередбачені зобов’язання, гарантії та забезпечені дані |
|||
|
051 |
Гарантії та зобов’язання надані розпорядникам бюджетних коштів |
||
|
053 |
Непередбачені зобов’язання розпорядників бюджетних коштів |
||
07 |
Списані активи |
|||
|
071 |
Списана дебіторська заборгованість розпорядників бюджетних коштів |
||
|
073 |
Невідшкодовані нестачі і втрати від псування цінностей розпорядників бюджетних коштів |
||
08 |
Бланки документів суворої звітності |
|||
|
081 |
Бланки документів суворої звітності розпорядників бюджетних коштів |