КЗ «Сквирський ЦСП «Надія» - звіт про виконання фінансового плану за 2023 рік
Додаток №3 до рішення сесії Сквирської міської ради від 23лютого 2021р. |
№28 - 5 - VIII
|
|||
|
|||
430 |
|||
|
|||
|
|
||
|
|||
|
|||
с.Кривошиїнці, Білоцерківського району, вул. Шкільна, буд.1А |
|||
ЗВІТ ПРО ВИКОНАННЯ ФІНАНСОВОГО ПЛАНУ ПІДПРИЄМСТВА
Основні фінансові показники підприємства
I. Формування прибутку підприємства
Відрахування частини чистого прибутку до державного бюджету: |
|
||||
|
|
|
|||
господарськими товариствами, у статутному фонді яких більше 50 відсотків акцій (часток, паїв) належать державі |
|
|
|
||
|
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
погашення реструктуризованих та відстрочених сум, що підлягають сплаті в поточному році до бюджету |
|
|
|
||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
||||
|
|||||
|
|
|
|
||
|
|
|
|||
придбання (виготовлення) інших необоротних матеріальних активів |
|
|
|
||
|
|
|
|||
модернізація, модифікація (добудова, дообладнання, реконструкція) основних засобів |
|
|
|
||
|
|
|
(ініціали, прізвище) |
Директор |
Таблиця 4
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|||||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|||||
|
|
|
|||
|
|
||||
|
|
|
|
||
|
|
||||
|
|
||||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
Придбання акцій та облігацій |
|
|
|
||
|
|
||||
|
|||||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
Таблиця 5
ІНФОРМАЦІЯ
до звіту про виконання фінансового плану за 2023 рік
Комунальний заклад «Сквирський центр соціальної підтримки сімей та дітей «Надія» Сквирської міської ради Білоцерківського району Київської області
(назва підприємства)
Загальна інформація про підприємство (резюме).
Центр – заклад соціального захисту дітей та сімей з дітьми, які перебувають у складних життєвих обставинах, що утворюються відповідно до потреб територіальної громади.
Центр є комунальним неприбутковим закладом, що надає соціальні послуги дітям та сім’ям з дітьми, які перебувають у складних життєвих обставинах.
Центр діє на базі відокремленої частини об’єктів та майна комунальної власності Сквирської територіальної громади.
Утримання Центру здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету та інших надходжень, не заборонених чинним законодавством України.
Фонд оплати праці за планом 1500,0 тис. гривень та фактично 1100,3 тис. гривень.
Середньомісячна заробітна плата за планом 7143 гривень та фактично 11461 гривень.
Планова чисельність згідно штатного розпису станом на 01.01.2023 року – 17,5 осіб. Середньооблікова кількість усіх працівників в еквіваленті повної зайнятості 8 осіб, у тому числі з відокремленням чисельності апарату підприємства та розмежуванням категорій працівників (порівняно з фактичними даними року, що минув, запланованого рівня поточного року та даними планового року). У разі збільшення фонду оплати праці в плановому році порівняно з установленим рівнем попереднього року надати обґрунтування.
2. Перелік підприємств, які входять до зведеного (або консолідованого) фінансового плану
|
|
|
|
|
|
|
|
3. Інформація про бізнес підприємства (код рядка 006 фінансового плану)
Чистий дохід (виручка) від реалізації продукції |
Пояснення та обґрунтування відхилення від запланованого рівня |
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. Діючі фінансові зобов'язання підприємства
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. Інформація щодо отримання та повернення залучених коштів
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6. Аналіз окремих статей фінансового плану
Пояснення та обґрунтування відхилення від запланованого рівня доходів/витрат |
||||||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
Собівартість реалізованої продукції (товарів, робіт та послуг), усього, у тому числі: |
|
|
||||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
витрати на утримання основних фондів, інших необоротних активів загальногосподарського використання, у тому числі: |
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|||||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|||||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
7. Витрати на утримання транспорту (у складі адміністративних витрат)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8. Інформація про проекти, під які планується залучити кредитні кошти
_________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________
9. Джерела капітальних інвестицій
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10. Інша додаткова інформація щодо підприємства
Додаткова інформація повинна включати результати аналізу фінансово-господарської діяльності підприємства за звітний період, показники господарської діяльності та розвитку підприємства в звітному періоді, цінову політику підприємства та розрахунок складу собівартості.