Сквирська міська громада
Київська область, Білоцерківський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Звіт про виконання бюджету Сквирської міської територіальної громади за 2023 рік

Дата: 14.02.2024 15:11
Кількість переглядів: 37

Інформація

до звіту про виконання бюджету Сквирської міської територіальної громади за 2023 рік

 

На виконання статі 28 Бюджетного кодексу України фінансове управління Сквирської міської ради надає інформацію для публічного обговорення звіту про виконання бюджету Сквирської міської територіальної громади за 2023 рік.

 

Доходи

ЗАГАЛЬНИЙ ФОНД

До загального фонду бюджету Сквирської міської територіальної громади за 2023 рік фактично надійшло 379 525 990,50 гривень, що становить 109,4 відсотків до  планових призначень на рік. 

До загального фонду бюджету Сквирської міської територіальної громади за 2023 рік (без урахування трансфертів) фактично надійшло 242 276 295,53 гривень, що становить 115,6 відсотків виконання  уточнених планових показників доходів на відповідний період. За 2023 рік по загальному фонду бюджету громади було уточнено 35 837 590,79 гривень  від перевиконання планових показників доходів.

Порівняно до 2022 року  надходження 2023 року збільшились на  31 407 511,86 гривень. Темп росту фактичних надходжень  2023 року становить 114,9 відсотка. 

У структурі надходжень  доходів загального фонду (без урахування трансфертів) найбільшу питому вагу займає податок на доходи фізичних осіб – 62,0 відсотки, єдиний податок – 21,0 відсоток, податок на майно – 10,4 відсотки. Інші види надходжень займають незначне місце і становлять 6,6 відсотків.

 

Динаміка та структура фактичних надходжень 

до  бюджету Сквирської міської територіальної громади за  2023 рік

грн.

 

Уточн план на  2023  рік

Факт надходження за  2023  рік

% виконання до  плану за  2023 рік

Фактичні надходження за  2022  рік

Темп росту факт надх  2023 року

Податок з доходів фізичних осіб

131 154 694,80

 150 195 318,39

114,5%

141 405 853,36

106,2%

Плата за землю

17 617 728,19

   20 778 137,52

117,9%

17 274 899,55

120,3%

Єдиний податок

42 990 045,80

   51 142 158,81

119,0%

39 436 287,62

129,7%

Акцизний  податок

11 076 450,00

 

10 780 261,47

97,3%

5 636 858,35

191,2%

Податок на нерухоме майно

 

2 070 900,00

 

 4 303 360,37

 

207,8%

 

2 902 765,77

 

148,3%

Плата за надання адміністративних послуг

1 549 300,00

 

 

   1 534 428,42

99,0%

1 572 668,00

97,6%

Інші податки і збори

 

3 189 372,00

 

3 542 630,55

 

111,1%

 

2 639 451,02

 

134,2%

Всього доходів (без трансфертів)

209 648 490,79

   242 276 295,53

115,6%

210 868 783,67

114,9%

Базова дотація

     19 541 500,00  

     19 541 500,00  

100%

0,00

0,0%

Додаткова дотація  на здійснення повноважень ОМС

     12 173 600,00  

     12 173 600,00  

100%

0,00

0,0%

Освітня  субвенція

     82 597 900,00  

     82 597 900,00  

100%

   89 468 200,00  

92,3%

Дотація з обласного бюджету  на здійснення переданих видатків

       1 898 000,00  

      1 898 000,00  

100%

    1 725 600,00  

110,0%

Субвенції з обласного бюджету:

     20 955 662,76  

    20 905 624,03  

100%

     864 339,82  

2419%

 на виплату грошової компенсації за жилі приміщення

    19 673 571,05  

     19 673 375,94  

100%

0,00

0,0%

на здійснення переданих видатків у сфері освіти

         777 700,00  

      777 175,75  

99,9%

710 175,05

109%

на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами

   399 828,00  

      350 509,14  

88%

154 164,77

227%

на виконання окремих заходів з реалізації проєкту "Активні парки"

       104 563,71  

      104 563,20  

100%

0,00

0,0%

Інші субвенції (Фурсівська СТГ)

     133 071,00  

     133 070,94  

100%

      100 000,00  

133%

Всього трансфертів

   137 299 733,76  

 137 249 694,97  

100%

   92 158 139,82  

148,9%

Всього доходів з трансфертами

   346 948 224,55  

 379 525 990,50  

109,4%

 303 026 923,49  

125,2%

Головним джерелом  надходжень до загального фонду є податок на доходи фізичних осіб. Фактичні надходження  цього податку за 2023 рік складають 150 195 318,39 гривень , що становить 114,5 відсотків до  плану на рік. Порівняно до  2022 року сума надходжень по податку з доходів фізичних осіб у 2023 році збільшилась  на 8 789 465,03 гривень.

У структурі надходжень податку на доходи фізичних осіб найбільшу питому вагу займає податок на доходи  фізичних осіб, що сплачується із заробітної плати – 67,3 відсотки . Виконання планових показників 2023 року по цьому виду податку становить 108,6 відсотків. Порівняно до 2022 року   сума надходжень по цьому виду податку  збільшилась на 3 437 581,91 гривень. Темп росту фактичних надходжень 2023 року становить 103,5 відсотки. 

 

 Порівняльна таблиця надходжень ПДФО із заробітної плати  по найбільших платниках за 2023 рік та відповідних надходжень  2022 року

 

                                                                                                                          грн.

№ пп

Назва

Надходження 2023 року

Надходження 2022 року

+;- 

1

Відділ освіти Сквирської МР

13 294 809,63

13 784 900,45

-490 090,82

2

ТОВ фірма Грона

10 196 123,32

8 376 701,67

1 819 421,65

3

ТОВ Сквирський КХП

8 608 885,41

8 589 984,80

18 900,61

4

ТОВ Шамраївський цукор

5 792 935,15

5 267 953,95

524 981,20

5

Охорона здоров'я (КНП СМР СКВИРСЬКА ЦМЛ; КНП СМР СКВИРСЬКИЙ МЦПМСД)

5 491 135,07

6 506 461,19

-1 015 326,12

6

ПП АФ Розволожжя

3 998 754,87

3 464 217,60

534 537,27

7

ТОВ Сквиратекс

3 260 571,94

2 179 744,25

1 080 827,69

8

Сквирська мiська рада

3 029 260,06

3 139 263,24

-110 003,18

9

ТДВ Шамраївський цукровий завод

2 855 725,80

2 888 973,69

-33 247,89

10

Сквирський ПНІ

2 571 646,14

2 473 763,48

97 882,66

11

ДНЗ "Сквирське ВПУ"

1 656 486,55

1 629 341,03

27 145,52

12

ПрАТ "ДТЕК Київські регіональні мережі"

1 493 990,64

1 468 836,96

25 153,68

 

ВСЬОГО

62 250 324,58

59 770 142,30

2 480 182,28

Зменшення у 2023 році надходжень податку на доходи фізичних осіб із заробітної плати від відділу освіти спричинене: оптимізацією та скороченням працівників згідно з  перспективним  планом формування мережі закладів освіти Сквирської міської територіальної громади на 2022 -2024 роки»;  зменшенням надходжень освітньої субвенції у 2023 році на 6 870 300,0 гривень порівняно з 2022 роком; зміною підпорядкування відділу освіти КЗ Сквирський центр соціальної підтримки дітей та сімей «Надія» відділу праці та соціального забезпечення.

 

Зменшення надходжень від КНП СМР Сквирський МЦПМСД та КНП СМР Сквирська ЦМЛ спричинене оптимізацією та скороченням штатної чисельності працівників ФАПів, зменшенням кількості підписаних декларацій з пацієнтами в зв’язку з реєстрацією сімейних лікарів як фізичних осіб-підприємців.

         Зменшились надходження по податку на доходи фізичних осіб з грошового забезпечення, грошових винагород та інших виплат, одержаних військовослужбовцями та особами рядового і начальницького складу  за  2023 рік порівняно з надходженнями 2022 року на 5 769 590,47 гривень. Згідно із Законом   № 3428-IX від 08.11.2023 року «Про внесення змін до розділу VI Бюджетного кодексу України щодо забезпечення підтримки обороноздатності держави та розвитку оборонно-промислового комплексу України» установлено, що з 1 жовтня 2023 року даний вид ПДФО в повній мірі зараховуватиметься до Державного бюджету України.

 

По податку на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку інших ніж заробітна плата спостерігається збільшення надходжень у 2023 році порівняно з 2022 роком на 8 610 565,90 гривень. Надходження 2023 року склали 39 628 675,18 гривень в тому числі податок утриманий з орендної плати за земельні частки(паї) – 29 132 561,40 гривень (збільшення на 4 175 334,59 гривень),  податок утриманий із сплати дивідендів – 6 578 733,09 гривень (збільшення на 2 519 641,71 гривень), податок утриманий із згенерованої  “зеленої” енергії – 3 672 862,48 гривень (збільшення на 1 796 894,87 гривень).

  Фактичні надходження по платі за землю 2023 року складають 20 778 137,52 гривень, що становить 117,9 відсотки до  плану на рік. Порівняно з  2022 роком   сума надходжень по платі за землю  збільшилась   на 3 503 237,97 гривень.

Плата за землю складається із земельного податку з юридичних осіб – питома вага у структурі плати за землю – 10,7 відсотки ; орендна плата з юридичних осіб – 51,2 відсотки; земельний податок з фізичних осіб – 27,3 відсотки; орендна плата з фізичних осіб – 10,8 відсотка.

У структурі надходжень плати за землю найбільшу питому вагу займає орендна плата з юридичних осіб. Фактичні надходження цього податку за 2023 рік становлять 10 634 227,95 гривень. Порівняно до 2022 року   сума надходжень по орендній платі з юридичних осіб у 2023 році збільшилась  на 1 295 705,33 гривень. Станом на 01.01.2024 року надміру сплачена сума цього податку складає 631 111,78 гривень, податковий борг – 155 246,91 гривень.

 

 

 

 

Порівняльна таблиця надходжень орендної плати за землю  по найбільших платниках  2023 року та відповідних надходжень

2022 року

грн.

№ пп

Назва

Надходження

 2023 року

Надходження  2022року

+;-

1

ТОВ Сквирський КХП

1721428,00

1501970,00

219458,00

2

ТОВ Шамраївський цукор

1597723,28

1101845,90

495877,38

3

ТОВ Шамраївське

758723,32

400816,62

357906,70

4

СГ ПП ім. Гагаріна

615393,90

987920,39

-372526,49

5

ТДВ  Шамраївський цукровий завод

440651,69

408426,96

32224,73

6

ТОВ Сервіс-Агро

411675,95

402574,54

9101,41

7

ТОВ Грона Партнер

312404,08

183220,39

129183,69

8

ТОВ ВП Агро Капітал

304791,43

174166,68

130624,75

9

ТОВ АФ Колос

273310,19

293962,97

-20652,78

10

СУПП Контекс

260174,35

71281,70

188892,65

11

ТОВ Олвія

229582,98

111727,77

117855,21

12

ПрАТ ДТЕК КРЕ

185833,59

3061,51

182772,08

 

ВСЬОГО

7111692,76

5640975,43

 

1470717,33

 

Зменшення надходжень орендної плати від СГ ПП ім. Гагаріна спричинене авансовою сплатою цього податку у 2022 році за майбутні періоди.  Станом на 01.01.2024 року переплата складає 225 324,26 гривень.

Фактичні надходження земельного податку з юридичних осіб за  2023 рік  складають 2 234 151,21 гривень, що становить 113,4 відсотки до планових показників  та на 338 415,54 гривень більше фактичних надходжень 2022 року. Станом на 01.01.2024 року надміру сплачена сума цього податку складає 88 087,39 гривень, податковий борг – 334 566,97 гривень.

Фактичні надходження орендної плати за землю з фізичних осіб за 2023 рік склали  2 246 611,06 гривень, що становить 139,5 відсотків виконання планових показників. Надходження 2023 року більші за надходження 2022 року на 444 918,26 гривень. Станом на 01.01.2024 року надміру сплачена сума цього податку складає 283 281,4 гривень, податковий борг – 85 074,4 гривень.

Фактичні надходження земельного податку  з фізичних осіб за  2023 рік склали 5 663 147,30 гривень. У зв’язку із воєнним станом, нарахування земельного податку фізичним особам  здійснювалось наприкінці 2022 року. Збільшення надходжень за 2023 рік спричинене сплатою цього податку за 2022 рік у 2023 році. Станом на 01.01.2024 року надміру сплачена сума цього податку складає 396 110,14 гривень, податковий борг – 2 441 201,94 гривень.

 Фактичні надходження єдиного податку за 2023 рік склали 51 142 158,81 гривень, що становить 119,0 відсотків до плану на рік та на 11 705 871,19 гривень більше фактичних надходжень 2022 року.

Єдиний податок  із сільськогосподарських товаровиробників займає найбільшу питому вагу у структурі єдиного податку. Фактичні надходження цього податку за 2023 рік склали 22 930 123 64 гривень, що становить 122,6 відсотків  до планових показників на рік та більше фактичних надходжень 2022 року на 6 102 089,40 гривень. Станом на 01.01.2024 року надміру сплачена сума цього податку складає 919 467,21 гривень, податковий борг – 75 368,75 гривень.

 

Порівняльна таблиця надходжень єдиного податку із сільськогосподарських товаровиробників по найбільших платниках  за 2023 рік та відповідних надходжень  2022 року

  грн.

№ пп

Назва

Надходження  2023 року

Надходження  2022 року

+;- 

1

ТДВ  Шамраївський цукровий завод

        3 779 984,37  

       2 790 426,49  

989 557,88

2

ТОВ АФ Колос

3676000,00

1262000,00

2414000,00

4

ПП Агрофірма "Розволожжя

1451202,17

1003405,9

447796,27

3

ПП Агроспiлка Малолисовецька

954288,02

1090536,88

-136248,86

5

ПП Новагрос

840773,72

810013,56

30760,16

6

СГ ПП ім. Гагаріна

703414

906565,81

-203151,81

7

ДП  Кліринг-Агро

527800,00

527230,00

570,00

8

ТОВ Крокус

502413,01

184641,16

317771,85

9

ПСП Україна

490215,10

342356,26

147858,84

10

ПП Росава Агро

486087,23

484826,08

1261,15

 

ВСЬОГО

      13 412 177,62  

       9 402 002,14  

       4 010 175,48  

 

По єдиному податку з фізичних осіб  надходження за 2023 рік склали 21 640 017,54 гривень, що становить 122,4 відсотки  до планових показників на рік та більше фактичних надходжень 2022 року на 2 952 690,64 гривень. Станом на 01.01.2024 року надміру сплачена сума цього податку складає 1 763 792,33 гривень, податковий борг – 557 015,24 гривень.

Фактичні надходження єдиного податку  з юридичних осіб за 2023 рік складають 6 572 017,63  гривень, що становить 100,0 відсотків виконання планових показників.  Надходження за 2023 рік збільшились на 2 651 091,15 гривень порівняно з надходженнями 2022 року. Надміру сплачена сума єдиного податку з юридичних осіб станом на 01.01.2024 року складає 515 278,53 гривень, податковий борг – 5 140,3 гривень.

Надходження податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки склали 4 303 360,37 гривень, що становить 207,8 відсотків  виконання планових призначень та більше на 1 400 594,6 гривень надходжень 2022 року. Темп росту фактичних надходжень  2023 року становить 148,3 відсотка.  Згідно з інформацією ГУ ДПС у Київській області, отриманою через ІТС «Електронний кабінет», надміру сплачена сума по податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки станом на 01.01.2024 року складає 392 116,46 гривень, а податковий борг – 756 436,26 гривень.

Транспортний податок за 2023 рік надійшов в сумі 139 583,34 гривень. Платниками цього податку є Книш С.А., Книш М.С., Тертичний Р.А., Титарчук В.С., ПП Новагрос та ПП Росава-Агро.

Внутрішні податки на товари та послуги ( акцизний податок) надійшли в сумі 10 780 261,47 гривень, що більше  на 5 143 403,12  гривень за надходження 2022 року.

Фактичні надходження плати за надання адміністративних послуг за 2023 рік склали 1 534 428,42 гривень, що становить 99,0% відсотків виконання планових показників.

Надходження адміністративних штрафів та санкцій за 2023 рік склали 351 914,50 гривень.

Плата за встановлення земельного сервітуту за 2023 рік складає 27 315,27 гривень.

Надходження від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом за 2023 рік склали 983 174,14 гривень, що на 275 047,27 гривень більше за надходження 2022 року.

Податок на прибуток за 2023 рік склав  20 377,99 гривень. Платниками цього податку є редакція газети «Вісник Сквирщини» - 1 686,00 гривень, КП Сквираблагоустрій – 9006,00 гривень та КП СМР Сквирська центральна аптека № 25 – 9685,99 гривень.

Рентна плата за 2023 рік склала 460 372,50 гривень. Виконання планових показників цього податку складає 125,9 відсотки.

Державне мито надійшло  в сумі 1 269 892,71 гривень.

Орендна плата за водні об’єкти  склала 20 004,58 гривень.

Інші неподаткові надходження надійшли в сумі 269 995,52 гривень.

До загального фонду бюджету Сквирської міської територіальної громади за 2023 рік надійшли трансферти в сумі 137 249 694,97 гривень. Обсяг міжбюджетних трансфертів за  2023 року збільшився  на 45 091 555,15 гривень.

З державного бюджету надійшли трансферти в сумі 114 313 000,00 гривень:

  •  освітня субвенція в сумі 82 597 900,00 гривень, що менше порівняно із обсягом освітньої субвенції за 2022 рік на 6 870 300,00  гривень;
  •  базова дотація – 19 541 500,00 гривень;
  • додаткова дотація на здійснення повноважень органів місцевого самоврядування – 12 173 600,00 гривень.

Дотація з обласного бюджету на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров’я складає  1 898 000,00 гривень та більше надходжень 2022 року на 172 400,00 гривень.

 Субвенції з місцевих бюджетів  складають 21 038 694,97 гривень.

 

СПЕЦІАЛЬНИЙ ФОНД

 

До спеціального фонду  бюджету  громади за 2023 рік фактично надійшло 24 659 604,43 гривень, що становить 88,3 відсотки  виконання  уточнених планових показників та більше надходжень  2022 року на  12 191 636,33 гривень. Без урахування трансфертів надходження спеціального фонду склали 23 110 507,43 гривень.  Темп росту фактичних надходжень  2023 року становить 185,4 відсотки. 

За 2023 рік по спеціальному фонду було уточнено 16 194 739,34 гривень  планових показників  з урахуванням надходжень  бюджету розвитку  від продажу основного капіталу.

Надходження спеціального фонду складаються з екологічного податку – 256 041,89 гривень, грошових стягнень за шкоду – 79 926,85 гривень, власних надходжень бюджетних установ – 5 709 808,93 гривень та доходів від операцій з капіталом – 17 064 729,76 гривень.

До доходів від операцій з капіталом належать кошти від відчуження майна – 11 197 401,0 гривень (платники: Тодорова Т.В. -10 000 001,0 гривень, Янчук В.І. – 750 000,0 гривень, Тертична О. М. – 366 680,0 гривень, Гануля А.А - 63 300,0 гривень, реєстраційні внески – 17 420,0 гривень) та кошти від викупу земельних ділянок – 5 867 328,76 гривень (платники: Чиж А.М.- 158 580,0 гривень, Лавренюк Г.В. – 303 182,82 гривень, Ткачук С.Л.- 1 235 065,17 гривень, Мелашенко М.В. – 927 161,72 гривень, Максименко В.Д.- 49 174,51 гривень, Титарчук Л.В. – 1 495 776,6 гривень, Скиба Б.В. – 110 305,80 гривень, Франчук О.Л.- 677 950,28 гривень, Тишкевич О.В. – 161 231,40 гривень, Приндюк А.М. – 569 326,03 гривень, Мельник  О.А. – 99 000,0 гривень, Лобода А.Г. – 80 574,43 гривень).

 

Видатки

ЗАГАЛЬНИЙ ФОНД

На видаткову частину загального фонду бюджету Сквирської міської  територіальної громади за 2023 рік спрямовано коштів загального фонду на суму 288 292 690,11 гривень, що на 21 649 476,22 гривень більше, ніж за аналогічний період 2022 року та становить 95,7% до бюджетних призначень звітного періоду, а саме:

- на виплату заробітної плати з нарахуваннями працівникам бюджетних установ громади спрямовано кошти в сумі 210 393 083,01 грн, що становить 73,0 відсотка загального обсягу видатків за звітний період;

- на проведення розрахунків за спожиті енергоносії та оплату комунальних послуг – 33 544 027,28 грн або 11,6 відсотків від загального обсягу видатків;

- на медикаменти та перев’язувальні 303 713,21 гривень;

-на продукти харчування використано 3 073 025,57 гривень (1,1 відсотка);

- інші виплати населення склали 4 757 748,41 гривень (1,7 відсотка);

- інші видатки склали 36 221 092,63 грн, що становить 12,6 відсотка.

 

Галузева структура використання бюджетних коштів має наступний вигляд:

-державне управління займає 12,8 відсотка від загального обсягу видатків (37 000 842,09 гривень);

-освіта займає 61,8 відсотка від загального обсягу видатків (178 196 086,74 гривень);

-охорона здоров’я – 5,1 відсотка (14 682 527,73 гривень);

-соціальний захист – 6,0 відсотка (17 057 133,58 гривень);

-культура і мистецтво – 4,2 відсотка (12 025 327,84 гривень);

-фізична культура і спорт – 1,2 відсотка (3 499 953,66 гривень);

-житлово-комунальне господарство – 4,1 відсотка (11 898 282,89 гривень);

- економічна діяльність – 2,6 відсотка (7 548 171,00 гривень);

- інша діяльність – 0,2 відсоток (509 947,50 гривень);

- міжбюджетні трансферти – 2,0 відсотки  (5 874 417,08 гривень).

Державне управління

На галузь «Державне управління» за звітний період використано коштів на суму 37 000 842,09 гривень, що становить 98,6 відсоток до бюджетних призначень звітного періоду.

На забезпечення діяльності апарату міської ради із загального фонду бюджету громади використано кошти в сумі 36 282 718,09 грн, що становить 98,9 % планових призначень звітного періоду:

 - на заробітну плату з нарахуванням працівників міської ради використано кошти в сумі 32 417 716,15 грн  або 99,7 % касових видатків на утримання установи;

- на оплату комунальних послуг та енергоносіїв використано кошти в сумі 1 224 947,55 грн або 3,4 % касових видатків установи.

 - інші видатки склали 2 640 054,39 гривень, що становить 7,3% до касових видатків галузі.

На реалізацію заходів передбачених програмою фінансового забезпечення представницьких витрат та інших видатків, пов’язаних з діяльністю Сквирської міської ради на 2021-2025 роки за звітний період використано 201 124,00 грн.

На заходи по Програмі розвитку архівної справи у Сквирській міській територіальній громаді  спрямовано 517 000,00 грн (виплата заробітної плати склала 373400,00 грн, оплата спожитих енергоносіїв та комунальних послуг 116 600,00 грн, послуги з оренди приміщень 27 000,00 гривень).

Освіта

На галузь «Освіта»  із загального фонду бюджету Сквирської міської  територіальної громади (з урахуванням міжбюджетних трансфертів) протягом звітного періоду спрямовано кошти в сумі 178 196 086,74 гривень, що становить 96,6 відсотка  планових призначень звітного періоду та 61,8 відсотка загального обсягу видатків бюджету.

 

На утримання закладів дошкільної освіти із загального фонду бюджету Сквирської міської  територіальної громади спрямовано кошти в сумі 21 207 422,71 грн, що становить 94,1 відсотка  планових призначень звітного періоду та 7,3 відсотків загального обсягу видатків бюджету, з них:

        - на виплату заробітної плати з нарахуваннями спрямовано кошти в сумі 16 296 040,73 гривень або 76,8 відсотків обсягу касових видатків на заклади;

        - на продукти харчування спрямовано кошти в сумі 990 527,61 гривень або 4,7 %;

- на оплату комунальних послуг та енергоносіїв спрямовано кошти в сумі 2 256 559,47 гривень або 10,6 відсотків обсягу касових видатків на дошкільні заклади;

- на придбання медикаментів використано 10 000,00 гривень;

- на інші видатки спрямовано кошти в сумі 1 654 294,90 гривень або 7,8 відсотка обсягу касових видатків на заклади, з них на поточні ремонти укриттів  та закладів дошкільної освіти спрямовано 911 809,37 гривень.

 

На заклади загальної середньої освіти із загального фонду бюджету громади протягом звітного періоду спрямовано кошти в сумі 139 604 870,30 гривень (в тому числі за рахунок освітньої субвенції з державного бюджету – 82 597 900,00 гривень, за рахунок додаткової дотації на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров’я на виплату заробітної плати іншим категоріям працівників навчальних закладів – 1 802 638,26 гривень, базової дотації – 19 541 500,00 гривень,  власних надходжень – 35 662 8311,77 гривень), що становить 96,8 відсотка  планових призначень звітного періоду  та 48,4 відсотка загального обсягу видатків бюджету:

- виплата заробітної плати з нарахуваннями склала110 916 626,44 гривень або 79,4 відсотка обсягу касових видатків на заклади;

- продукти харчування – 1 964 587,34 гривень або 1,4 відсотка обсягу касових видатків на заклади;

- оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 17 359 309,97 гривень або 12,4 відсотків загального обсягу видатків;

- інші видатки – 9 364 346,55 гривень  або 6,7 відсотків обсягу касових видатків на заклади, з них на поточні ремонти укриттів в навчальних закладах та на поточні ремонти освітніх закладів використано 3 424 297,97 гривень.

 

На утримання центру дитячої та юнацької творчості за звітний період із загального фонду бюджету громади використані кошти в сумі 4 962 420,88 гривень, що складає 1,7 відсотка загального обсягу бюджету:

- виплата заробітної плати з нарахуваннями4 540 030,99 гривень або 91,5 відсотка касових видатків на заклад;

- оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 269 149,51 гривень або 5,4 відсотка касових видатків;

- оплата інших видатків – 153 240,38 гривень або 3,1 відсотка касових видатків, у тому числі на придбання матеріалів для роботи гуртків використано 23 413,00 гривень, матеріалів для проведення поточних ремонтів 26 607,00 гривень, комп’ютерної техніки 19 980,00 гривень та технічного обслуговування газкотельні 65 800,38 гривень.

На проведення заходів у звітному періоді використано 13 000,00 гривень.

На забезпечення діяльності централізованої бухгалтерії відділу освіти, господарської групи спрямовані видатки в сумі 5 402 945,79 гривень, що становить 1,9 відсотка від загального обсягу видатків бюджету, а саме на:

-  заробітну плату з нарахуваннями4 830 585,66 гривень  або 89,4 відсотка видатків на  заклад;

- на оплату комунальних послуг та енергоносіїв спрямовано 169 436,64 гривень або 3,1 відсотка на  заклад;

- інші видатки – 402 923,49 гривень, що становить 8,0 відсотків до проведених касових видатків на заклади.

 

На забезпечення діяльності центру професійного розвитку педагогічних працівників спрямовані видатки в сумі 492 931,66 гривень, або 0,2 відсотка від загального обсягу видатків бюджету, а саме на:

-  заробітну плату з нарахуваннями – 460 201,75 гривень  або 93,4 відсотка видатків на  заклад;

- на оплату комунальних послуг та енергоносіїв спрямовано 16 829,91 гривень або 3,4 відсотка видатків на  заклади;

- інші видатки становлять 15 900,00 гривень.

 

На забезпечення діяльності з надання спеціалізованої освіти мистецькими школами спрямовані видатки в сумі 5 149 032,22 гривень, або 1,8 відсотка від загального обсягу видатків бюджету, а саме на:

-  заробітну плату з нарахуваннями4 737 022,13 гривень  або 92,0 відсотка видатків на  заклад;

- на оплату комунальних послуг та енергоносіїв спрямовано 315 255,66 гривень або 6,1 відсотка видатків на  заклад;

- інші видатки становлять 96 754,43 гривень, або 1,9 відсотка до проведених видатків на заклад.

На утримання та забезпечення діяльності інклюзивно-ресурсного центру за рахунок коштів місцевого бюджету використано 183 965,99  гривень з них на виплату заробітної плати з нарахуваннями непедагогічним працівникам направлено 101 161,57 гривень та на оплату енергоносіїв використано 69 286,34 гривень інші видатки склали 13 518,08 гривень.

За рахунок субвенції з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері освіти за рахунок коштів освітньої субвенції на оплату праці з нарахуваннями педагогічним працівникам інклюзивно-ресурсного центру направлено коштів на суму 777 175,75 гривень.

Надано послуги 30 дітям з особливими освітніми потребами, які перебувають на обліку закладі.

За рахунок субвенції з місцевого бюджету на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету використано 350 509,14 гривень.

На виплату допомоги дітям-сиротам, яким у 2023 році виповниться 18 років спрямовано 10 860,00 гривень (6 дітей) та на розрахунково-касове обслуговування використано 16,30 гривень.

В рамках Програми патріотичного виховання дітей у Сквирській міській територіальній громаді на період до 2025 року придбано матеріали для участі у Всеукраїнській дитячо-спортивній військово-патріотичній грі «Сокіл» («Джура») на суму 25 379,00 гривень.

Для закупівлі засобів навчання для навчальних кабінетів ЗЗСО комунальної власності, що здійснюють освітній процес за Державним стандартом базової середньої освіти на першому (адаптаційному) циклі базової середньої освіти за очною, поєднанням очної та дистанційної форми здобуття освіти Нової української школи за рахунок місцевого бюджету на умовах співфінансування використано 28 557,00 гривень.

 

Охорона здоров’я

На галузь «Охорона здоров’я» із загального фонду бюджету Сквирської міської територіальної громади протягом 2023 року спрямовано кошти в сумі 14 682 527,73 гривень, що становить 87,4 відсотка  планових призначень звітного періоду та 5,1 відсотка загального обсягу видатків бюджету.

          На виплату заробітної плати з нарахуваннями працівникам фельдшерсько-акушерських пунктів спрямовано 2 211 332,70 гривень та працівникам  відділення невідкладної допомоги 1 130 602,57 гривень.

На проплату за спожиті комунальні послуги та енергоносії використано 8 636 414,01 гривень або 58,8% видатків на галузь.

Придбано пальне для заправки автомобілів по наданню невідкладної допомоги на суму 212 044,35 гривень, та використано кошти у сумі 124 316,51 гривень на укомплектування медикаментами та перев’язувальними матеріалами фельдшерські медичні сумки.

Проведено техобслуговування газового обладнання медамбулаторій на суму 39 456,20 гривень та придбано електроелементи для підключення генераторів на суму 14 747,00 гривень.

Придбано пожежний інвентар на суму 23 050,00 гривень.

Проведено поточний ремонт будівлі Сквирської медичної амбулаторії ЗПСМ на суму 922 222,21 гривень.

На проведення поточного ремонту покрівлі хірургічного корпусу спрямовано 89 903,22 гривень та на поточний ремонт підвального корпусу використано 594 470,21 гривень.

Придбано набір лапароскопічних інструментів для міської лікарні на суму 50 000,00 гривень, медичні аспіратори 30 320,00 гривень, мікроскопи 44 940,00 гривень.

Закуплено матеріали для поточного ремонту лікарських палат хірургічного відділення на суму 99 865,75 гривень та придбано програмне забезпечення для надання послуг з правом користування комп’ютерною програмою «Інформаційна система планування та моніторингу фінансування закладів за моделлю діагностично -споріднених груп «FinHealth» на суму 42 000,00 гривень.

Технічно переоснащене зовнішнє електропостачання від резервного джерела живлення та монтажу генератора на суму 194 193,00 гривень.

На проведення енергоаудиту приміщень ЦМЛ та ЦПМСД використано 172 750,00 гривень.

Проведено поточний ремонт автомобіля невідкладної допомоги на суму 49 900,00 гривень.

 

Соціальний захист та соціальне забезпечення

За звітний період на галузь «Соціальний захист та соціальне забезпечення» спрямовано 17 057 133,58 гривень, що становить 6,0 відсотка від проведених касових видатків з бюджету та 91,1 відсотка до бюджетних призначень на звітний період.

На забезпечення соціальними послугами за місцем проживання громадян, які не здатні до самообслуговування у зв’язку з похилим віком, хворобою, інвалідністю Центром надання соціальних послуг протягом звітного періоду використано коштів на суму 10 449 167,16 гривень, або 61,3 відсотка до проведених касових видатків на галузь.

На заробітну плату з нарахуваннями використано 8 711 437,95 гривень, або 83,4 відсотка до проведених видатків установи.

На проплату за спожиті комунальні послуги та енергоносії направлено 1 080 772,84 гривень або 10,3 відсотка.

Придбано продукти харчування для стаціонарного відділення з цілодобовим перебування підопічних громадян на суму 115 984,62 гривень та медикаменти на суму 11 192,08 гривень.

На інші видатки спрямовано 529 779,67 гривень або 5,1 відсотка до проведених видатків установи.

 

На реалізацію заходів передбачених програмою «Турбота»  використано 1 941 719,00 гривень (надано 272 особам допомогу на лікування та вирішення соціально-побутових проблем на суму 661 000,00 гривень та допомогу 384 мобілізованим громадянам на суму 1 152 000,00 гривень і допомогу на поховання 22 військовослужбовців на суму 127 639,00 гривень, оплочено проїзд 3 особам один раз на рік в сумі 1 080,00 гривень).

На Програму впорядкування безоплатного та пільгового відпуску лікарських засобів за рецептами лікарів у разі амбулаторного лікування окремих груп населення та за певними категоріями захворювань Сквирської міської територіальної громади на 2021-2023 роки спрямовано 846 251,72 гривень. Послугою скористалося 273 особи та виписано 579 рецептів.

На Комплексну програму соціальної підтримки учасників АТО та операції об’єднаних сил, членів їх сімей, вшанування пам’яті загиблих (померлих) на 2022-2025 спрямовано 585 933,00 гривень 109 особам та придбано державні прапори в кількості 320 штук на суму 99 500,00 гривень.

На Програму щодо організації поховання померлих одиноких громадян, осіб без певного місця проживання, громадян, від поховання яких відмовилися рідні, знайдених невпізнаних трупів на 2021-2025 роки направлено 10 700,00 гривень.

 

Для здійснення компенсації фізичним особам, що надають соціальні послуги громадянам похилого віку особам з інвалідністю, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги спрямовано 1 435 323,69 гривень.

На заходи до Дня матері та Дня захисту дітей направлено 29 525,00 гривень.

На придбання новорічних сувенірів дітям на суму 34 500,00 гривень.

 

На утримання центру соціальної підтримки дітей та сімей «Надія» у звітному періоді використано 1 579 264,05 гривень для виплати заробітної плати з нарахуваннями працівникам закладу спрямовано 1 327 843,90 гривень на оплату комунальних послуг та енергоносіїв спрямовано 160 402,22 гривень, інші видатки склали 91 017,93 гривень.

На організацію та проведення громадських робіт використано 45 249,96 гривень.

Культура і мистецтво

Із загального фонду бюджету Сквирської міської територіальної громади на утримання установ і закладів культури за  2023 рік спрямовано кошти в сумі  12 025 327,84 гривень, що становить 98,3 відсотків планових призначень звітного періоду та 4,2 відсотка загального обсягу видатків бюджету.

 

На забезпечення діяльності бібліотек із бюджету громади спрямовано кошти в сумі 4 184 171,35 гривень, що становить 97,7 відсотка планових призначень звітного періоду та 34,8 відсотка до проведених видатків на галузь:

- на оплату праці з нарахуваннями спрямовано 3 420 868,68 гривень, що становить 81,8 відсотків касових видатків на заклад;

- на оплату енергоносіїв – 310 937,47 гривень або 7,4 відсотків загального обсягу видатків за звітний період; 

- на інші витрати склали –  452 365,20 гривень у тому числі на матеріали та поточний ремонт приміщення бібліотеки спрямовано 205 948,58 гривень та на придбання меблів  використано 138 762,00 гривень.

 

На забезпечення діяльності музею із бюджету громади спрямовано кошти в сумі 354 886,76 гривень, що становить 98,1 відсотка планових призначень звітного періоду:

- на оплату праці з нарахуваннями спрямовано 326 762,68 гривень,  що становить 92,1 відсотка касових видатків на заклад;

- на оплату енергоносіїв –  19 571,77 гривень або 5,5 відсотка загального обсягу видатків за звітний період; 

- інші видатки склали 8 552,31 гривні.

 

           На забезпечення діяльності будинків культури, клубів із бюджету  громади використано кошти в сумі 6 152 317,29 гривень, що становить 98,6 відсотка планових призначень звітного періоду та 51,2 відсотків загального обсягу проведених видатків на галузь:

-  на виплату заробітної плати з нарахуваннями спрямовано кошти в сумі 5 326 290,84 гривень,  що становить 86,6 відсотків обсягу касових видатків на заклади;

- на оплату комунальних послуг та енергоносіїв витрачено 373 070,06 гривень або 6,1 відсотків від загального обсягу видатків на вищезазначені заклади;

- на інші видатки спрямовано 452 956,39 гривень або 7,4 відсотка від обсягу касових видатків на заклади.

 

На забезпечення діяльності централізованої бухгалтерії відділу культури спрямовано коштів в сумі 1 278 952,44 гривень, що становить 98,8 відсотки планових призначень звітного період:

- на заробітну плату з нарахуваннями – 1 081 235,40 гривень, що становить 84,5 відсотки обсягу касових видатків на заклад;

- на енергоносії спрямовано 16 776,11 гривень, що складає 1,3% обсягу касових видатків на заклад;

- інші видатки – 180 940,93 гривень, що становить 5,5% загального обсягу проведених видатків на заклад.

На проведення заходів в галузі культури і мистецтва використано       55 000,00 гривень.

Фізична культура і спорт

         На утримання установ і закладів фізичної культури і спорту та проведення спортивної роботи в громаді із загального фонду бюджету спрямовано кошти в сумі 3 499 953,66 гривень, що становить 1,2% загального обсягу видатків бюджету.

         На утримання та навчально-тренувальну роботу комунальної дитячо-юнацької спортивної школи за звітний період із загального фонду бюджету громади спрямовано кошти в сумі 3 299 131,46 гривень, що становить 95,8% планових призначень звітного періоду:

- оплата праці з нарахуваннями – 2 683 378,49 гривень або 81,3 % витрат;

- оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 294 272,69 гривень, або 7,1 % загальних видатків на заклад;

- інші витрати – 91 081,27 гривень або 1,2 % загального обсягу видатків за звітний період.

-  заходи спортивно-масової роботи з дітьми направлено 164 939,00 грн.

За рахунок коштів бюджету громади придбано спортивний інвентар на суму 47 410,75 гривень, гумові мати на суму 149 999,26 гривень.

 

За рахунок субвенції з державного бюджету на виконання окремих заходів з реалізації соціального проекту «Активні парки – локації здорової України» на виплату заробітної плати координатору проекту спрямовано 104 563,20 гривень.

Житлово - комунальне господарство

 На галузь протягом звітного періоду спрямовано 11 898 282,89 гривень, що становить 4,1% від проведених видатків за відповідний період з бюджету громади.

На забезпечення збору та вивезення сміття і відходів використано    1 176 754,32 гривень.

На благоустрій населених пунктів із загального фонду бюджету за звітний період використано кошти в сумі  9 170 181,61 гривень, що становить  77,1 % загального обсягу видатків галузь, у тому числі спрямовано на:

- заробітну плату з нарахуваннями – 6 345 596,29 гривень;

- на оплату енергоносіїв – 854 435,06 гривень;

- інші видатки – 1 970 150,26 гривень.

            Надано фінансову підтримку комунальному підприємству «Сквир-водоканал» на виплату заробітної плати з нарахуваннями на суму 650 000,00 гривень.

            Проведено технічну інвентаризацію з виготовлення технічних паспортів будівель, технічну оцінку стану будівель на суму 493 767,96 гривень.                                                                                                                   

           Для комунального підприємства «Сквир-водоканал» придбано чавунні засувки на суму 99 000,00 гривень, каналізаційні люки на суму 37 820,13 гривень, комплектуючих матеріалів до насосів на суму 74 000,00 гривень та проведено гідродинамічне очищення піскоуловлювача очисних споруд на суму 97 058,87 гривень.

            Придбано лісоматеріали для облаштування покрівель на каналізаційно-насосних  станціях на суму 99 700,00 гривень.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         Для                                                                                                                                                                                                                           Надано                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           

 

 

Економічна діяльність

            На галузь «Економічна діяльність» у звітному періоді використано 7 548 171,00 гривень.

           На утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури у звітному періоді використано 6 447 527,76 гривень, що становить 2,2 відсотка від проведених видатків із загального фонду бюджету громади, з них на:

           - виплату заробітної плати з нарахуваннями – 811 300,00 гривень;

          - придбання паливно-мастильних матеріалів та піщано-сольової суміші використано 479 147,18 гривень;

          - придбання дорожніх знаків 167 940,00 гривень;

           - послуги з поточного ремонту дорожнього покриття білощебеневою сумішшю використано 4 989 137,58 гривень в тому числі:

- пров. Якушкіна  -  133 907,08 гривень;

- вул.М.Рильського – 172 148,54 гривень;

- пров.М.Гоголя - 80 952,04 гривень;

- пров. Карла Болсуновського – 39 202,79 гривень,

- вул.Червона – 77 971,68 гривень;

- вул. Карла Болсуновського – 143 209,20 гривень;

- вул. Соборна – 191 614,85 гривень;

- вул. Липовецька – 199 711,19 гривень;

- вул. Пустоварівська – 152 400,04 гривень;

- вул. Віктора Кібенка – 190 250,51 гривень;

- вул. Кононського – 196 446,85 гривень;

- вул. Корольова – 198 010,77 гривень;

- вул. Успенська – 196 780,89 гривень;

- провул. Новоселецький – 199 118,12 гривень;

- провул. Кільцевий – 199 118,12 гривень;

- с. Буки, вул. Польова  - 198 579,60 гривень;

- с. Чубинці, вул.Шкільна  - 59 210,40 гривень;

- с. Чубинці, вул.Яблунева – 62 977,18 гривень;

- с. Дулицьке, вул. Березина – 72 752,40 гривень;

- с. Красноліси, вул. Миру – 82 830,00 гривень;

- с. Красноліси, вул. Космонавтів – 196 388,31 гривень;

- с. Токарівка, вул. Сергія Альошина – 198 883,20 гривень;

- с. Кам'яна Гребля, вул. Новоселецька – 199 756,80 гривень;

- с. Золотуха, вул. Тараса Шевченка – 199 945,20 гривень;

- с. Самгородок, вул. Кооперативна – 199 995,60 гривень;

-с. В.Єрчики, вул. Миколи Гоголя – 197 685,01 гривень;

- с. Терешки, вул. Польова – 196 599,53 гривень;

- с. Квітневе, вул. Миру – 198 327,62 гривень;

- с. Шамраївка, вул. Волоти – 161 886,72 гривень;

- с. Миньківці, вул. Шевченка – 199 177,05 гривень;

- с. Безпечна, вул. Квітнева – 193 300,29 гривень.

             На заходи із землеустрою направлено 463 803,00 гривень для виготовлення технічної документації на земельні ділянки.

             Членських внесків до асоціацій органів місцевого самоврядування перераховано 15 590,00 гривень.

             На виплату заборгованості із заробітної плати працівникам КП Сквирська аптека №25, у зв’язку із ліквідацією підприємства направлено 91 253,24 гривень.

             Надано фінансову підтримку КП «Сквирводоканал» для оплати за електроенергію на суму 500 000,00 гривень.

             На консультативні послуги з питань проектування та будівництва інженера кошторисника використано 30 000,00 гривень.

 

Інша діяльність

          У 2023 році резервний фонд місцевого бюджету не використовувався.           

          На заходи та роботи з мобілізаційної підготовки місцевого значення використано 489 197,50 гривень.

           На заходи із запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій на наслідків стихійного лиха використано 20 750,00 гривень (придбано протигази та маски з фільтром).

         

Міжбюджетні трансферти

            Обсяг міжбюджетних трансфертів за звітний період склав 5 874 417,08 гривень.

            Перераховано субвенцію з місцевого бюджету державному бюджету на виконання заходів із соціально-економічного розвитку регіонів на суму 784 717,08 гривень, у тому числі на:

-придбання паливно-мастильних матеріалів для Білоцерківського РУ поліції ГУНП в Київській області – 264 548,50 гривень;

          -придбання камер відеоспостереження для відділ №1 БРУ поліції ГУМП в Київські області – 120 000,00 гривень;

           - оплату теплопостачання за орендоване приміщення КЕВ – 300 168,58 гривень;

           - придбання будівельних матеріалів для ремонту даху 7 ДПРЧ 12 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Київській області – 100 000,00 гривень.

           Надано іншу дотацію з місцевого бюджету обласному бюджету Київської області на заходи з відновлення територій, що постраждали внаслідок збройної агресії рф на суму 50 000,00 гривень.

           Надано іншу субвенцію з місцевого бюджету обласному бюджету Київської області на суму 5 039 700,00 гривень, у тому числі на:

          - на придбання безпілотних літальних апаратів квадрокоптерів DJI Mavic 3 Pro для потреб військової частини А2167 – 4 739 700,00 гривень;

- на придбання 6 комплектів терміналів супутникового зв’язку Starlink  та послуг з оплати і обслуговування цих терміналів терміном на 5 місяців для потреб військової частини А1232 – 300 000,00 гривень.

 

СПЕЦІАЛЬНИЙ ФОНД

       

 По спеціальному фонду за звітний період використано коштів в сумі 103 497 266,10  грн, в тому числі:

за рахунок плати за послуги, що надаються бюджетними установами здійснені видатки в сумі 1 462 650,31 грн;

 за рахунок інших джерел власних надходжень бюджетних установ здійснені видатки в сумі 3 925 587,10 грн;

за рахунок коштів, що формують надходження до бюджету розвитку використано 98 109 028,69 гривень, у тому числі за об’єктами:

- придбання цифрової стаціонарної рентгенологічної  системи для КНП ЦМЛ – 1 000 000,00 грн;

- придбання комп’ютерної техніки для структурних підрозділів Сквирської міської ради – 304 992,00 грн;

- розроблення топографо-геодезичних знімань та аерофотографування з першого етапу робіт  генерального плану громади – 4 992 218,00 грн;

- розробка робочого проекту реконструкції системи газопостачання теплогенераторної ЗДО №2 – 33 750,00 грн;

- розробка робочого проекту реконструкції системи газопостачання теплогенераторної Сквирського ЦДЮТ – 33 750,00 грн;

- придбання комп’ютерної техніки для відділення соціальної роботи центру надання соціальних послуг – 79 330,00 грн;

- придбання модуля в котельню міського будинку культури – 174 286,00 грн;

- реконструкція системи водопостачання частини вулиці Новоселецька від будинку №30 до будинку №34 в м. Сквира Білоцерківського району Київської області – 160 331,90 грн;

- реконструкція системи водопостачання по  вул. Новоселецька  в м. Сквира   Білоцерківського району Київської області  - 508 891,00 грн;                                                     

- реконструкція системи водопостачання по  провулку  Новоселецький  в м. Сквира  Білоцерківського району Київської області – 118 584,00 грн;                                                            

- реконструкція системи водопостачання по  провулку Кільцевий  в м. Сквира  Білоцерківського району Київської області – 343 962,00 грн; 

- технічний нагляд на об’єкті: Реконструкції системи водопостачання  по вул. Новоселецькій в м. Сквира  Білоцерківського району Київської області – 6 900,00 грн;                                  

-технічний нагляд на об’єкті: Реконструкції системи водопостачання                    по пр. Новоселецький в м. Сквира Білоцерківського район -1 600,00 грн;

- технічний нагляд на об’єкті: Реконструкції системи водопостачання по пр. Кільцевий в м. Сквира Білоцерківського району Київської області – 4 600,00 грн;                                             

- виготовлення ПКД по об’єкту: Реконструкції системи водопостачання                      по вул. Кібенка в м. Сквира Білоцерківського району Київської області – 40 980,00 грн;

          - виготовлення ПКД та експертиза  по об’єкту: Реконструкції системи                          водопостачання  по вул. Новоселецькій від будинку №30 до будинку №34  в м. Сквира  Київської області  Білоцерківського району Київської області  - 16 320,80 грн; 

- експертиза проекту по об’єкту: Капітальний ремонт харчоблоку Шамраївського НВК - 8500,00 грн;

-капітальний ремонт приміщення Шамраївського НВК- 424 570,00 грн (система пожежної сигналізації);

- виготовлення ПКД по об’єкту: Капітальний ремонт паркану та воріт в ЗДО №3 м. Сквира Білоцерківського району Київської області 5 787,00 грн;

          - капітальний ремонт будівлі (полового) відділення КНП СМР ЦПМСД –  409 987,41 грн (система пожежної сигналізації);

           -експертиза проекту по об’єкту: Будівництво центру надання адміністративних послуг по вул. Соборна,16 в м.Сквира Київської області  - 27 630,00 грн;                                                                     

           -технічний нагляд на об’єкті: Капітальний ремонт частини дорожнього покриття по вул. Лівобережна від будинку № 60 до перехрестя з вул. Польова – 10 644,00 грн;

            -виготовлення ПКД та експертиза по об’єкту: Капітальний ремонт тротуару по вул. Карла Болсуновського в м. Сквира Білоцерківського району, Київської області -61 991,20 грн;

             -топографо-геодезичні знімання території, інженерних мереж по об’єкту: Схема організації дорожнього руху по вул. Соборна в м. Сквира Білоцерківського району Київської області – 30 150,00 грн;                                                                                                                                  

             -топографо-геодезичні знімання території, інженерних мереж по об’єкту: Капітальний ремонт тротуару по вул. Карла Болсуновського в         м. Сквира Білоцерківського району Київської області – 37 560,00 грн;

             -виконання інженерно-геодезичних вишукувань по об’єкту: «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Городище в с. Шамраївка, Київської області» – 9 600,00 грн;

-виконання інженерно-геодезичних вишукувань по об’єкту: «Капітальний ремонт дорожнього  покриття по вул. Весняна в с. Горобіївка, Київської області – 6 500,00 грн;

          -придбання  трактора  для КП «Сквираблагоустрій» - 870 000,00 грн;

          -придбання  пасажирського автобуса для КП «Сквираблагоустрій»    3 148 000,00 грн;      

- придбання компресора високого тиску BAUER RE-100-TW  для 12 ДПРЗ ГУДСНС України у Київській області – 190 000,00 грн;

- виконання інженерно-геодезичних, геологічних вишукувань за об’єктом: «Нове будівництво споруди цивільного захисту на території Сквирського закладу ЗЗСО №3 – 37 000,58 грн;

- виготовлення ПКД та проведення експертизи робочих проектів з капітального ремонту дорожнього покриття по вул. Городище в с. Шамраївка, вул. Весняна в с. Горобіївка – 67 161,60 грн;

- виготовлення ПКД та проведення експертизи робочого проекту з капітального ремонту приміщення їдальні в Сквирському академічному ліцеї – 54 500,77 грн;

- виготовлення ПКД та проведення експертизи робочого проекту з капітального ремонту покрівлі Сквирського академічного ліцею №2 – 336 907,00 грн;

- проведення робіт по заміні вікон в ЗДО № 2 – 196 503,78 грн;

- проведення капітального ремонту та технічного нагляду частини дорожнього покриття по вул. Польова від перехрестя з вул. Залізнична до будинку №46 – 2 775 263,97 грн;

- придбання пароконвектомату для ЗДО №6 – 374 069,70 грн;

- заміну вікон та вхідної конструкції в приміщення бібліотеки – 195 699,38 грн;

- придбання для комунального підприємства «Сквир-водоканал» змінне обладнання (вантузи) та трансформатор – 527 848,60 грн;

- проведення капітальний ремонт паркану та воріт в ЗДО №3 –             63 112,69 грн;

- виготовлення ПКД, експертиза робочого проекту на капітальний ремонт системи вентиляції в Сквирському академічному ліцеї №2 – 30 920,00 грн;

- виконання робіт з технічного переоснащення ВНС – 938 577,96 грн;

- проведення капітального ремонту з технічним наглядом дорожнього покриття по вул. Заводська в с. Руда – 1 545 505,27 грн;

- виготовлення інженерно-геодезичних вишукувань по реконструкції діючого погреба в Пустоварівському НВК – 10 670,00 грн;

- проведення капітального ремонту, технічного нагляду дорожнього покриття по вул. Новоселецька, Кобзаря – 3 663 436,60 грн;

- виготовлення ПКД на капітальний ремонт нежитлової будівлі по вул. Київська,  6 – 80 000,00 грн;

- придбання газового котла з автоматикою для приміщення по вул.Якушкіна,3  – 28 000,00 грн;

- придбання робочої станції для оформлення та видачі паспортних документів – 519 900,00 грн;

- придбання операційного світильника для міської лікарні – 299 000,00 грн;

- придбання морозильної камери для ЗДО №6 – 23 500,00 грн;

- придбання ноутбуків для закладів дошкільної та позашкільної освіти – 154 080,00 грн;

- придбання циркуляційних насосів для закладів освіти – 174 755,00 грн;

- виготовлення проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт харчоблоку Шамраївського НВК ЗЗСО І-ІІІ ступенів – дошкільний заклад  Сквирської міської ради Київської області за адресою: Київська область, с.Шамраївка, вулиця Шкільна, 3 – 49 840,00 грн;

        - капітальний ремонт харчоблоку Сквирського академічного ліцею Сквирської міської ради Київської області за адресою: Київська обл., м. Сквира, вул. Незалежності, 63 – 1 489 562,41 грн;

        - технічний нагляд на об’єкті: «Капітальний ремонт харчоблоку Сквирського академічного ліцею Сквирської міської ради Київської області за адресою: Київська обл., м. Сквира, вул. Незалежності, 63 – 16 287,00 грн;

        - авторський нагляд на об’єкті: «Капітальний ремонт харчоблоку Сквирського академічного ліцею Сквирської міської ради Київської області за адресою: Київська обл., м. Сквира, вул. Незалежності, 63 – 2 700,00 грн;

          - придбання телекомунікаційного обладнання для підключення  конфіденційного зв’язку  – 48 000,00 гривень;

        - придбання металевої конструкції та вхідних дверей у відділ надання паспортних послу – 69 400,00 гривень;

        - капітальний ремонт вхідної групи адміністративного приміщення – 128 598,16 гривень;

        - придбання частотних перетворювачів – 127 903,08 гривень;

        - придбання комп’ютерної техніки для відділів міської ради – 631 700,00 гривень;

        - придбання операційного стола для КНП ЦМЛ – 294 250,00 гривень;

        - придбання відеоколоноскопа, коагулометра, гематологічного аналізатора для КНП ЦМЛ – 813 699,87 гривень;

        - придбання апарата УЗД, білірубінометра для КНП ЦПМСД – 178600,00 гривень;

        - проведено експертно грошову оцінку земельної ділянки – 4 850,00 гривень;

        - приєднано до електричних мереж електроустановок нежитлової будівлі по вул. Київська, 6 – 240 191,26 гривень;

        - придбано газовий котел в академічний ліцей №3 – 49 850,00 гривень;

        - капітальний ремонт теплотраси в Чибинецькій початковій школі – 74 984,15 гривень;

        - придбано обладнання та навчальні засоби за програмою НУШ – 257 008,75 гривень;

        - проведення робіт з капітального ремонту системи вентиляції в академічному ліцеї №2 – 671 690,00 гривень;

        - капітальний ремонт даху ДЮСШ – 1 377 480,81 гривень;

        - виготовлення проектно-кошторисної документації на заходи по відновленню русла річки Сквирка – 703 585,00 гривень;

        - капітальний ремонт покрівлі академічного ліцею №2 -5 342 016,57 гривень;

        - виготовлення проектно-кошторисної документації на реконструкцію котельні КНП ЦМЛ – 349 999,63 гривень;

        -  виготовлення проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт системи пожежної сигналізації міського будинку культури – 79 913,03 гривень;

        - виготовлення проектно-кошторисні документації на капітальний ремонт покрівлі клубу в с. В.Єрчики, с. Самгородок – 150 000,00 гривень;

        - капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Революційна в с. Кривошиїнці – 1 518 560,80 гривень;

        - капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Шевченко в м. Сквира – 10 545 831,30 гривень;

        - виготовлення проектно-кошторисних документацій на капітальний ремонт дорожнього покриття 12 вулиць – 261 773,00 гривень;

        - капітальний ремонт тротуару по вул. Карла Болсуновського – 6 059 284,68 гривень;

        - придбано насосів для КП «Сквир-водоканал» - 193 817,00 гривень;

        - придбано бульдозер для КП «Сквираблагоустрій» - 4 768 980,00 гривень;

        - придбано сміттєвоз для КП «Сквираблагоустрій» - 4 650 000,00 гривень;

        - придбано екскаватор-навантажувач для КП «Сквираблагоустрій» - 4 359 000,00 гривень;

        - придбано подрібнювач гілок  для КП «Сквираблагоустрій» - 169 200,00 гривень;

        - придбано вакуумний муловсмоктуючий автомобіль для КП «Сквир-водоканал» - 3 480 000,00 гривень;

        - виготовлено проектно-кошторисну документацію на будівництво укриття на території академічного ліцею №3 – 361 605,87 гривень;

        - виготовлено проектно-кошторисну документацію на реконструкцію діючого погреба Пустоварівського НВК – 182 782,81 гривень;

        - виготовлено ПКД на капітальний ремонт фасаду академічного ліцею №2 – 296 210,53 гривень;

        - капітальний ремонт приміщення їдальні академічного ліцею –        1 231 586,68 гривень;

        - виготовлено ПКД на реконструкцію КНС №2 по вул. Тараса Шевченко – 298 938,66 гривень;

        - розроблено схему санітарного очищення території населених пунктів – 228 765,60 гривень;

- надання грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення за рахунок субвенції з державного бюджету учасникам бойових дій на території інших держав, особам з інвалідністю внаслідок війни ІІ групи на суму 5 188 337,52 грн;

- надання грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення за рахунок субвенції з державного бюджету сімям, особам з інвалідністю І-ІІ групи, яка настала внаслідок каліцтва одержаних під час безпосередньої участі в антитерористичній операції – 14 485038,42 гривень;

- надання іншої субвенції з місцевого бюджету на співфінансування обласному бюджету з придбання шкільного автобуса на суму 900 000,00 гривень;

- надання субвенції з місцевого бюджету державному бюджету на придбання та встановлення комплектів камер відеоспостереження для відділу поліції №1 Білоцерківського РУП ГУПН в Київській області – 434 334,00 гривень.

           За рахунок коштів екологічного податку забезпечено послуги по збиранню, перевезенню, сортуванню, зберіганню, утилізації електричного обладнання (лампочок) з метою їх утилізації на суму 11 030,80 гривень та придбано дизпаливо у сумі 174 012,80 гривень для упорядкування сміттєзвалища.

Заборгованість

 

Станом на 01 січня 2024 року кредиторська заборгованість по загальному фонду бюджету громади відсутня.

 

За спеціальним фондом кредиторська заборгованість склала 569 991,00 гривень за об’єктом: «Проведення робіт з будівництва підвідного газопроводу до сіл Рогізна, Краснянка та Дунайка Сквирського району Київської області».

Дебіторська заборгованість станом на 01 січня 2024 року відсутня.

 

 

Начальниця фінансового управління

міської ради                                                                        Ірина КРУКІВСЬКА

 

додаток 1

додаток 2

додаток 3


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора