Комунальне підприємство Сквирської міської ради «Господар» - звіт про виконання фінансового плану за 2023 рік
6 Додаток №3 до рішення сесії Сквирської міської ради від 23лютого 2021р. |
№28 - 5 - VIII
|
|||
|
|||
150 |
|||
|
|||
|
|||
|
|||
ЗВІТ ПРО ВИКОНАННЯ ФІНАНСОВОГО ПЛАНУ ПІДПРИЄМСТВА
за рік 2023 р
(півріччя , рік)
Основні фінансові показники підприємства
I. Формування прибутку підприємства
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
Собівартість реалізованої продукції (товарів, робіт та послуг) (розшифрувати) |
|||||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|||||
Фінансовий результат від звичайної діяльності до оподаткування |
|
||||
|
|
|
|||
|
|
|
|
Відрахування частини чистого прибутку до державного бюджету: |
|
||||
|
|
|
|||
господарськими товариствами, у статутному фонді яких більше 50 відсотків акцій (часток, паїв) належать державі |
|
|
|
||
|
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
погашення реструктуризованих та відстрочених сум, що підлягають сплаті в поточному році до бюджету |
|
|
|
||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|||||
|
|
|
|
||
|
|
|
|||
придбання (виготовлення) інших необоротних матеріальних активів |
|
|
|
||
|
|
|
|||
модернізація, модифікація (добудова, дообладнання, реконструкція) основних засобів |
|
|
|
||
|
|
|
Таблиця 4
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|||||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|||||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|||||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|||||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
Придбання акцій та облігацій |
|
|
|
||
|
|
|
|||
|
|||||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|||||
|
Таблиця 5
ІНФОРМАЦІЯ
до звіту про виконання фінансового плану за рік 2023р.
Комунальне підприємство Сквирської міської ради «Господар»
(назва підприємства)
- Дані про підприємство КП «Господар»-це підприємство комунальної сфери. Головна мета роботи-надання споживачам послуг з водопостачання в с. Руда.
Загальна інформація про підприємство (резюме).
Фонд оплати праці за планом 194,0 тис. гривень та фактично 208,0 тис. гривень.
Середньомісячна заробітна плата за планом 9,24 тис. гривень та фактично 9,9 тис. гривень.
Середньооблікова кількість усіх працівників в еквіваленті повної зайнятості-це керівник,бухгалтер працює на 50 % та машиніст насосних установок працює на 0,25 %, у тому числі з відокремленням чисельності апарату підприємства та розмежуванням категорій працівників (порівняно з фактичними даними року, що минув, запланованого рівня поточного року та даними планового року). У разі збільшення фонду оплати праці в плановому році порівняно з установленим рівнем попереднього року надати обґрунтування.
2. Перелік підприємств, які входять до зведеного (або консолідованого) фінансового плану
|
|
|
|
|
|
|
|
3. Інформація про бізнес підприємства (код рядка 006 фінансового плану)
Чистий дохід (виручка) від реалізації продукції |
Пояснення та обґрунтування відхилення від запланованого рівня |
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. Діючі фінансові зобов'язання підприємства
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. Інформація щодо отримання та повернення залучених коштів
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6. Аналіз окремих статей фінансового плану
Пояснення та обґрунтування відхилення від запланованого рівня доходів/витрат |
||||||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
Собівартість реалізованої продукції (товарів, робіт та послуг), усього, у тому числі: |
||||||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
витрати на утримання основних фондів, інших необоротних активів загальногосподарського використання, у тому числі: |
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|||
|
|
|||||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|||||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
7. Витрати на утримання транспорту (у складі адміністративних витрат)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8. Інформація про проекти, під які планується залучити кредитні кошти
_________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________
9. Джерела капітальних інвестицій
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10. Інша додаткова інформація щодо підприємства
Додаткова інформація повинна включати результати аналізу фінансово-господарської діяльності підприємства за звітний період, показники господарської діяльності та розвитку підприємства в звітному періоді, цінову політику підприємства та розрахунок складу собівартості.