Оголошення про проведення конкурсу з визначення суб’єктів господарювання на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів в межах Сквирської міської територіальної громади
Оголошення про проведення конкурсу
з визначення суб’єктів господарювання на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів в межах
Сквирської міської територіальної громади
Відповідно до рішення виконавчого комітету від 19.11.2024 №33/26 Сквирська міська рада оголошує конкурс з визначення суб’єктів господарювання на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів в межах Сквирської міської територіальної громади.
Організатор конкурсу - Сквирська міська рада.
Кінцевий строк подання конкурсних пропозицій: до 15 год. 00 хв. 18 грудня 2024 року.
Розкриття конкурсних пропозицій відбудеться 19 грудня 2024 року об 11 год. 00 хв.
КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦІЯ
з проведення конкурсу з визначення суб’єктів господарювання на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів
в межах Сквирської міської територіальної громади
Конкурс проводиться на визначення суб’єктів господарювання на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів в межах Сквирської міської територіальної громади, що передбачає зокрема:
– організацію надання підприємствам, установам, організаціям, мешканцям Сквирської міської територіальної громади послуг з вивезення побутових відходів відповідно до стандартів, нормативів передбачених Законами України «Про житлово-комунальні послуги», «Про управління відходами», постанов Кабінету Міністрів України від 25.08.2023 № 918 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів» та від 08.08.2023 №835 «Про затвердження Правил надання послуги з управління побутовими відходами та типових договорів про надання послуги з управління побутовими відходами».
1. Найменування та місцезнаходження організатора конкурсу
Сквирська міська рада, 09001, Київська область, Білоцерківський район, м. Сквира, вул. Карла Болсуновського, 28.
2. Рішення організатора конкурсу про проведення конкурсу
Рішення виконавчого комітету Сквирської міської ради від 19.11.2024 № 33/26 «Про проведення конкурсу з визначення суб’єктів господарювання на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів в межах Сквирської міської територіальної громади».
3. Місце, дата і час проведення конкурсу, прізвище, ім’я та по батькові, посада, контактний телефон та адреса електронної пошти посадової особи організатора конкурсу, уповноваженої здійснювати комунікацію з учасниками
3.1. Місце: 09001, Київська область, Білоцерківський район, м. Сквира, вул. Карла Болсуновського, 28.
3.2. Дата: 19 грудня 2024 року
3.3. Час: 11.00
3.4. Ярковий Ігор Олександрович - заступник міської голови, каб. № 20
3.5. Тернова Марина Валентинівна - начальниця відділу капітального будівництва, комунальної власності та житлово-комунального господарства, каб. № 19, контактний телефон 04568 5-36-05
3.6. Електронна пошта: [email protected]
4. Очікуваний (прогнозний) економічно обґрунтований розрахунковий рівень тарифів на збирання та перевезення побутових відходів
Діючі тарифи на послуги зі збору та вивезення твердих побутових відходів в межах Сквирської міської територіальної громади затверджені рішенням виконавчого комітету Сквирської міської ради від 24.10.2022 № 6/26 у розмірі (з ПДВ):
- для населення – 167,23 грн. за 1 куб. м (34,93 грн. на одну особу за місяць);
- для бюджетних – 183,16 грн. за 1 куб. м,
- для інших споживачів – 207,05 грн за 1 куб. м
Очікуваний (прогнозний) економічно обґрунтований рівень тарифів на збирання та перевезення побутових відходів (діючий тариф помножений на індекс інфляції) становить (з ПДВ):
- для населення – 189,81 грн. за 1 куб. м (39,65 грн. на одну особу за місяць);
- для бюджетних – 207,89 грн. за 1 куб. м,
- для інших споживачів – 235,0 грн за 1 куб. м
5. Основні вимоги до учасників конкурсу з урахуванням кваліфікаційних вимог, визначених у критеріях відповідності конкурсних пропозицій кваліфікаційним вимогам
Кваліфікаційні вимоги |
Критерії відповідності |
|
Основні кваліфікаційні вимоги |
||
1. |
Наявність транспортних засобів спеціального призначення для збирання та перевезення побутових відходів |
1) достатня кількість транспортних засобів спеціального призначення, що забезпечують перевезення визначеного обсягу побутових відходів, які утворюються на об’єкті конкурсу, що підтверджується: |
довідкою-розрахунком про наявні транспортні засоби спеціального призначення для забезпечення перевезення обсягу побутових відходів за об’єктом конкурсу; |
||
довідкою-характеристикою транспортних засобів спеціального призначення; |
||
копіями свідоцтв про реєстрацію власних транспортних засобів спеціального призначення та/або договором про оренду таких транспортних засобів; |
||
копіями протоколів перевірки технічного стану транспортних засобів спеціального призначення |
||
2) перевага надається учасникові конкурсу, який має у власності більшу кількість транспортних засобів спеціального призначення, що можуть перевозити більший обсяг певного виду побутових відходів за об’єктом конкурсу |
||
2. |
Підтримання належного санітарного стану транспортних засобів спеціального призначення для збирання та перевезення побутових відходів |
1) наявне власне або орендоване обладнання для миття транспортних засобів спеціального призначення, що підтверджується довідкою про наявне обладнання для миття транспортних засобів спеціального призначення або договором про надання відповідних послуг |
2) перевага надається учасникові конкурсу, який має у власності обладнання для миття транспортних засобів спеціального призначення |
||
3. |
Зберігання транспортних засобів спеціального призначення для перевезення побутових відходів |
1) забезпечення зберігання транспортних засобів спеціального призначення здійснюється на власній чи орендованій території або на автостоянках, що підтверджується довідкою про зберігання транспортних засобів спеціального призначення на власній території, договором про оренду такої території або договором про зберігання транспортних засобів на автостоянках |
2) перевага надається учасникові конкурсу, який має власну територію для забезпечення зберігання транспортних засобів спеціального призначення |
||
4. |
Щоденний контроль за технічним станом транспортних засобів спеціального призначення, виконання регламентних робіт з їх технічного обслуговування та ремонту |
1) забезпечення щоденного контролю за технічним станом транспортних засобів спеціального призначення, виконання регламентних робіт з їх технічного обслуговування та ремонту, що підтверджується: |
довідкою про наявність власної або орендованої ремонтної бази, транспортних засобів спеціального призначення; |
||
договором про ремонтне обслуговування транспортних засобів спеціального призначення; |
||
копією наказу на прийняття у штат персоналу з ремонту та технічного обслуговування транспортних засобів спеціального призначення |
||
2) перевага надається учасникові конкурсу, який має у власності ремонтну базу та у штаті персонал з ремонтного обслуговування |
||
5. |
Щоденний медичний огляд водіїв |
1) проведення щоденного медичного огляду водіїв медичним працівником та наявність спеціально відведеного приміщення для проведення щозмінних передрейсових та післярейсових медичних оглядів водіїв або отримання таких послуг на договірній основі, що підтверджується: |
договором про медичне обслуговування; |
||
копією наказу на прийняття у штат медичного працівника; |
||
довідкою про оснащення постійного спеціального приміщення для проведення щозмінного передрейсового та післярейсового медичного огляду водіїв транспортних засобів |
||
2) перевага надається учасникові конкурсу, який має у штаті медичного працівника та відведене спеціальне приміщення для проведення щозмінних передрейсових та післярейсових медичних оглядів водіїв
|
||
Додаткові кваліфікаційні вимоги
|
||
6. |
Наявність пристроїв автоматизованого геоінформаційного контролю та супроводу перевезення побутових відходів |
1) на транспортних засобах спеціального призначення, що забезпечують перевезення побутових відходів, встановлено пристрої автоматизованого геоінформаційного контролю та супроводу перевезення побутових відходів, що підтверджується: |
довідкою-характеристикою транспортних засобів спеціального призначення; |
||
копією свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів спеціального призначення та/або діючим договором про надання в оренду таких транспортних засобів |
||
2) перевага надається учасникові конкурсу, який має у власності більшу кількість транспортних засобів спеціального призначення, обладнаних пристроями автоматизованого геоінформаційного контролю |
6. Орієнтовна дата початку здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів
Орієнтовна дата початку здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів 01 січня 2025 року.
7. Вимоги до конкурсних пропозицій та перелік документів, які подаються учасниками конкурсу
7.1. Для участі у конкурсі учасники подають заяву (додаток 1 до конкурсної документації), яка повинна містити таку інформацію:
номер та назву об’єкта конкурсу;
найменування юридичної особи або прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) фізичної особи - підприємця;
ідентифікаційний код юридичної особи згідно з ЄДРПОУ або реєстраційний номер облікової картки платника податків для фізичних осіб;
місцезнаходження суб’єкта господарювання, контактний номер телефону, адресу електронної пошти.
7.2. До заяви додається конкурсна пропозиція, яка включає:
- довідку-розрахунок про наявні транспортні засоби спеціального призначення для забезпечення перевезення обсягу побутових відходів;
- довідку-характеристику транспортних засобів спеціального призначення (тип, вантажопідйомність, наявність пристроїв автоматизованого геоінформаційного контролю та супроводу перевезення побутових відходів, реєстраційний номер, рік випуск);
- копії свідоцтв про реєстрацію власних транспортних засобів спеціального призначення та/або копії договорів про оренду таких транспортних засобів;
- копії протоколів перевірки технічного стану транспортних засобів спеціального призначення;
- довідку про наявне обладнання для миття транспортних засобів спеціального призначення або копію договору про надання відповідних послуг;
- довідку про зберігання транспортних засобів спеціального призначення на власній території, копію договору про оренду такої території або копію договору про зберігання транспортних засобів на автостоянках;
- довідку про наявність власної або орендованої ремонтної бази, транспортних засобів спеціального призначення;
- копію договору про ремонтне обслуговування транспортних засобів спеціального призначення;
- копію наказу на прийняття у штат персоналу з ремонту та технічного обслуговування транспортних засобів спеціального призначення;
- копію договору про медичне обслуговування водіїв або копію наказу на прийняття у штат медичного працівника;
- довідку про оснащення постійного спеціального приміщення для проведення щозмінного передрейсового та післярейсового медичного огляду водіїв транспортних засобів;
- запропоновані учасниками конкурсу тарифи на збирання та перевезення побутових відходів, розраховані відповідно до затвердженого Кабінетом Міністрів України порядку.
Учасник може подати інші документи, які містять відомості про його здатність здійснювати операції із збирання та перевезення побутових відходів належного рівня якості, але не долучати їх до конкурсної пропозиції.
7.3. Конкурсна пропозиція подається за підписом уповноваженої посадової особи учасника. Повноваження щодо підпису документів пропозиції учасника конкурсу підтверджується копією протоколу засновників та копією наказу про призначення або оригіналом довіреності, доручення або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи.
7.4. Конкурсна пропозиція друкується та підписується учасником або особою уповноваженою на право підпису від імені учасника, повноваження цієї особи зазначаються у письмовому дорученні, що входить до складу конкурсної пропозиції. На всіх сторінках пропозиції мають міститися відбитки печатки (за її наявності) учасника та підпис уповноваженої особи. Всі сторінки пропозиції, на яких зроблені будь-які окремі записи або правки, позначаються ініціалами особи, що підписує пропозицію. Відповідальність за помилки друку у документах, надісланих до організатора конкурсу та підписаних відповідним чином, несе учасник.
7.5. Конкурсна пропозиція повинна бути прошита, мати нумерацію сторінок та реєстр наданих документів.
7.6. Конкурсні пропозиції, що надійшли після закінчення строку їх подання, передбаченого конкурсною документацією, повертаються учасникам конкурсу без розгляду.
8. Проект договору:
Договір між організатором конкурсу та суб’єктом господарювання на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів укладається згідно примірного договору, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.08.2023 № 918 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів» (додаток 2 до конкурсної документації)
9. Можливість проведення організатором конкурсу зборів його учасників з метою надання роз’яснень щодо змісту конкурсної документації та внесення змін до неї
9.1. У разі надходження двох і більше звернень про надання роз'яснення щодо змісту конкурсної документації організатор конкурсу проводить збори з цією метою. Про місце, час та дату проведення зборів організатор повідомляє учасників протягом трьох робочих днів.
9.2. Організатором конкурсу ведеться протокол зазначених зборів, який надсилається протягом трьох робочих днів усім учасникам.
10. Способи, місце та кінцевий строк подання конкурсних пропозицій
10.1. Конкурсна пропозиція подається особисто чи надсилається засобами поштового зв’язку конкурсній комісії у конверті, на якому зазначаються повне найменування і місцезнаходження організатора та учасника конкурсу, або подається в електронній формі на адресу електронної пошти організатора конкурсу чи іншими засобами інформаційно-комунікаційних систем.
10.2. Місце подання конкурсних пропозицій – 09001, Київська область, Білоцерківський район, м. Сквира, вул. Карла Болсуновського, 28.
10.3. Кінцевий строк подання конкурсних пропозицій – 18 грудна 2024 року, 15.00 год.
10.4. Конкурсні пропозиції, що надійшли після закінчення строку їх подання, передбаченого конкурсною документацією, повертаються учасникам конкурсу без розгляду.
10.5. Організатор конкурсу має право прийняти до закінчення строку подання конкурсних пропозицій рішення щодо його продовження та/або зміну місця, дати та часу проведення конкурсу. Про таке рішення організатор конкурсу повинен повідомити всім учасникам конкурсу шляхом надсилання відповідного повідомлення на адресу електронної пошти чи іншими засобами інформаційно-комунікаційних систем не пізніше ніж за один робочий день до дати проведення конкурсу, зазначеними в конкурсній документації, та оприлюднити повідомлення на своєму офіційному веб-сайті.
10.6. Учасник конкурсу має право відкликати власну конкурсну пропозицію або внести до неї зміни (доповнення) до закінчення строку подання конкурсних пропозицій шляхом подання організатору відповідної заяви у письмовій чи електронній формі.
У разі відкликання конкурсної пропозиції учасник конкурсу подає заяву у довільній формі організатору конкурсу у письмовій чи електронній формі. Інформація про її отримання організатором конкурсу зазначається в журналі обліку протягом одного робочого дня після її отримання, про що повідомляється учаснику на його адресу електронної пошти.
У разі внесення змін (доповнення) до раніше поданої конкурсної пропозиції учасник конкурсу подає заяву про намір внесення змін і надсилає оновлену конкурсну пропозицію, яка реєструється організатором конкурсу в журналі обліку протягом одного робочого дня після її отримання, про що повідомляється учаснику конкурсу на його адресу електронної пошти.
11. Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками конкурсу не призведе до відхилення їх конкурсних пропозицій
11.1. Інформація/документ, подана учасником у складі конкурсної пропозиції, містить помилку (помилки) у частині: уживання великої літери; уживання розділових знаків та відмінювання слів у реченні; використання слова або мовного звороту, запозичених з іншої мови; застосування правил переносу частини слова з рядка в рядок; написання слів разом та/або окремо, та/або через дефіс.
11.2. Нумерації сторінок/аркушів (у тому числі кілька сторінок/аркушів мають однаковий номер, пропущені номери окремих сторінок/аркушів, немає нумерації сторінок/аркушів, нумерація сторінок/аркушів не відповідає переліку, зазначеному в документі).
11.3. Невірна назва документа (документів), що подається учасником у складі конкурсної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у документації.
11.4. У складі конкурсної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник у своїй пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в документації.
11.5. Подання документа (документів) учасником у складі конкурсної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис.
11.6. Подання документа (документів) учасником у складі конкурсної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера.
11.7. Подання документа учасником у складі конкурсної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа.
11.8. Подання документа учасником у складі конкурсної пропозиції, який засвідчений підписом уповноваженої особи учасника та додатково містить підпис (візу) особи, повноваження якої учасником не підтверджені (наприклад, переклад документа завізований перекладачем тощо).
11.9. Подання документа (документів) учасником у складі конкурсної пропозиції, що містить (містять) застарілу інформацію про назву вулиці, міста,
найменування юридичної особи тощо, у зв'язку з тим, що такі назва, найменування були змінені відповідно до законодавства після того, як відповідний документ (документи) був (були) поданий (подані).
11.10. Подання документа (документів) учасником у складі конкурсної пропозиції, в якому позиція цифри (цифр) у сумі є некоректною, при цьому сума, що зазначена прописом, є правильною.
12. Назва об’єкта конкурсу
Здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів в межах Сквирської міської територіальної громади.
13. Характеристика об’єкта конкурсу
13.1. Вид побутових відходів – змішані.
Прогнозований обсяг збирання та перевезення побутових відходів – 29,3 тис. куб. м на рік.
Норми надання послуг з вивезення побутових відходів на території Сквирської міської територіальної громади затверджені рішенням виконавчого комітету Сквирської міської ради від 16.08.2022 №12/19 «Про затвердження норм надання послуг з вивезення твердих побутових відходів» (зі змінами). Середньорічна норма надання послуг з вивезення твердих побутових відходів:
- для багатоквартирних житлових будинків упорядкованих (газ, вода, каналізація, без центрального опалення) - 1,8 куб. м на 1 мешканця на рік при середній щільності 156 кг/куб. м;
- для житлових будинків з присадибною ділянкою (будинки приватного сектору з газовим опаленням та наявністю компостної ями) – 2,0 куб. м на 1 мешканця на рік при середній щільності – 230 кг/куб. м;
- для великогабаритних побутових відходів - 0,22 куб. м на 1 людину на рік при середній щільності 132,7 кг/куб. м;
- для ремонтних побутових відходів - 0,08 куб. м на 1 людину на рік при середній щільності 501,9 кг/куб. м.
Мінімальна кількість контейнерів для збирання побутових відходів - 210 одиниць.
13.2. Розміри та межі території, на якій здійснюватиметься операції із збирання та перевезення побутових відходів - операції із збирання та перевезення побутових відходів будуть здійснюватися в межах адміністративної території Сквирської міської територіальної громади, площа якої становить 873,537 кв. км. До складу громади входить 1 – місто та 43 сільські населені пункти. Чисельність населення Сквирської міської територіальної громади складає 30971 осіб, зокрема в м. Сквира проживає 15531 особи, в сільських населених пунктах – 15440 осіб.
14. Характеристика об’єктів утворення побутових відходів за джерелами їх утворення:
- багатоквартирні житлові будинки - кількість багатоквартирних будинків на території Сквирської міської територіальної громади складає 60 одиниць, з них чотирьох- та п’ятиповерхові будинки – 15 одиниць. Кількість мешканців таких будинків – 2736 осіб. Будинки, де створені об'єднання співвласників багатоквартирних будинків – 5 одиниць. Кількість мешканців – 321особа.
Будинки обладнані оцинкованими контейнерами об’ємом 1,1 куб. м та 0,8 куб. м в кількості 145 шт. та пластиковими для збирання пластикової тари та скла в кількості 27 шт. (балансоутримувачем контейнерів є комунальне підприємство «Сквираблагоустрій).
- одноквартирні (садибні) житлові будинки – на території Сквирської міської територіальної громади розташовано понад 15,5 тис. одиниць будинків приватного сектору (одноквартирні (садибні) житлові будинки), з них у місті Сквира - понад 4,0 тис. будинків. Кількість мешканців таких будинків – 27914 осіб. На території індивідуальної забудови збирання та перевезення сміття здійснюється за графіком. Частково встановлено 39 контейнерів (балансоутримувачем контейнерів є комунальне підприємство «Сквираблагоустрій). Контейнери для збирання побутових відходів мають бути встановлені у кількості, необхідній для дотримання санітарно-епідеміологічних норм та правил. Учасник конкурсу повинен самостійно укласти договори на послуги із збирання та перевезення твердих побутових відходів з власниками будинків приватного сектору.
- підприємства, установи та організації - понад 600 од., кількість контейнерів - 70 одиниць (власники контейнерів - споживачі послуг).
15. Місцезнаходження об’єктів оброблення відходів
На території Сквирської міської територіальної громади функціонує один паспортизований полігон твердих побутових відходів площею 10,023 га, що розташований на відстані 2,6 км на захід від межі м. Сквира. Відповідно до паспорту місця видалення відходів №16.3-20 проектний об’єм видалених відходів становить 140,0 тис. тон.
Середня відстань перевезень побутових відходів від об’єктів утворення до об’єкта видалення становить: по м. Сквира – 8 км, по сільських населених пунктах громади – до 30 км.
Підприємства з сортування та перероблення відходів відсутні.
16. Система надання послуг із збирання та перевезення побутових відходів
Система надання послуг із збирання та перевезення побутових відходів на території Сквирської міської територіальної громади є комбінованою - на території багатоповерхової забудови та частково індивідуальної забудови міста застосовується контейнерна система, а з територій індивідуальної забудови міста та сільських населених пунктів громади де наявна інфраструктура не дозволяє розмістити контейнерні майданчики та організувати щоденні маршрути вивезення відходів із розміщених там контейнерів, застосовується безконтейнерна система - побутові відходи вивозяться по графіку та по заявці. Споживач послуг відповідно графіку збирання та перевезення побутових відходів зобов’язаній виставити біля парканів свої будинків ємності (пакети або мішки) з відходами.
Додаток 1
до конкурсної документації
Голові конкурсної комісії
__________________________________
__________________________________
(повна назва підприємства)
_________________________________________________
(код ЄДРПОУ)
_______________________________________________
___________________________________
(юридична адреса)
__________________________________________________
(контактний номер телефону, електронна адреса)
___________________________________________________
Заява
__________________________________________________________________
(повна назва претендента на участь у конкурсі)
згоден взяти участь в конкурсі з визначення суб’єктів господарювання на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів в межах Сквирської міської територіальної громади на умовах, визначених організатором конкурсу.
До заяви додаються такі документи:
Заява подається учасником на фірмовому бланку, у вигляді, наведеному вище за підписом керівника, зазначенням його прізвища, ім’я, по батькові. Учасник не повинен відступати від цієї форми.
___ ___________ 20__ року ___________________
(підпис)
__________________________________________________________
Додаток 2
до конкурсної документації
ПРИМІРНИЙ ДОГОВІР
між організатором конкурсу та суб’єктом господарювання на
здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів
м. Сквира ____________ 202__ року
Сквирська міська рада в особі міського голови Левіцької Валентини Петрівни, яка діє на підставі Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», “Про управління відходами” (далі - замовник), з однієї сторони, і
____
(найменування суб’єкта господарювання, якого визначено виконавцем послуги)
в особі ___,
(посада, прізвище, ім’я та по батькові (за наявності)
що діє на підставі ___,
(назва документа, дата і номер)
затвердженого ____
(найменування органу)
(далі - виконавець), з іншої сторони, відповідно до рішення від _______ № _______________
____
(найменування організатора конкурсу)
уклали цей договір про таке.
Предмет договору
1. Виконавець зобов’язується надавати послугу із збирання та перевезення побутових відходів (далі - послуга) відповідної якості згідно з графіком на території Сквирської міської територіальної громади та відповідно до правил благоустрою території Сквирської міської ради, затверджених рішення Сквирської міської ради від 22.02.2022 № 15-19-VІІІ, а замовник зобов’язується виконати обов’язки, передбачені цим договором.
2. Характеристика об’єкта конкурсу:
1) Вид побутових відходів – змішані. Прогнозований обсяг збирання та перевезення побутових відходів – 29,3 тис. куб. м на рік. Мінімальна кількість контейнерів для збирання побутових відходів - 210 одиниць
Норми надання послуг з вивезення побутових відходів на території Сквирської міської територіальної громади затверджені рішенням виконавчого комітету Сквирської міської ради від 16.08.2022 №12/19 «Про затвердження норм надання послуг з вивезення твердих побутових відходів» (зі змінами). Середньорічна норма надання послуг з вивезення твердих побутових відходів: для багатоквартирних житлових будинків упорядкованих (газ, вода, каналізація, без центрального опалення) - 1,8 куб. м на 1 мешканця на рік при середній щільності 156 кг/куб. м, для житлових будинків з присадибною ділянкою (будинки приватного сектору з газовим опаленням та наявністю компостної ями) – 2,0 куб. м на 1 мешканця на рік при середній щільності – 230 кг/куб. м.
Прогнозований обсяг збирання та перевезення побутових відходів – 29,3 тис. куб. м на рік
2) Операції із збирання та перевезення побутових відходів здійснюватимуться в межах адміністративної території Сквирської міської територіальної громади площею 873,537 кв. км.
3) Характеристика об’єктів утворення побутових відходів за джерелами їх утворення:
- 60 багатоквартирних житлових будинків на території Сквирської міської територіальної громади (кількість мешканців цих будинків – 2736 осіб), 5 будинки, де створені об'єднання співвласників багатоквартирних будинків (кількість мешканців – 321 особа), 145 шт. контейнерів об’ємом 1,1 куб. м та 0,8 куб. м та 27 пластикових контейнерів для збирання пластикової тари та скла (балансоутримувач контейнерів - комунальне підприємство «Сквираблагоустрій);
- понад 15,5 тис. одноквартирних житлових будинків на території Сквирської міської територіальної громади (кількість мешканців цих будинків 27914 осіб) (балансоутримувач контейнерів - комунальне підприємство «Сквираблагоустрій);
- понад 600 од підприємств, установ та організацій, кількість контейнерів - 70 одиниць (власники контейнерів - споживачі послуг).
4) Видалення побутових відходів з території населених пунктів Сквирської міської територіальної громади здійснюється на полігон твердих побутових відходів, що розташований на відстані 2,6 км на захід від межі м. Сквира.
5) Система надання послуг із збирання та перевезення побутових відходів на території Сквирської міської територіальної громади є комбінованою - на території багатоповерхової забудови та частково індивідуальної забудови міста застосовується контейнерна система, а з територій індивідуальної забудови міста та сільських населених пунктів громади застосовується безконтейнерна система - побутові відходи вивозяться по графіку та по заявці.
Надання послуги за видами побутових відходів
3. Виконавець надає послугу із збирання та перевезення змішаних побутових відходів.
4. Послуга надається виконавцем за системами:
Вид побутових відходів |
Контейнерна система |
Безконтейнерна система |
За заявкою |
1. Змішані відходи |
+ |
+ |
+ |
5. Під час збирання побутових відходів за контейнерною системою використовуються технічно справні контейнери:
Вид побутових відходів |
Кількість контейнерів, одиниць |
Місткість контейнера, |
Власник контейнера |
1. Змішані відходи |
|
|
|
|
|
|
|
6. Графік та контакти для замовлення перевезення побутових відходів: за контейнерною або безконтейнерною системою:
Вид побутових відходів |
Графік та час перевезення зібраних побутових відходів |
Контактна інформація для замовлення перевезення побутових відходів за заявкою |
1. Змішані відходи |
(дні тижня, дні місяця, щодня тощо)
|
|
Вимоги до якості послуги
7. Критеріями якості надання послуги є дотримання графіка збирання та перевезення побутових відходів, дотримання правил надання послуги з управління побутовими відходами та інших вимог законодавства.
Права та обов’язки замовника і виконавця
8. Замовник має право:
1) вимагати від виконавця забезпечення безперервного надання послуги відповідної якості та згідно з графіком збирання та перевезення побутових відходів, а також вимог законодавства про відходи, санітарних норм і правил, правил надання послуги з управління побутовими відходами, умов цього договору, місцевих нормативно-правових актів замовника;
2) одержувати достовірну та своєчасну інформацію про послуги, які надаються виконавцем на території, визначеній цим договором;
3) вимагати від виконавця подання інформації про облік відходів, облік операцій з управління відходами та подання звітності відповідно до Закону України “Про управління відходами”;
4) змінювати обсяг надання послуги за цим договором під час зміни у системі управління побутовими відходами;
5) отримувати від виконавця інформацію про споживачів послуги, що мають пільги, передбачені законодавчими актами для окремих категорій населення, облік стану оплати та заборгованості, претензійно-позовну роботу з боржниками та інформаційні заходи щодо дотримання споживачами вимог нормативних документів у сфері управління побутовими відходами.
9. Замовник зобов’язується:
1) погоджувати графіки збирання та перевезення побутових відходів, розроблений виконавцем відповідно до встановлених вимог;
2) приймати в установленому порядку рішення щодо встановлення чи зміну середньозваженого тарифу на послугу з управління побутовими відходами та тарифів на збирання та перевезення побутових відходів у розмірі не нижче економічно обґрунтованих витрат відповідно до розрахунків, поданих виконавцем;
3) затверджувати норми надання послуги з управління побутовими відходами, визначені в установленому порядку;
4) забезпечувати виконавця інформацією стосовно дії місцевих нормативно-правових актів про відходи, повідомляти про зміни до них;
5) розглядати звернення виконавця з приводу надання послуги та виконання умов цього договору;
6) здійснювати відповідно до законодавства самоврядний контроль щодо порушення державних стандартів, норм і правил у сфері благоустрою населених пунктів, правил благоустрою територій населених пунктів.
10. Виконавець має право:
1) подавати замовнику розрахунки економічно обґрунтованих витрат на збирання та перевезення побутових відходів для подальшого встановлення чи зміни середньозваженого тарифу на послугу з управління побутовими відходами та тарифів на збирання та перевезення побутових відходів, зокрема у разі зміни обсягу надання послуги за цим договором під час зміни у системі управління побутовими відходами;
2) розробити норми надання послуги та подати їх на затвердження замовнику;
3) повідомляти замовнику про неналежний стан проїзної частини автомобільних доріг чи вулиць, рух якими пов’язаний з виконанням договору;
4) подавати замовнику пропозиції щодо зміни схем руху та режиму роботи транспортних засобів спеціального призначення на наявних маршрутах;
5) вносити пропозиції замовнику щодо функціонування системи управління побутових відходами;
6) звертатись до замовника щодо здійснення ним самоврядного контролю в частині порушення державних стандартів, норм і правил у сфері благоустрою населених пунктів, правил благоустрою територій населених пунктів.
11. Виконавець зобов’язується:
1) надавати послуги відповідно до вимог законодавства про відходи, санітарних норм і правил, правил надання послуги з управління побутовими відходами, умов цього договору, місцевих нормативно-правових актів замовника та погодженого замовником графіка надання послуги;
2) укладати договори із суб’єктами господарювання на виконання окремих операцій з відновлення та видалення побутових відходів відповідно до правил благоустрою території населеного пункту з урахуванням регіонального та місцевого планів управління відходами;
3) укладати договори із споживачами про надання послуги з управління побутовими відходами;
4) розробити графік збирання та перевезення побутових відходів та погодити його із замовником;
5) утримувати та випускати на маршрут спеціально обладнані транспортні засоби у належному технічному і санітарному стані;
6) забезпечувати допуск до надання послуги працівників, що пройшли медичний огляд в установленому порядку, та дотримання ними вимог законодавства про дорожній рух;
7) здійснювати надання послуги за зверненням замовника у разі проведення публічних заходів;
8) подавати замовнику інформацію про облік побутових відходів, облік операцій з управління відходами та подання звітності відповідно до Закону України “Про управління відходами”.
Ціна та порядок оплати послуги
12. Згідно з рішенням виконавчого комітету Сквирської міської ради від ____________ № ______ тариф на послугу становить:
Вид побутових відходів |
Тариф на послугу за видами побутових відходів, гривень за 1 куб. метр чи гривень за 1 тонну |
1. Змішані відходи |
|
|
|
Відповідальність сторін за порушення договору
13. За невиконання або неналежне виконання умов цього договору сторони несуть відповідальність згідно із законодавством.
Порядок і умови внесення змін до договору
14. Внесення змін до цього договору здійснюється шляхом укладення сторонами додаткової угоди, якщо інше не передбачено договором.
15. У разі зміни тарифів протягом строку дії договору нові тарифи застосовуються з моменту їх введення в дію без внесення додаткових змін до договору.
Форс-мажорні обставини
16. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або часткове невиконання зобов’язань за цим договором, якщо таке невиконання є наслідком форс-мажорних обставин.
17. Форс-мажорними обставинами є надзвичайні та невідворотні обставини, які виникли в результаті не передбачених сторонами подій, що об’єктивно унеможливлюють виконання зобов’язань, передбачених умовами договору, обов’язків згідно із законодавчими та іншими нормативними актами, зокрема пожежі, землетруси, повені, зсуви, вибухи, війна або військові дії, страйк, блокада. Доказом настання форс-мажорних обставин є документ Торгово-промислової палати або іншого компетентного органу.
Строк дії договору, порядок і умови продовження його дії та розірвання
18. Договір набирає чинності з дати його укладення та діє до __________.
Договір може бути достроково розірвано за згодою сторін.
19. У разі недотримання графіка збирання та перевезення побутових відходів (за винятком наслідків форс-мажорних обставин), погодженого з органом місцевого самоврядування, невиконання вимог законодавства про відходи, санітарних норм і правил, правил надання послуги з управління побутовими відходами, місцевих нормативно-правових актів замовника договір може бути достроково розірвано у судовому порядку.
20. Дія договору припиняється у разі, коли:
закінчився строк, на який його укладено;
виконавець протягом п’яти робочих днів з моменту набрання чинності цим договором не розпочав надавати послугу на всіх об’єктах утворення побутових відходів, зазначених у пункті 4 цього договору.
Дія договору припиняється також в інших випадках, передбачених законом.
Прикінцеві положення
21. Спори та розбіжності за договором між сторонами, якщо вони не будуть узгоджені шляхом переговорів між сторонами, вирішуються в судовому порядку.
22. Договір складений у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу. Один примірник зберігається у замовника, другий у виконавця.
Реквізити і підписи сторін
Замовник |
Виконавець |
||||
Сквирська міська рада |
_____________________________________ (найменування суб’єкта господарювання) |
||||
Код ЄДРПОУ 04054961 місцезнаходження: Україна, 09001, Київська обл., Білоцерківський р-н, місто Сквира, вулиця Карла Болсуновського, будинок 28, |
_____________________________________ (ідентифікаційний код юридичної особи згідно з ЄДРПОУ або реєстраційний номер облікової картки платника податків для фізичних осіб - підприємців*) |
||||
Номер телефону 04568 5-36-05 |
місцезнаходження__________________________________________________________ |
||||
Адреса електронної пошти: [email protected] Сквирська міська голова
|
поточний рахунок _____________________ у ___________________________________, МФО________________________________ номер телефону_______________________ |
||||
|
офіційний веб-сайт ____________________ ______________________________ (найменування посади)
|
_____________________________________