Сквирська міська громада
Київська область, Білоцерківський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДПС У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ ІНФОРМУЄ

Дата: 24.02.2025 16:31
Кількість переглядів: 15

ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДПС У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Відділ інформаційної взаємодії

04151, м. Київ – 151, вул. Святослава Хороброго, 5а

телефон (факс) 246-23-40

 

Випадки, коли подання податкової декларації про майновий стан і доходи вважається виконаним.

Відповідно до пункту 179.2 Податкового кодексу України (ПКУ), обов’язок платника податку щодо подання податкової декларації про майновий стан і доходи вважається виконаним, а сама декларація не подається, якщо подання не передбачено прямо нормами ПКУ. Це стосується таких ситуацій, коли платник податку отримував:

- доходи, у тому числі іноземні доходи, які згідно з нормами Податкового кодексу не включаються до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу;

- доходи виключно від податкових агентів незалежно від виду та розміру нарахованого (виплаченого, наданого) доходу;

- доходи від операцій продажу (обміну) майна, дарування, дохід від яких відповідно до ПКУ не оподатковується, оподатковується за нульовою ставкою та/або з яких при нотаріальному посвідченні договорів, за якими був сплачений податок;

- доходи у вигляді об'єктів спадщини, які оподатковуються за нульовою ставкою податку та/або з яких сплачено податок відповідно до пункту 174.3 ПКУ.

Проте, якщо платник податку зобов’язаний подавати податкову декларацію згідно з іншими нормами ПКУ, то в ній разом із іншими доходами необхідно зазначити й доходи, передбачені пунктом 179.2 ПКУ.

 

Як змінити дані в обліковій картці платника податків: алгоритм дій?

Головне управління ДПС у Київській області наголошує, що у житті кожної людини можуть відбуватися зміни, які впливають на її персональні дані: зміна прізвища, місця проживання чи інших відомостей. Для фізичних осіб – платників податків в Україні важливо своєчасно повідомляти податкові органи про такі зміни. Який же алгоритм дій у разі зміни даних, що вносяться до облікової картки фізичної особи – платника податків? Розглянемо це питання детально на основі Податкового кодексу України та Положення №822.

Законодавча основа та строки подання

Згідно з пунктом 70.7 статті 70 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року № 2755-VI та пунктом 1 розділу IX Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків (далі – ДРФО), затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 29 вересня 2017 року № 822, фізичні особи зобов’язані повідомляти податкові органи про зміну даних протягом місяця з дня виникнення таких змін. Для цього подається заява за формою № 5ДР (додаток 12 до Положення № 822) разом із документом, що посвідчує особу (після пред’явлення документ повертається). 

 Хто і куди подає заяву

Заяву за формою № 5ДР фізична особа може подати: 

- особисто до контролюючого органу за своєю податковою адресою (місцем проживання);

- у разі зміни місця проживання – до контролюючого органу за новим місцем проживання або до будь-якого іншого контролюючого органу; 

- через представника, якщо є нотаріально засвідчена довіреність. У такому випадку представник подає свій документ, що посвідчує особу, документ довірителя (або його чітку ксерокопію) та довіреність (після пред’явлення повертається). 

Які документи потрібні

Для заповнення заяви використовуються дані з документа, що посвідчує особу, а також документи, які підтверджують зміни (наприклад, свідоцтво про шлюб у разі зміни прізвища). Щоб підтвердити інформацію про місце проживання, особа має додати один із таких документів (оригінал і копію):  

- витяг із реєстру територіальної громади; 

- паспорт у формі книжечки; 

- тимчасове посвідчення громадянина України. 

Для внутрішньо переміщених осіб додатково потрібна довідка про взяття на облік ВПО, видана відповідно до постанови Кабміну від 1 жовтня 2014 року №509. Усі оригінали документів повертаються після перевірки, а копії залишаються в податковому органі.

Своєчасне повідомлення податкових органів про зміну даних – це не лише вимога законодавства, але й запорука коректного ведення обліку платника податків. Процес подання заяви за формою № 5ДР є чітко регламентованим і не потребує значних зусиль, якщо підготувати всі необхідні документи заздалегідь. Дотримання цих правил допоможе уникнути непорозумінь із контролюючими органами та зберегти актуальність інформації у Державному реєстрі.

 

ГУ ДПС у Київській області нагадує, що Ви маєте змогу листуватися із податковою службою через засоби електронного звязку в електронній формі.

 

ГУ ДПС у Київській області нагадує, що Ви маєте змогу листуватися із податковою службою через засоби електронного звязку в електронній формі.

Що потрібно для того, щоб отримувати електронні листи від податкової служби?

Подати заяву (J/F1391602) про бажання отримувати документи через електронний кабінет.

Як це зробити?

Перейти за посиланням https://cabinet.tax.gov.ua/ , увійти до приватної частини Електронного кабінету, обрати режим «Введення звітності», натиснути «Створити», заповнити форму документа, підписати та відправити документ до контролюючого органу.

Інфографіка за посиланням:

https://kyivobl.tax.gov.ua/media-ark/news-ark/872272.html

 

 

ДПС у Київській області

 


« повернутися

Код для вставки на сайт