Обґрунтування технічних та якісних характеристик очікуваної вартості предмета закупівлі по процедурі відкриті торги Послуги з розроблення схеми організації дорожнього руху центральної частини міста Сквира вулиць і провулків Білоцерківського району Ки
Обґрунтування
технічних та якісних характеристик очікуваної вартості
предмета закупівлі по процедурі відкриті торги ( з особливостями) відповідно до пункту 41 Постанови
Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710
«Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами та доповненнями))
1.Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія:
Відділ капітального будівництва, комунальної власності та житлово-комунального господарства Сквирської міської ради; 09001, м. Сквира, Київська область, вул. Карла Болсуновського, 28; код за ЄДРПОУ – 44153671; категорія замовника – орган державної влади.
2.Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з розроблення схеми організації дорожнього руху центральної частини міста Сквира вулиць і провулків Білоцерківського району Київської області. ДК 021:2015 – 71320000-7 – Послуги з інженерного проектування національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Закупівля зареєстрована за ідентифікатором : UA-2024-06-24-007912-а
3. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до
Технічної специфікації на «Послуги з розроблення схеми організації дорожнього руху центральної частини міста Сквира вулиць і провулків Білоцерківського району Київської області.» Це необхідність зумовлена вимогами діючого законодавства. На сьогодні на території вуличної мережі центральної частини міста Сквира вулиць і провулків, а саме: вул. Соборна, вул. Карла Болсуновського, пров. Карла Болсуновського, пров. Володимира Гапоненка, пров. Каштановий, вул. Слобідська, вул. Миколи Гоголя, пров. Миколи Гоголя, вул. Замкова 1, вул. Замкова 2, вул. Героїв Небесної Сотні та вул. Липовецька, впроваджено ряд змін в частині організації дорожнього руху, які потребують негайного документального оформлення.
Для виготовлення схеми організації дорожнього руху центральної частини м. Сквира вулиць і провулків, необхідно провести:
- інженерно-вишукувальні роботи, під час яких проводять обстеження умов дорожнього руху і заміряють конструктивні та інші елементи діючої ділянки дороги, в обсязі, необхідному для прийняття рішень з організації дорожнього руху;
- камеральні роботи, якими оформляють результати інженерно-вишукувальних робіт та разом з іншою технічною документацією уточняється існуючий стан визначеної ділянки дороги;
Схема організації дорожнього руху (проектом) на існуючі вулиці має бути передбачено та враховано:
а) пріоритетні напрямки руху на перехресті згідно з ДСТУ 4100:2021;
б) застосування технічних засобів організації дорожнього руху (далі- ТЗОДР);
- дорожніх знаків згідно з ДСТУ 4100:2021;
- розмітки дорожньої згідно ДСТУ 2587:2021;
- світлофорів дорожніх згідно ДСТУ 4092-2002;
- огороджень дорожніх і напрямних пристроїв згідно ДСТУ 8751:2017;
- улаштування засобів заспокоєння руху згідно ДСТУ 4123-2020;
в) умови дорожнього руху на суміжній ділянці вулиці;
г) розташування та позначення зупинок громадського транспорту
д) розташування велосмуг (за можливості згідно діючих норм).
е) розташування з облаштуванням паркувальних місць для громадського транспорту та осіб з інвалідністю.
Схема (проект) організації дорожнього руху центральної частини міста Сквира вулиць і провулків погоджуються з Управлінням патрульної поліції в Київській області.
4. Обґрунтування розміру бюджетного призначення:
Розмір бюджетного призначення для предмета закупівлі «Послуги з розроблення схеми організації дорожнього руху центральної частини міста Сквира вулиць і провулків Білоцерківського району Київської області.» відповідає розрахунку видатків до кошторису на 2024 рік рішення Сквирської міської ради від 25.04.2024 року № 03-47-VІІІ «Про внесення змін до рішення Сквирської міської ради від 12.12.2023 року №02-42-VIII «Про бюджет
Сквирської міської територіальної громади на 2024 рік»
(КЕКВ 2240-«Оплата послуг (крім комунальних)».
5. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Відділом капітального будівництва, комунальної власності та житлово-комунального господарства Сквирської міської ради (далі-Замовник) була оголошена процедура відкритих торгів (ідентифікатор закупівлі № UA-2024-06-04-004098-a на закупівлю послуги: «Послуги з розроблення схеми організації дорожнього руху центральної частини міста Сквира вулиць і провулків Білоцерківського району Київської області» ДК 021:2015 – 71320000-7- Послуги з інженерного проектування (далі-Закупівля). Очікувана вартість закупівлі становить 521 375,00 гривень 00 коп. (П»ятсот двадцять одна тисяча триста сімдесят п»ять грн 00 коп) з ПДВ. Закупівля була автоматично відмінена внаслідок неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах.
Враховуючи наведене, наявні підстави для укладення прямого договору відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178, передбачено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис .гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проєкт договору про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47Особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній
Сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, тобто менше очікуваної вартості вона може бути.
Коли учасник погоджується укласти із замовником прямий договір про закупівлю за підпунктом 6 пункту 13 Особливостей на той же обсяг, але за вартістю нижче, ніж було зазначено в оголошенні про проведення ВТ, що не відбулись, то замовник може укладати такий договір про закупівлю.
Відповідно комерційної пропозиції Учасника сума договору на закупівлю послуги: «Послуги з розроблення схеми організації дорожнього руху центральної частини міста Сквира вулиць і провулків Білоцерківського району Київської області» ДК 021:2015 – 71320000-7- Послуги з інженерного проектування (далі-Закупівля) становить 420 084,28 грн (Чотириста двадцять тисяч вісімдесят чотири гривні 28 коп) без ПДВ.
6.Процедура закупівлі: : відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178, передбачено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис .гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом.